پمپ آب پدرولو pedrollo water pump

پمپ آب پدرولو pedrollo water pump

پمپ نیم اسب پدرولا

گروه صنعتی برقاب صنعت

شرکت پدرولو PEDROLLO

شرکت پمپ پدرولا یا پدرولو با 30 سال تولیدات بیش از 300 نوع پمپ آب از جمله الکتروپمپ خانگی و صنعتی , پمپ های کف کش و شناور و ست کنترل یکی از با کیفیت ترین و بی نظیر ترین تولید کنندگان پمپ آب ایتالیایی می باشد و با صادرات به بیش از 30 کشور جهان توانسته بازار پر رونقی برای خود ایجاد کند.

 

[psfw slug=”14603″]

 

متمایز شدن پمپ های PEDROLLO نسبت با سایر رقبا در مرحله اول شکل ظاهری پمپ پدرولا یا پدرولو و رنگ آن است , در مرحله بعد کارایی پمپ و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه از جمله : شفت پمپها 100% استیل , سیم پیچ ها کاملا استاندارد و توسط روبات و کاملا از جنس مس می باشد , بالانس پروانه و شفت ها به وسیله ماشین آلات به روز دنیا و بدون خطای 1 میکرون است , علاوه بر این مشخصات کم صدا بودن پمپ را می توان یکی از مزایای پمپ آب پدرولا یا پدرولو دانست. این سری از پمپ ها در دو نوع تک فاز و سه فاز برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی تولید و عرضه می شوند. برقاب صنعت نمایندگی رسمی فروش پمپ پدرولا  PEDROLLO یا پدرولو در تهران و شهرستان ها می باشد.

جهت مشاهده انواع پمپ های محیطی پدرولا اینجا کلیک کنید

پمپ های سانتیریفیوژ پدرولو

پمپ های اتا یا سانتیریفیوژ یکی از پر مصرف ترین پمپ ها در صنایع مختلف هستند. کار اصلی این پمپ ها تقوییت فشار داخل خطوط ابرسانی و جابجایی سیالات می باشد. طراحی و مهندسی پمپ بر اساس قانون گریز از مر کز می باشد. ورودی و خروجی این پمپ ها فلنجی است و از شافت یکپارچه بهره نمی برندو توسط کوبله مستقیم با انواع موتور های الکتریکی و احتراقی ،متناسب با،سایز،نوع و اندازه پمپ شاسی می شوند.

 

[psfw slug=”14603″]

پمپ نیم اسب پدرولا
پمپ نیم اسب پدرولا

در  ساخت پمپ های سانتیریفیوژ پدرولو از متریال استاندارد جهت کار کرد در انواع محیط های آب و هوایی استفاده می شود.

پروانه ها و شافت در اغلب مدل های پمپ سانتریفیوژ پدرولو از استلنس استیل ساخته می شود. سیم پیچ روتور مجهز به اور لود حرارتی می باشد،

پمپ های پدرولو همگی پس از گذراندن مراحل مختلف تست داخلی، الکتریکی، مکانیکی و میدانی در اختیار اپراتور قرار می گیرد.

موارد مصرف

.موارد مصرف این پمپ ها در، کارخانجات،کشاورزی و ابرسانی بی شمار است. خوشبختانه بسیاری از تیپ های این پمپ ها در داخل کشور توسط برند های معتبری تولید می شود.

توضیحات

چندین نوع طراحی اساسی برای پمپ های سانتیریفیوژ وجود دارد. هر کدام کدام  از این طراحی را می توان جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار داد. آب بندی واسطه این پمپ ها به دو نوع        نخ گرافیتی و سیل مکانیکی انجام می شود. آلیاژ کله پمپ، شافت و پروانه نسبت با در نظر گرفتن نوع سیال، خورندگی سیال، ویژگی های شیمیایی و ویسکزیت سیال، دمای سیال، چگالی سیال، فراری سیال، …انتخاب می  شود.

دهانه ورودی و خروجی این پمپ ها که به پمپ سانتیریفیوژ (اتا) شهرت یافتند. معمولا با اتصال فلنجی (جوشی، مهره دار)  به خط لوله متصل می شوند. پمپ های سانتیریفیوژ توانایی کوبله با الکتروموتور با دور های مختلف را دارا می باشد. بدیهی است دور کمتر الکترو موتور باعث می شود، حد اکثر اتفاع و دبی پمپ کاهش ایجاد شود، ولی به علت استهلاک کمتر پمپ و الکتروموتور در دور های پایین در خیلی از موارد مهندسین پروزه دور های پایین تر را انتخاب می کند.

پمپ بشقابی پدرولا
پمپ بشقابی پدرولا

 

پمپ های مستغرق پدرولو pedrollo s submersible pump

پمپ های غرق آبی پدرولو ( کفکش ، لجن کش ، شناور )

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

پمپ کفکش پدرولو

کفکش ها از سری پمپ های سابمرسیبل(غرق ابی)می باشندکه به دو دسته اصلی حوزینگی(خروجی  از بغل) و مولتی استیج(خروجی از بالا) تقسیم می شوند ودر سایز های متفاوت باقدرت های موتور مختلف (تکفاز-سه فاز) واز الیاژ های گوناگون (الومینییوم.استیل.تکنو پلیمر.چدن.باکالیت.نوریل…)به صورت تک پروانه ویا چند پروانه با توجه به حد اقل و حد اکثر ارتفاع و دبی ساخته می شوند.کفکش ها جهت استخراج وجابجایی سیالات از چاه . استخر. منبع ذخیره وجوی مورد استفاده قرار می گیرند.گفتنیست این پمپ ها در کشاورزی و باغداری  بسیار کاربرد دارند. انتخاب نوع کفکشها بر اساس نوع سیال و دبی مصرفی در ارتفاع مشخص میباشد.

کفکش های پدرولو عموما با بدنه هایی از جنس استلنس استیل ، پلاستیک ، چدن ساخته می شوند. از کفکش های پدرولو جهت برداشت آب از انواع چاه ها و منابع ذخیره استفاده می شود.

پمپ لجن کش پدرولو

لجن کش ها همانند کفکش ها زیر مجموعه پمپ های سابمرسیبل(استغراقی) هستند. قسمت پمپاژ لجن کش ها حوزینگی است و فقط به صورت تک پروانه (پروانه نیمه باز، پروانه باز، پروانه یکطرفه) تولید می شوند. نوع، غلظت و نسبت ویسکوزیته سیال تعیین کننده ترین عامل در نوع آلیاژ بدنه و پروانه(چدن،آلومینم، استیل، پلاستیک فشرده) و مهندسی ساخت پروانه و حوزینگ پمپ می باشد. این تیپ از پمپ ها جهت تخلیه فاضلاب صنعتی کارخانجات، دامداری ها، پتروشیمی و … استفاده می شوند. . لجن کش ها در جابجایی مثبت انواع سیالات با غلظت های مختلف(مواد خوراکی غلیظ، محلول سیلیس دار، آب گل آلود و …) نیز کاربرد دارند.

اغلب مدل های لجن کش ساخت شرکت پدرولو از جنس چدن و استیل ساخته شده اند. جریان برق مصرفی در بیشتر مدل ها سه فاز می باشد.

پمپ شناور پدرولو

شناور ها یک مدل از پمپ های سابمرسیبل(غرقآبی) هستند که از دو قسمت کاملا مجزا از هم(الکتروموتور-پمپ) تشکیل میشوند که توسط ۴ پیچ و مهره مقارن با هم کوبله می شوند و شافت موتور را داخل هزارخاری قسمت پمپ ثابت میکنند. الکتروموتور این شناور ها خازن بیرون بوده و توسط تابلو فرمان(منوآل، کنتاکتور دار، دیجیتال و …) کنترل می شود. در قسمت پمپ پروانه ها به صورت سری روی شافت سوار هستند، به شکلی که آب پس از عبور از خروجی پروانه قبلی وارد ورودی پروانه بعدی میشود. تعداد پروانه ها تعیین کننده حداکثر ارتفاع و قطر پروانه معین کننده حجم دبی پمپ است. از مزایای این تیپ از پمپ ها میتوان به قطر خارجی کم دستگاه(“۴،”۶،”۸ و …) اشاره کرد که باعث می شود در چاه های عمیق و نیمه عمیق که به صورت سوزنی حفر میشوند قابل استفاده باشد.

 

[psfw slug=”14603″]

موتور شناور های پدرولو  دو سر بلبرنگ می باشد و در ساخت سیم پیچ این موتور ها از سیم مسی با کیفیت بالا استفاده می شود.گفتنی است شناور ها به دلیل دارا بودن پروانه های متوالی فقط جهت آب صاف قابل استفاده هستند.

بدنه پمپ های شناور پدرولو از استلنس استیل ساخته شده است ، و در سخت پروانه ها استیل و الیاژ باکالیت و نوریل استفاده می شود.

توجه

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X