پمپ های صنعتی لوارا LOWARA FH/ LOWARA NSC

پمپ های صنعتی لوارا LOWARA FH/ LOWARA NSC

پمپ سانتریفیوژ لوارا lowara

گروه صنعتی برقاب صنعت

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پمپ های صنعتی لوارا ایتالیا LOWARA FH  /LOWARA NSC

پمپ آب سانتیریفیوژ لوارا  LOWARA FH

سری پمپ های لوارا LOWARA FH در دسته پمپ های سانتیریفیوژ قرار می گیرند. در تمامی مدل های سری پمپ آب لوارا  LOWARA FH آلیاژ کله پمپ چدن می باشد. الکتروموتور های استفاده شده در سری پمپ های لوارا  LOWARA FH همگی سه فاز می باشند. به غیر از مدل های LOWARA FH 4 که  سرعت دور آنها 1450 دور  در دقیقه (RPM) می باشد، در مدل های دیگر سرعت الکتروموتور 2900 (RPM) در دقیقه می باشد. آلیاژ به کار رفته در ساخت پروانه های پمپ آب سانتیریفیوژ لوارا LOWARA FH در تیپ های LOWARA FHE 40- 160 /05 تا LOWARA FHE 65-125 استلنس استیل 316L (نگیر) است ، و از تیپ LOWARA FH 65-125 به بالا از آلیاژ چدن DN560  در ساخت پروانه ها استفاده می شود.

[psfw slug=”14603″]

در تمامی مدل های پمپ های LOWARA FH شافت یکپارچه می باشد، وکله پمپ توسط یک واسطه چدنی به الکتروموتور متصل است.

موارد استفاده از این سری پمپ های لوارا LOWARA FH ، جهت ابرسانی انواع اماکن ، ساختمانی و صنعتی بسیار زیاد می باشد. همچنین جهت ابرسانی کشاورزی و سریکولاتور های خنک کننده و غیره، مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت مشاهده پمپ های سانتیریفیوژ لوارا سری FHS اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده پمپ های سانتیریفیوژ لوارا سری NSCS اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده پمپ های سانتیریفیوژ لوارا سری NSCE اینجا کلیک کنید

پمپ سانتریفیوژ لوارا lowara
پمپ سانتریفیوژ لوارا lowara

نکته

دهانه ورودی و خروجی در سری پمپ های لوارا LOWARA FH فلنچی می باشد، و با در نظر گرفتن حد ارتفاع و دبی و هچنین قدرت موتور، دستگاه و نوع کار، قابل تغییر می باشند.

مشخصات فنی پمپ های سانتیریفیوژ لوارا LOWARA FH

  • حداکثر دبی (آبدهی) در سری پمپ های سانتیریفیوژ لوارا LOWARA FH ایتالیا 210 متر مکعب در ساعت می باشد.
  • حد اکثر ارتفاع در سری پمپ های صنعتی لوارا LOWARA FH ایتالیا 72 متر (M) می باشد.
  • الکترو موتور های سری پمپ آب سانتیریفیوژ لوارا LOWARA FH بین 0.75 کیلو وات (KW) تا 55 کیلو وات (KW) می باشد.
  • حداکثر فشار تولیدی توسط سری پمپ آب لوارا LOWARA FH ایتالیا 12 بار (BAR) می باشد.
  • کمینه و بیشینه دمای قابل تحمل در سری پمپ آب لوارا LOWARA FH بین 20- تا 120 درجه سانتی گراد می باشد.
  • سری پمپ آب لوارا LOWARA FH فقط جهت انتقال سیالات صاف و بدون ویسگوزیته می باشد.
  • قطر ورودی مکش (دهانه ورودی) در پمپ های لوارا LOWARA FH بین 50 تا 100 میلی متر (MM) می باشد.
  • قطر خروجی رانش (دهانه خروجی) در پمپ های لوارا LOWARA FH بین 32 تا 80 میلی متر (MM) می باشد.
  • درجه حفاظت و عایق بندی در پمپ آب لوارا LOWARA FH ایتالیا IP55 و دارای کلاس حرارتی F می باشند.
  • مکانیکال سیل (کاسه نمد) مورد استفاده در سری پمپ آب لوارا LOWARA FH از جنس سرامیک کربن (FPM) برروی سیلیکون کارباید (EPDM) می باشد.

کمپانی لوارا lowara

شرکت لوارا(LOWARA) وابسته به گروه صنعتي بزرگ “Xylem”  یکی بزرگترين تولید کنندگان انواع پمپ و الکتروپمپ در جهان می باشد. دفتر مرکزی شرکت لوارا در شهر میلان ایتالیا قرار دارد.

شرکت Lowara بزرگترین مجموعه پمپ سازی جهان در زمینه الکتروپمپهای ساختمانی، صنعتی، باغی و کشاورزی، تصفیه آب و فاضلاب می باشد که درانواع چدنی، استینلس استيل، پمپ‌هاي زمینی، پمپ های طبقاتي، پمپ های سیرکولاتور، پمپ‌هاي لجن‌كش و كف‌كش، انواع بوستر پمپ های دور ثابت و دورمتغیر هوشمند مي‌باشد.
با توجه به تجربه و در اختیار داشتن علم روز این شرکت قادر به طراحی و تولید پمپ هایی با (دبی) آبدهی تا 5000 مترمکعب در ساعت و تا فشار 50 psi می باشد. محصولات تولیدی شرکت لوارا با در نضر گرفتن موارد مصرف از آلیاژ های گو ناگون ساخته می شود.

[psfw slug=”14601″]

پمپ آب سانتیریفیوژ لوارا سری LOWARA e-NSC

پمپ های سانتیریفیوژ لوارا سری LOWARA e-NSC به دو دسته اصلی، شافت یکپارچه، و ، شافت مستقیم ، تقسیم می شوند. در سری پمپ های  LOWARA e-NSC که شافت یکپارچه می باشد،سرعت دور الکتروموتور 1450 دور در دقیقه (RPM) می باشد، و در  سری پمپ های لوارا  LOWARA e-NSC که کوبله مستقیم می باشند، سرعت دور الکتروموتور 2900 دور در دقیقه (RPM) می باشند.

آلیاژ بدنه پمپ در سری پمپ های لوارا  LOWARA e-NSC تماما چدن DN560 می باشد.

الیآز پروانه در سری پمپ های لوارا  LOWARA e-NSC  از تیپ  LOWARA e-NSC 32-125 تا  LOWARA e-NSC 50-250 استلنس استیل می باشد و از  LOWARA e-NSC 50-250 به بعد پروانه از آلیاژ چدن DN 560 می باشد.

از سری پمپ های لوارا سری  LOWARA e-NSC  در استگاه های افزایش فشار ، انتقال آب و آبرسانی ساختمانی و صنعتی استفاده می شود، از دیگر مصارف سری پمپ های لوارا  LOWARA e-NSC می توان به آبرسانی کشاورزی و انواع سیر کولاتور (خنک کننده گلخانه های صنعتی، آبیاری قطره ای و بارانی … ) اشاره کرد.

پمپ سانتریفیوژ لوارا lowara
پمپ سانتریفیوژ لوارا lowara

مشخصات فنی پمپ های لوارا سری  LOWARA e-NSC

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X