پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN HOP

پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN HOP

پمپ روغن داغ پمپیران

گروه صنعتی برقاب صنعت

کمپانی پمپیران

کمپانی تولیدی صنایع آبرسانی پمپیران در سال 1354 با نام تجاری صنایع پمپ سازی ایران فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ آب آغاز کرد. از اولین محصولات کارخانه پمپیران می توان به تولید انواع پمپ و الکتروموتور شناور (تحت پرو لیسانس KSB ) اشاره کرد.

شرکت و کارخانه پمپیران در شمال غربی ایران در شهر تبریز قرار دارد. کارخانه پمپیران در سال 1365 شروع به ساخت محصولات سفارشی کرد. و موفق گردید به عنوان اولین تولید کننده صنعت پمپ سازی را در ایران بومی سازی نماید. شرکت پمپیران که خود زیر مجموعه هلنینگ گروه صنایع پمپ سازی ایران می باشد. محصولات متنوع خود را مطابق استاندارد های بین المللی API 610 – ISO 5199 – NFPA 20 – ISO 9908  تولید می نماید.

[psfw slug=”14603″]

 

پمپیران همکنون یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین شرکت ها در صنایع پمپ سازی در ایران و خاور میانه می باشد. و با استفاده از علم و تکنولوژی روز جهان محصولاتی قابل رقابت با تولید کنندگاه اروپایی تولید می کند. گفتنیست شرکت پمپیران با متنوع کردن و ارتقاء بخشیدن به محصولات تولیدی خود، پاسخ گوی نیاز بسیاری از صنایع مانند، صنایع فولاد، صنایع مس، نفت و پروشیمی، دریای و نیروگاهی و صنعت آب در کشور و منطقه می باشد.

جهت مشاهده پمپ های روغن داغ پمپیران اینجا کلیک کنید

 شرکت های زیرمجموعه صنایع پمپ سازی ایران

  • شرکت نوید سهند
  • شرکت نوید موتور
  • شرکت تلمبه سازان تبریز
  • شرکت راشا
  • شرکت آذر فولاد گداز

محصولات تولیدی پمپیران

پمپ روغن داغ پمپیران
پمپ روغن داغ پمپیران

پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN HOP

پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN از نوع گریز از مرکز با طرح مخصوص بوده و برای پمپاژ و گردش روغن داغ تا دمای 300 استفاده می شود.

ساختمان پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN

ساختمان این پمپ به صورت افقی یک طبقه و یک مکشه گریز از مرکز است. همچنین کله پمپ ( محفظه پمپ ) حلزونی می باشد. ابعاد اصلی پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN و مشخصات کاری و فنی پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN همگی بر اساس استاندارد بین المللی  (DIN 24255 ( EN 733 می باشد. پروانه پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN از نظر هیدرولیکی بالانس بوده و به صورت یکسر آویز نصب می شوند.

محفظه حلزونی از نوع پایه دار بوده و محفظه یاتاقان  نیز بدون پایه می باشد. پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN دارای دو عدد بلبرینگ شیار عمیق مطابق استاندارد DIN 625 بوده و قادر است انواع روغن تا دمای 300 درجه سانتی گراد (525 F) را پمپاژ نماید.

جهت مکش افقی و رانش عمودی بوده و فلنج ها مطابق استاندارد DIN 1092-2-2- PN10 ساخته می شوند.

ابعاد پمپ روغن داغ پمپیران
ابعاد پمپ روغن داغ پمپیران

آب بند محور پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN

در محفظه آب بند پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN که بر روی سرپوش محفظه قرار دارد، بسته به نوع سیال و دما و فشار کار، آب بند مکانیکی مناسب نصب می گردد.

متریال ساختمان پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN

محفظه حلزونی پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN از آلیاژ GGG – 40 ساخته می شود.

سر پوش محفظه پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN از آلیاژ GG – 25 ساخته می شود.

محور ( شافت ) پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN از آلیاژ 1.7225 ساخته می شود.

محفظه یاتاقان پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN از آلیاژ GG – 25 ساخته می شود.

پمپ روغن داغ پمپیران PUMP IRAN با دو مدل الکتروموتور 1450 دور و 2900 دور در قیقه (RPM) قابل کوپل می باشد. گفتنیست میزان دبی و ارتفاع در 1450 و 2900 دور متفاوت می باشد.

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

 

 

منحنی آبدهی پمپ روغن داغ پمپیران
منحنی آبدهی پمپ روغن داغ پمپیران 1450 دور

 

منحنی آبدهی پمپ روغن داغ پمپیران 2900 دور
منحنی آبدهی پمپ روغن داغ پمپیران 2900 دور

مدل های پمپ روغن داغ پمپیران PUMPIRAN HOP

PUMPIRAN HOP 32 – 160   تا   PUMPIRAN HOP 100 – 160

PUMPIRAN HOP 32 – 200   تا  PUMPIRAN HOP 150 – 200

PUMPIRAN HOP 32 – 250   تا  PUMPIRAN HOP 100 – 160

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X