پمپ دنده ای

پمپ دنده ای

گروه صنعتی برقاب صنعت

پمپ های دنده ای

پمپ های دنده ی با ایجاد خلاء در میان دو چرخ دنده خود که در مقابل هم قرار دارند و در جهت هم در دورانند سیال را به داخل محفظه پمپ مکش کرده و به طرف خروجی پمپ هدایت میکند. مورد مصرف پمپ ها ی دنده ای جابجایی انواع سیال با غلظت و دمای بالا میباشد. یکی از مهمترین محسنات این دستگاه رفت وبرگشت بودن ان است به این شکل که با بر عکس شدن جهت دوران شافت پمپ جای خروجی و ورودی پمپ عوض می شود. مورد مصرف پمپ های دنده ای در در صنایع پتروشیمی و غذایی بسیار گسترده می باشد.

[psfw slug=”14603″]

 

 

پمپ دنده ای در حال کار
پمپ دنده ای در حال کار

 

 مزایا پمپ دنده ای داخلی

فقط دارای دو عضو گردنده می باشد.

جریانی یکنواخت و بدون پالس

خودمکش

امکان کارکرد خشک (در یک زمان کوتاه)

امکان چرخش در  دو جهت (پرکردن و تخلیه یک مخزن)

تعمیر و نگهداری آسان

بسیار مناسب جهت سیالات با ویسکوزیته بالا

NPSH بسیار پایین

 

 محدودیت های پمپ دنده ای داخلی

سرعت های کارکرد پایین و متوسط

فشارهای پائین و متوسط

 

 موارد استفاده پمپ دنده ای داخلی

 این پمپ در عین حال که جهت پمپاژ سیالات رقیق مانند حلال ها، روغن ها و… مناسب می باشد، سیالات غلیظی چون آسفالت، شکلات و چسب را نیز به خوبی پمپاژ می کند.

انواع روغن ها و روغن داغ، روان کارهای صنعتی، سوخت (گاز مایع، بنزین، گازوئیل، مازوت، نفت سیاه و …)

انواع رزین ها و مواد پلیمری (Resins & Polymers)

الکل و انواع حلال ها (Alcohols & Solvents)

آسفالت (Asphalt) ، قیر (Bitumen) ، تار (نوعی قیر ، Tar)

فوم پلی یورتان (ایزوسیانات و پلیول)  (Polyurethane foam Isocyanate   and   Polyol)

مواد غذایی مانند شکلات، کره بادام زمینی، رنگ ، جوهر، رنگ دانه ها

گلیکول  (Glycol)

صابون ها ( Soaps)

 مواد پلیمری

پمپ دنده ای
پمپ دنده ای

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

 

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X