روان کاری با گریس

روان کاری با گریس

پمپ اتا پمپیران

گروه صنعتی برقاب صنعت

گریس روان کاری لزوما یک عامل غلیظ کننده ی صابونی در روغن معدنی یا سنتزی است. هنگام انتخاب گریس صحیح، روغن پایه باید با الزامات روغن کاری یاتاقان مطابقت داشته باشد.با توجه به تفاوت مواد تشکیل دهنده و نگه دارنده های کاربردی، ترکیب انواع مختلف گریس ها توصیه نمی شود.

موسسه ی ملی گریس روان کاری(NLGI2) با در نظر گرفتن ابعاد پمپ ها و شرایط عملیاتی، درجات متفاوتی از غلظت را پیشنهاد می دهد.

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

 

الکتروموتور ضد جرقه زیمنس
الکتروموتور ضد جرقه زیمنس
  • 1 NLGI NO Q؛ برای یاتاقان های بزرگی که با سرعت کم عمل می کنند؛
  • 2 NLGI NO؛ برای یاتاقان های غلطکی و بلبرینگ های که در ابعاد متوسط تا بزرگ عمل می کنند؛
  • 3 NLGI NO؛ برای بلبرینگ ها در ابعاد کوچک تا متوسط، همچنین در پمپ های عمودی، یا پمپ هایی که لرزش زیادی ایجاد می کنند.

معادله ی زیر یک محاسبه عمومی از بازه زمانی بین گریس زدن یاتاقان روی یک پمپ افقی را ارائه می دهد که بر دمای (℉158)℃70 یاتاقان مبتنی است و از یک گریس با کیفیت متوسط استفاده می کند.

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

 

یاتاقان های پوشش دار

وجود یک حفاظ روی یاتاقان می تواند، مقدار ورودی گریس را کنترل کند.یاتاقان باید طوری در پمپ آب قرار داده شود که حفاظ در سمتی قرار گیرد که به طرف گریس دان است.این مسئله این امکان را به وجود می آورد که گریس به میزان کافی از فاصله ی آزاد حفاظ عبور کند تا یاتاقان روغن کاری شود و روغن اضافی از یاتاقان بگذرد.

این چیدمان باید با احتیاط استفاده شود؛ زیرا برخی از طرح های جدیدتر حفاظ برای تزریق کامل گریس به فشارهای بیشتری نیاز دارند، با وجود این، فشار زیاد می تواند، حفاظ را از بین ببرد.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X