هیتر های سونا و جکوزی هایوارد

هیتر های سونا و جکوزی هایوارد

هیتر گازسوز جکوزی

گروه صنعتی برقاب صنعت

کمپانی هایوارد

کمپانی هایوارد ( HAYWARD ) از اولین تولید کنندگان تجهیزات استخری، سونا و جکوزی در جهان به حساب می آید. این کمپانی بزرگ بیش از هشتاد سال است در این حوزه فعالیت قابل توجهی دارد، از ده ۱۹۳۰ میلادی کمپانی هایوارد فعالیت خود را اغاز نموده و تا به امروز از پیشروترین و نو آورترین، شرکت ها در توسعه تجهیزات SPA استخر شنا می باشد.

دفتر مرکزی کمپانی هیوارد در منطقه صنعتی نیوجرسی ( الزابت ) ایالات متحده قرار دارد. و جهت اسان سازی دسترسی به محصولات تولیدی این شرکت تصمیمسازان کمپانی، کارخانجات خود را در سراسر قاره های جهان توسعه داده اند، این گونه که امروزه کمپانی هایوارد از شرق چین تا اقیانوسیه و کانادا دارای کارخانه های مختلفی می باشد.به طوری که محصولا هایوارد در بسیاری از کارخنجات تولید تجهیزات استخری الگوی اصلی تولید می باشد، واین کمپانی این قدرت و اعتبار را مدیون واحد تحقیق و توسعه محصولات خود می باشد.

[psfw slug=”14603″]

 

پمپ تصفیه استخری ( پمپ استینر دار)دامنه تولیدات هایوارد در زمینه SPA بسیار گسترده است ولی از پر استفاده ترین ها می توان به محصولات زیر اشاره کرد.محصولات تولیدی هایوارد HAYWARD

فیلتر شنی ( منبع تصفیه سیلیس ارام)

جارو رباتیک استخری ( جارو اتومات )

کلر زن خطی

کلر زن نمکی

دایو ( سکوی پرش استخری)

تاسیسات روشنایی استخر و سونا

هیتر گازسوز سونا و استخر

هیتر برقی سونا

نردبان اسختر

انواع دستگیره های دیواری استخر و سونا

بلوئر جکوزی

هیتر گازسوز جکوزی هایوارد

  1. هیترهای گازسوز جکوزی هایوارد برای گرم کردن آب جکوزی بکار می روند.
  2. هیتر گازسوز هایوارد جایگزین مناسبی برای سیستم موتورخانه گرمایشی شامل دیگ، پمپ، منبع انبساط، ترموستات و مبدل حرارتی می باشد و تنها با بکارگیری یک دستگاه هیتر گازسوز هایوارد می توان تمام این مراحل را یکجا در اختیار داشت و در فضا نیز صرفه جویی نمود.
  3. دودکش این هیترها دارای فن تخلیه کننده دود می باشد.
  4. هیترهای گازسوز جهت گرمایش جکوزی عمومی و خصوصی پیشنهاد می شود.
  5. هیترهای هایوارد دارای ترموستات، سوئیچ جریان آب، هیتر شعله مستقیم گرمایشی می باشند.
  6. انتخاب مدل هیتر گازسوز با توجه به کاربری و ساعت انتظار (جهت گرمایش) و حجم جکوزی صورت می گیرد.
  7. وجود سختی گیر  یا رسوب زدا جهت جلوگیری از افت راندمان هیترها ضروری می باشد.
  8. هیترهای گازسوز جکوزی هایوارد دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشند.
  9. محصولات هایوارد ساخت امریکا می باشند.

 

[psfw slug=”14600″]

جهت مشاهده انواع تجهیزات استخری هایوارد اینجا کلیک کنید

هیتر گازسوز جکوزی
هیتر گازسوز جکوزی

نکات مهم در انتخاب هیتر برقی سونا

  1. ابعاد اتاق سونا در انتخاب هیتر برقی سونا باید در نظر گفته شود.
  2. در انتخاب هیتر برقی سونا باید به عمومی یا خصوصی بودن سونا توجه داشت.
  3. برای هیترهای برقی حتما هواکش در نظر گرفته شود.
  4. برق هیتر به علت فشار بالایی که تحمل می کند باید صد در صد طبق محاسبات و در داخل خرطومی نسوز انجام شود و به هیچ عنوان رو کار یا زیر چوب کشیده نشود.
  5. بعد از نصب هیتر باید حفاظ هیتر ساخته و نصل شود.

نحوه محاسبه گرمکن تشعشعی

برای محاسبه و انتخاب گرمکن تشعشعی، مراحل زیر را باید انجام داد:

  1. محاسبه حجم اتاق سونا
  2. به عنوان یک قاعده سر انگشتی (به ازای هر متر مکعب از فضای داخل اتاق سونا، توان الکتریکی گرمکن تشعشعی باید ۶۰۰W (به ازای هر فوت مکعب از فضای داخل اتاق سونا، ۱۷W ) در نظر گرفته شود.

یا به عبارت دیگر می توان مراحل زیر را انجام داد:

  1. محاسبه حجم اتاق سونا
  2. حجم اتاق را در عدد ۱۵ ضرب کنید.
  3. برای تعیین تعداد پنل مورد نیاز، عدد به دست آمده از حالت قبل را بر عدد ۳۰۰ تقسیم کنید.

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

 

تعیین شرایط ساختاری سونای بخار

با استفاده از جدول زیر شرایط فیزیکی سونای مورد محاسبه، تعیین می شود

3.بررسی جنس مصالح به کار رفته

با استفاده از جدول زیر جنس مصالح به کار رفته در سونای مورد محاسبه،بررسی و ضریب هر کدام در محاسبه مولد بخار در نظر گرفته می شود.

جدول عیب یابی:

الف) مولد بخار روشن نمی شود.

دلیل:۱_سوختن فیوز         ۲_شل شدن سیم ها         ۳_شل شدن اتصال پنل کنترل                                                         راه حل: ۱_تعویض فیوز    ۲_بررسی سیم های ارتباطی  ۳_بررسی اتصال پنل کنترل و خاموش روشن کردن آن

ب )فیوزها قطع هستند

دلیل : ۱_ سیم اتصال آن ها قطع است          ۲_المنت های دستگاه آسیب دیده اند                                                           راه حل : ۱_بررسی سیم های اتصال از نظر سالم بودن و خشک بودن         ۲_ بررسی المنت های دستگاه

ج ) در خالی که دستگاه روشن است بخار در اتاقوجود ندارد یا از نازل بخار قطرات آب گرم خارج می شود

دلیل:۱_ شیر تخلیه آب مشکل دارد

راه حل :۱_ بررسی شیر تخلیه آب

د) صفحه نمایش پنل کنترل مقادیر را نشان نمی دهد

دلیل :۱_ عدم اتصال سیم ارتباطی پنل کنترل        ۲_مادربرد دستگاه مشکل دارد

راه حل: ۱_بررسی اتصال سیم ارتباطی پنل کنترل     ۲_بررسی مادر برد دستگاه و در صورت خرابی تعویض آن

ه ) نشتی آب

دلیل: ۱_اتصالات یا لوله آب مشکل دارند         ۲_ شیر ورودی آب یا شیر تخلیه مشکل دارند

راه حل :بررسی اتصالات و لوله آب              ۲_ بررسی شیر تخلیه و شیر ورودی آب

و )دستگاه روشن می شود انا بخار تولید نمی شود

دلیل : ۱_عدم اتصال دستگاه به برق       ۲_نبود آب         ۳_تنظیم دمای دستگاه بر روی مقدار پایین       ۴_سیم کشی مشکل دارد

ز ) دستگاه بخار تولید نمی کند و صدای آب در دستگاه شنیده می شود

دلیل : ۱_لوله بخار مسدود شده است

راه حل : ۱_اتصال برق دستگاه را جدا کرده و بررسی مسدود بودن لوله

برای گرم کردن جکوزی از روش های زیر استفاده می شود:

  •  گرمکن های پیش ساخته
  •  دیگ ها و مبدل حرارتی

سیستم گرمایش آب جکوزی یکی از مهم ترین بخش های جکوزی به شمار می رود زیرا اصلی ترین دلیل استفاده از جکوزی ها، آب گرم است. بنابراین اگر آب گرمای مد نظر را نداشته باشد، استفاده از جکوزی قابل قبول نخواهد بود.این سیستم باید قابلیت گرم کردن آب در مدت زمان ۳۰ دقیقه را داشته باشد.

استخر سونا و جکوزی

شنا کردن ورزشی مفرح و پر فائده است که برای همه سنین مناسب بوده و ورزشي است كه هيجان و اضطراب را كاهش داده، عضلات را قوي و محكم كرده و بدن را نرم و انعطاف پذير مي سازد و باعث مي شود كه فرد انرژيي بيشتري براي انجام كارهاي روزانه خود كسب كند. همچنین یکی از محیط های سلامت و آسایش بخش، حمام سونای بخار می باشد، که علاوه بر تمیز و مرطوب کردن عمیق پوست باعث نرم شدن عضلات و بنابراین کاهش دردهای عضلانی و مفصلی می شود…
شرکت آبگون تجارت سعدی، با بررسی نیاز و سلیقه مصرف کنندگان تجهیزات تصفیه خانه و تجهیزات جانبی استخر، سونا و جکوزی را در چند سطح متفاوت  با کیفیتی بی نظیر ارائه می دهد. فراموش نکنید که داشتن استخر، سونا و جکوزی را برای بهبود بخشیدن به کیفیت زندگی خود انتخاب کرده اید، پس آسایش خیال شما از عملکرد صحیح تجهیزات و دانستن و رعایت موارد بهداشتی و ایمنی ضروریست.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برقو دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان.راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X