لجن کش های داب

لجن کش های داب

گروه صنعتی برقاب صنعت

لجن کش چیست

لجن کش ها در واقع همان کفکش های حوزینگی هستند با این تفاوت که از پروانه ها و حوزینگ های متفاوتی جهت عبور دادن انواع سیال با غلظت ها و ویسکوزیت های متفاوت در ساخت آنها استفاده می شود.

موتور لجن کش ها معمولا سه فاز می باشد به غیر از مصارف خانگی و غیر صنعتی.

آبدهی و ارتفاع لجن کش ها نسبت به کفکش ها با قدرت موتور یکسان به طور قابل توجهی کمتر است و این موضوع به علت طراحی متفاوت پروانه و تک پروانه بودن لجن کش ها می باشد.

[psfw slug=”14603″]

 

توضیحات

در ساخت ،پوسته، پروانه، حوزینگ، لجن کش ها با در نظر گرفتن مورد استفاده پمپ ( آب گلالود، سیال خورنده، سیال ترکیب شونده، سیال فرار، آب دریا،سیال خوراکی و بهداشتی…) از آلیاژ های بسیار متفاوتی (چدن، انواع استیل، نوریل، تکنوپلیمر، پلاستیک، PP، …) استفاده می شود.

جهت مشاهده پمپ های لجن کش های ضد جرقه داب ایتالیا اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده پمپ های لجن کش 1400 دور داب ایتالیا اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده تمامی لجن کش های داب ایتالیا اینجا کلیک کنید

کمپانی داب (DAB)

شرکت تولیدی داب یک هولدینگ چند ملیتی می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر میلان ایتالیا قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید انواع پمپ های انتقال سیالات زمینی، غرقابی، صنعتی، نیمه صنعتی، افزایش فشار و جابجایی مثبت سیالات، محصولات متنوع و متفاوتی تولید و عرضه می نماید.

همچنین کارخانه داب با برخی ابر کارخانه ها مانند کمپانی تسلا همکاری دارد و بسیاری از الکتروموتور های مصرفی خود را با همکاری با شرکت تسلا تولید می نماید. رنگ محصولات این برند تماما پودری کوره ای می باشد. محصولات تولید این شرکت دارای استاندارد های بین المللی اروپا و آمریکا شمالی می باشند.(داب)

با توجه به توضیحات مذکور شرکت برقاب صنعت در بسیاری از پروژه های خود از این برند استفاده می کند و با اطمینان اقدام به فروش محصولات شرکت داب می کند.

[psfw slug=”14601″]

لجن کش های ساخت شرکت داب

کارخانه داب تولیدات متنوع و کارآمدی در زمینه پمپ های لجن کش را دارا می باشد. در ادامه تمامی سری های لجن کش ساخت شرکت داب را بررسی و معرفی می کنیم.

لجن کش های استیل (304) داب DAB FEKA

سری لجنکش های استیل داب DAB FEKA به دو مدل کلی DAB FEKA VS و DAB FEKA VX محدود می شود. در ساخت هر دو مدل DAB FEKA VS و DAB FEKA VX از پروانه ورتکس ( گردابی ) استفاده شده است.

بدنه هر دو مدل DAB FEKA VS و DAB FEKA VX از استلنس استیل 304 ساخته شده است. و همچنین هر دو مدل دارای تیپ های فولوتر دار (قطع کن) و بدون فولوتر می باشند.

تفاوت عمده دو مدل DAB FEKA VS و DAB FEKA VX در جنس پروانه و محفظه پمپ است. جایی که در ساخت DAB FEKA VS تماما از استیل 304 استفاده شده است و در ساخت قسمت پروانه و حوزینگ DAB FEKA VX از تکنو پلیمر استفاده شده است.

گفتنیست الکترو موتور مدل DAB FEKA VS با دو نوع جریان برق مصرفی تکفاز و سه فاز تولید می شود در حالی که تمام تیپ های FEKA VX تکفاز می باشند.

مشخصات فنی لجنکش های استیل داب DAB FEKA VS / VX

  • الکتروموتور های استفاده شده در ساخت لجنکش استیل داب DAB FEKA VS و DAB FEKA VX همگی 2900 دور در دقیقه (RPM) می باشند. و توان آنها بین 1 تا 1.6 اسب بخار (HP) می باشد.
  • حداکثر میزان دبی (آبدهی) در سری لجن کش داب DAB FEKA VS و DAB FEKA VX بین 50 تا 533 لیتر در دقیقه ( LIT / MIN) می باشد.
  • حداکثر ارتفاع قابل تامین داخل لوله در سری لجن کش داب DAB FEKA VS و DAB FEKA VX بین 9.6 متر تا 17 متر می باشد.
  • حداکثر عمق مجاز نفوذ در سیال در سری لجنکش داب DAB FEKA VS و DAB FEKA VX ایتالیا 12 متر می باشد.
  • حداکثر دمای مجاز سیال در سری لجن کش داب DAB FEKA VS و DAB FEKA VX ایتالیا 50 درجه سانتی گراد می باشد.
  • دهانه رانش (دهانه خروجی) در تمامی مدل های لجن کش داب DAB FEKA VS و DAB FEKA VX ایتالیا رزوه ی 2 اینچ می باشد.

[psfw slug=”14603″]

 

لجن کش های استیل (316) داب DAB RWI

سری لجنکش داب DAB RWI تماما از آلیاژ استلنس استیل 316 نگیر ساخته شده است. همچنین پروانه سری لجن کش داب DAB RWI سوپر ورتکس می باشد. و از استیل سخت کاری شده ساخته شده است.

تمام الکتروموتور های استفاده شده در ساخت لجن کش صنعتی داب DAB RWI از جریان برق مصرفی سه فاز استفاده می کنند، و در دو مدل 1450 دور در دقیقه و 2900 دور در دقیقه (RPM) تولید می شوند. گفتنیست خروجی تمامی تیپ های لجن کش داب DAB RWI فلنچی می باشد.

از سری لجنکش های تمام استیل 316 داب DAB RWI در تخلیه فاضلاب های صنعتی، پتروشیمی ها، پس آب های شیمیای، … استفاده می شود.

مشخصات فنی لجن کش استیل (316) داب DAB RWI

  • موتور الکتریکی مورد استفاده در ساخت لجنکش  داب DAB RWI، همگی سه فاز می باشند، و در دو مدل 1450 دور در دقیقه و 2900 دور در دقیقه (RMP) ساخته می شوند، و توان آن بین 1.5 تا 7.5 اسب بخار (HP) است.
  • حداکثر دبی (آبدهی ) در سری لجن کش داب DAB RWI، بین 24 تا 102 متر مکعب در ساعت (M3/H) می باشد.
  • حداکثر ارتفاع قابل تامین داخل لوله در سری لجن کش داب DAB RWI، بین 6.3 تا 25 متر است.
  •  حداکثر عمق مجاز نفوذ در سیال در سری پمپ لجنکش داب DAB RWI، ایتالیا 17 متر می باشد.
  • حداکثر دمای مجاز سیال در سری پمپ لجن کش داب DAB RWI، ایتالیا 55 درجه سانتی گراد می باشد.
  • دهانه رانش (دهانه خروجی) در سری پمپ لجن کش داب صنعتی تمام استیل 316 DAB RWI، فلنچی می باشد و بین 2 اینچ و 3 اینچ می باشند.

پمپ های لجن کش چدنی داب DAB FEKA 2 /3/4/6 و DAB GRINDER

در ساخت بدنه، حوزینگ و پروانه پمپ لجنکش چدنی داب DAB FEKA و DAB GRINDER از آلیاژ چدن استفاده شده است. در ساخت سری لجن کش چدنی داب DAB FEKA و DAB GRINDER در مدل های مختلف از پروانه ورتکس، پروانه تک و دو کانال و سوپرورتکس استفاده می شود.

مدل GRINDER 1400 – 1800 دارای کاتر (خورد کن) می باشند و خروجی آنها رزوه ای می باشد. و مدل های دیگر پمپ های لجنکش تمام چدن داب DAB FEKA و DAB GRINDER همگی دارای دهانه رانش فلنچی می باشند.

از سری لجن کش های تمام چدن داب DAB FEKA و DAB GRINDER در تخلیه آبگرفتگی عمرانی، تخلیه آب چاه در حال حفر، تخلیه فاضلاب های ساختمانی، فاضلاب های کشاورزی و دام پروری و … استفاده می شود.

[psfw slug=”14599″]

 

مشخصات فنی پمپ های لجنکش تمام چدن داب DAB FEKA و DAB GRINDER

لجن کش داب DAb grinder
لجن کش داب DAb grinder
  • الکتروموتور های استفاده شده در ساخت پمپ های لجن کش چدنی داب DAB FEKA و DAB GRINDER، از دو نوع جریان برق مصرفی تکفاز و سه فاز استفاده می کنند. گفتنیست برخی از تیپ های پمپ لجنکش داب DAB FEKA از موتور 1450 دور در دقیقه (RPM) بهره می برند، که این موضوع در طول عمر و کیفیت لجنکش تاثیر مثبت دارد.
  • حداکثر دبی ( آبدهی ) در سری پمپ های لجن کش چدنی داب DAB FEKA و DAB GRINDER ایتالیا بین 9 تا 420 متر مکعب در ساعت (M3/H) می باشد.
  • حداکثر ارتفاع قابل تامین داخل لوله در سری پمپ های لجنکش داب DAB FEKA و DAB GRINDER بین 15.4 تا 40 متر می باشد.
  • حداکثر مجاز عمق نفوذ در سیال در سری پمپ های لجن کش داب DAB FEKA و DAB GRINDER ایتالیا 17 متر می باشد.
  • حداکثر دمای مجاز سیال در سری پمپ های لجن کش چدنی داب DAB FEKA و DAB GRINDER ایتالیا 45 درجه سانتی گراد می باشد.
  • دهانه رانش (دهانه خروجی) در تمامی مدل های لجنکش چدنی داب DAB FEKA و DAB GRINDER به غیر از DAB GRINDER 1400 – 1800 فلنچی می باشد و قطر آن بین 2 اینچ تا 6 اینچ می باشد.

پمپ های لجن کش ضد جرقه داب DAB EX

پمپ های لجنکش ضد جرقه داب ایتالیا در دو مدل چدنی DAB RW/ RC و تمام استیل DAB RWI AD ساخته می شوند. تمامی الکتروموتور های استفاده شده در ساخت پمپ های لجن کش ضد جرقه داب از جریان برق مصرفی سه فاز استفاده می کنند. و در دو مدل 1450 دور 2900 دور در دقیقه (RPM) موجود می باشند. گفتنیست دور پایین تر در طول عمر و کیفیت دستگاه تاثیر مثبت دارد.

در ساخت بدنه، حوزینگ و پروانه پمپ لجنکش ضد جرقه  داب DAB RW / RC EX از آلیاژ چدن استفاده شده است. و در ساخت سری لجن کش ضد جرقه داب DAB RWI AD EX از استیل 316 استفاده شده است. در مدل های مختلف از پروانه ورتکس، پروانه تک و دو کانال و سوپرورتکس استفاده می شود.

تمامی پمپ های لجن کش ضد جرقه داب DAB RW/RC و DAB RWI AD دارای استاندارد ( ATEX ) می باشند.

[psfw slug=”14600″]

 

مشخصات فنی پمپ های لجنکش ضد جرقه داب DAB RW/RC و DAB RWI AD

  • موتور های الکتریکی استفاده شده در ساخت پمپ های لجن کش ضد جرقه داب DAB RW / RC و DAB RWI AD هممگی از جریان برق مصرفی سه فاز استفاده می کنند، و در اغلب مدل ها دارای موتور 1450 دور 2900 دور در دقیقه می باشند. همچنین توان آن بین 1.5 تا 25 اسب بخار (HP) است.
  • حداکثر دبی ( آبدهی ) در سری پمپ های لجن کش ضد جرقه داب DAB RW / RC و DAB RWI AD بین 13.5 تا 396 متر مکعب در ساعت (M3/H) می باشد.
  • حداکثر ارتفاع قابل تامین داخل لوله در سری پمپ های لجنکش ضد جرقه داب DAB RW / RC و DAB RWI AD بین 6.3 تا 31 متر می باشد.
  • حداکثر مجاز عمق نفوذ در سیال در سری پمپ های لجن کش ضد جرقه داب DAB RW / RC و DAB RWI AD ایتالیا 23 متر می باشد.
  • حداکثر دمای مجاز سیال در سری پمپ های لجن کش ضد جرقه داب DAB RW / RC و DAB RWI AD ایتالیا 60 درجه سانتی گراد می باشد.
  • دهانه رانش (دهانه خروجی) در سری پمپ های لجنکش ضد جرقه داب DAB RW / RC و DAB RWI AD همگی فلنچی می باشد. قطر آن بین 2 اینچ تا 6 اینچ می باشد.
لجن کش چدنی داب DAB feka 4
لجن کش چدنی داب DAB feka 4

پمپ های لجنکش صنعتی داب DAB FKV و DAB FKC

پمپ های لجنکش داب سری DAB FKV و DAB FKC دارای سنسور حرارتی پیشرفته جهت محافظت از سیم پیچ و دارای کوتینگ کاتا فوریس دولایه جهت سایش کمتر بین قطعات می باشد. همچنین سیل مکانیکی سری لجنکش داب  DAB FKV و DAB FKC کاتریجی بوده و دارای استاندارد EN 12050-1 می باشد.

الکتروموتور این سری از پمپ های لجن کش داب همگی سه فاز بوده، و در دو مدل 1450 دور و 2900 دور در دقیقه ساخته می شوند. در مدل های بزرگتر سری پمپ های لجنکش داب  DAB FKV و DAB FKC جهت جلوگیری از استهلاک استارت موتور به صورت دو ضرب می باشد. همچنین الکتروموتور های استفاده شده در ساخت پمپ های لجن کش داب سری  DAB FKV و DAB FKC دارای استاندارد IE 3 می باشند.

تفاوت عمده میان دو مدل DAB FKV و DAB FKC در طراحی پروانه آنها می باشد. بدین ترتیب که پمپ های لجن کش داب سری DAB FKV از پروانه سوپر ورتکس استفاده می کنند. و سری DAB FKC از پروانه تک کانال بهره می برنند.

مشخصات فنی پمپ های لجن کش صنعتی داب  DAB FKV و DAB FKC

  • الکترو موتور  پمپ های لجن کش صنعتی داب  DAB FKV و DAB FKC همگی سه فاز بوده و قدرت آن بین 3 تا 15 اسب بخار (HP) می باشد.
  • حداکثر دبی ( آبدهی ) در سری پمپ های لجن کش  دابDAB FKV و DAB FKC ایتالیا بین 47 تا 288 متر مکعب در ساعت (M3/H) می باشد.
  • حداکثر ارتفاع قابل تامین داخل لوله در سری پمپ های لجنکش داب DAB FKV و DAB FKC بین 9.7 تا 40 متر می باشد.
  • حداکثر مجاز عمق نفوذ در سیال در سری پمپ های لجن کش داب DAB FKV و DAB FKC ایتالیا 25 متر می باشد.
  • حداکثر دمای مجاز سیال در سری پمپ های لجن کش چدنی داب DAB FKV و DAB FKC ایتالیا 60 درجه سانتی گراد می باشد.
  • دهانه رانش (دهانه خروجی) در تمامی مدل های لجنکش داب DAB FKV و DAB FKC فلنچی می باشد و قطر آن بین 2 / 1 2 اینچ تا 6 اینچ می باشد.
لجن کش داب DAB fkv
لجن کش داب DAB fkv

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X