الکتروموتور انواع تخصصی

الکتروموتور انواع تخصصی

گیربکس شافت هالو

گروه صنعتی برقاب صنعت

انواع تخصصی الکتروموتور

الکتروموتور فرمان

یک سرو الکتروموتور، یا یک الکتروموتورDC یا AC یا یک الکتروموتور DC بدون جاروئک می‌باشد که با دستگاه تعین محل دقیق (کدبردار دیجیتالی) ترکیب شده است.

سرو الکتروموتور ها در انواع صنایع اتوماسیون (ربات جوش نقطه ای. ربات رنگپاش… ) موارد مصرف زیادی دارند. این الکتروموتور ها دارای اندازه محیطی کوچک هستند.ولی نسبت به اندازه‌شان توان بسیار بالا تری نسبت به الکتروموتور های دیگر تولید می کنند.

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

الکتروموتور DC بدون جاروبک یک الکتروموتور DC ساده نیست، اما یک ماشین سنکرون آهنربای دائم است. این نام بردن واقعی است زیرا مشخصات عملیاتی آن همانند همان الکتروموتورهای DC شنت با جریان میدان ثابت است.

جهت مشاهده انواع الکتروموتور چینی اینجا کلیک کنید

 الکتروموتور فرمان
الکتروموتور فرمان

انواع الکتروموتور القایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند در نوع استارت خود به دو نوع کلی تقسیم می شوند.

الکتروموتور‌ القایی با انشقاق فاز – الکتروموتور القایی با استارت خازنی .

موتورهای پله ای

نوع خاصی از الکتروموتور سنکرون که برای چرخیدن محور به اندازه یک زاویه خاص برای همه پالس‌های مغناطیسی که از واحد کنترل کننده خودش دریافت می‌کند، در نظر گرفته شده است. نوعی از پله‌ها 5/7 یا 15 درجه در هر پالس محور را می‌چرخانند.

همین ویژگی باعث می شود الکتروموتور توانایی چرخش با دو دستور العمل متفاوت را دارا باشد. چرخش دور پایین در زاویه‌‌هایی با فواصل کوچک و دقیق و تحمل گشتاور موجود در سرعت صفر و کنترل با مدار مغناطیسی از دیگر مزایای این طراحی می باشد. حرکت  در زاویه‌های دقیق با فواصل کوچک و مشخص به عنوان گام، در پاسخ به استفاده از پالس‌های دیجیتالی  مدار راه‌انداز الکتریکی این ویژگی را فراهم می آورد. به طور کلی، این قبیل الکتروموتور ها بر اساس  گام‌هایی در هر دور ساخته می‌شوند. گام‌های الکتروموتور ها دو قطبی هستند که نیاز به دو منبع قدرت دارند یا تک قطبی هستند که تنها نیاز به یک منبع قدرت دارند.

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

الکتروموتور پله ای
الکتروموتور پله ای

 الکتروموتور AC سری

الکتروموتور یونیورسال در واقع الکتروموتور های چرخشی هستند شبیه به الکتروموتورهای DC اما طراحی ساخت این مدل  برای ولتاژ DC با AC تکفاز. سیم‌پیچی‌های استاتور و رتور این الکتروموتور ها به صورت سری بین کموتاتور رتور متصل شده‌اند. الکتروموتور های یونیورسال همچنین معروف هستند به موتورهای AC سری یا یک موتور با کموتاتور AC. موتورهای یونیورسال می‌توانند کنترل شوند با راه‌انداز زاویه فاز و یا راه‌اندازهای برشگر.
الکتروموتور یونیورسال دارای  مشخصه ( گشتاور- سرعت) با افت زیاد نسبت به یک الکتروموتور DC را دارد.

از این الکتروموتور در ساخت لوازم برقی آشپز خانه،دریل ،سشوآر… استفاده می شود.

[psfw slug=”14602″]

موتور یونیورسال
موتور یونیورسال

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X