پمپ های بشقابی ابارا EBARA CM

پمپ های بشقابی ابارا EBARA CM

پمپ بشقابی ابارا

گروه صنعتی برقاب صنعت

پمپ خانگی

پمپهای خانگی در واقع زیرمجموعه ای از خانواده بزرگ پمپ های خطی است.مکانیزم کاری این تیپ از پمپ ها بر اساس قانون گریز از مرکز می باشد.مورد مصرف این پمپ ها عموما ایجاد فشار در داخل لوله کشی ساختمان است.این پمپ ها دارای قابلیت نسب مستقیم در مسیر لوله ویا بعد از منبع ذخیره می باشند و به کمک یک پرشر سوئیچ به صورت اتوماتیک فشار آب را درون لوله کشی بر اساس تنظیم اولیه بین ۱٫۵تا۶ بارحفظ میکند.انتخاب نوع این پمپ ها بر اساس اندازه طول لوله کشی .قطرلوله ها وتعداد شیرهای خروجی آب میباشد.

شرکت صنایع پمپ آب آرا در سال 1373 در ایران تاسیس گردید و فعالیت خود را به صورت عملی آغاز کرد.

[psfw slug=”14603″]

جهت مشاهده انواع پمپ بشقابی ابارا اینجا کلیک کنید

طی 23 سال گذشته شرکت ابارا با ارائه بیش از هزار مدل از محصولات برند پمپ ابارا و تولید داخل رنج وسیعی از محصولات پمپی ، گامی موثردر صنعت پمپ کشور برداشته است.

در راستای هدف ارائه خدمات و راهکارهای بهینه  و جواب گویی به طیف وسیعی از خواسته های مشتریان و نیل به دیدگاه Solution محوری در صنعت کشور، برند ابر از سال 1395 رسما فعالیت خود را در شرکت صنایع پمپ آب آرا آغاز نمود.

برند ابر ارائه دهنده مجموعه وسیعی از محصولات و خدمات در صنعت آب ، فاضلاب و تاسیسات می باشد.

پمپ آب بشقابی

یکی از پر مصرف ترین مدل های پمپ آب سانتیریفیوژ، پمپ آب بشقابی می باشد. این مدل از پمپ های آب در تقویت فشار آب لوله کشی انواع اماکن، جابجایی سیالات، ایجاد فشار در سیستم های بسته، … . مورد استفاده قرار می گیرد. عموما در ساخت پمپ آب بشقابی از یک پروانه محیطی که در داخل یک محفظه (کله پمپ) چدنی قرار می گیرد استفاده می شود. پمپ آب بشقابی به دلیل محفظه کوچک کله پمپ و ساده بودن سیستم مکش در هنگام بهربرداری نیاز به هواگیری دارد.

اکثریت تیپ های پمپ آب بشقابی فارغ از این که تولید چه شرکت یا کشوری باشند، قابلیت کار با انواع پرشر سوئیچ ( ست کنترل، کلید مکانیکی، … ) را دارا می باشند.

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

 

پمپ آب بشقابی ابارا EBARA CM

پمپ های آب بشقابی ابارا لوکال می باشند و تحت لیسانس شرکت ابارا در ایران تولید می شود. کله پمپ و واسطه از چدن ساخته شده است و پروانه و دفیوزر سری پمپ های EBARA CM از باکالیت ساخته شده اند. شافت استیل و آببندی توسط سیل مکانیکی ب روی شافت انجام می شود.

پوسته الکتروموتور سری پمپ های EBARA CM از آلومینیوم است و روتور استاتور از ورق سیلیس دار استاندارد ساخته می شود. جهت سیم پیچ نیز از سیم مسی لاک خورده درجه یک استفاده می شود.

از سری پمپ های بشقابی ابارا جهت تقویت فشار اماکن مسکونی ، تجاری ، کارگاهی … و انتقال سیالات استفاده می شود.

پمپ بشقابی ابارا
پمپ بشقابی ابارا

مشخصات فنی پمپ های بشقابی ابارا EBARA CM

سرعت الکتروموتور های پمپ های بشقابی سری EBARA CM ابارا 2900 دور در دقیقه می باشد و قدرت آنها بین 1 تا 5.5 اسب بخار است.

حداکثر ارتفاع قابل تامین داخل لوله در سری پمپ های بشقابی ابارا بین 36 تا 55 متر است.

حداکثر دبی ( آبدهی ) سری پمپ های بشقابی ابارا بین 12 تا 36.5 متر مکعب در ساعت می باشد.

دهانه ورودی و خروجی  پمپ های بشقابی ابارا سری EBARS CM در تمام مدل ها 1 اینچ می باشد.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X