پمپ های طبقاتی افقی و عمودی لوارا LOWARA e-SV/e-HM

پمپ های طبقاتی افقی و عمودی لوارا LOWARA e-SV/e-HM

گروه صنعتی برقاب صنعت

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پمپ آب طبقاتی لوارا ایتالیا LOWARA e-SV /e-HM

پمپ آب طبقاتی

پمپ های طبقاتی در دو دسته اصلی افقی و عمودی، توسط برند های معتبر در ایران و جهان ساخته می شوند.

همانطور که از نام این تیپ پمپ ها مشخص است قسمت پمپاژ این دستگاه ها از پروانه و دفیوزر های متوالی که روی یک شافت قرار دارند تشکیل شده است.و همین طراحی باعث می شود فشاری که این پمپ ها ایجاد می کنند در مقایسه با مدل های دیگر با قدرت موتور یکسان به طور قابل ملاحظه ای بیشتر باشد.

[psfw slug=”14603″]

آلیاژ به کار رفته در ساخت پروانه ها و بدنه این پمپ ها، متناسب با مورد استفاده و نوع سیال، میتواند از جنس استیل، فولاد، باکالیت، PP، نوریل و … باشد. لازم به ذکر است این پمپ ها به دلیل طراحی خاص و تعداد زیاد پروانه آب پخش کن نسبت به مواد جامد محلول در سیال حساس بوده و در بسیاری از موارد این دستگاه توسط تابلو فرمان هوشمند(راه اندازی نرم، کنترل سرعت دور موتور و …)کنترل میشود. بیشترین موارد مصرف این پمپ ها در ساخت بوستر پمپ های آبرسانی، ایستگاه های افزایش فشار، آّب شیرین کن های صنعتی، دیگ بخار و .. می باشد.

جهت مشاهده پمپ های طبقاتی لوارا اینجا کلیک کنید

پمپ های طبقاتی
پمپ های طبقاتی

کمپانی لوارا

شرکت لوارا(LOWARA) وابسته به گروه صنعتي بزرگ “Xylem”  یکی بزرگترين تولید کنندگان انواع پمپ و الکتروپمپ در جهان می باشد. دفتر مرکزی شرکت لوارا در شهر میلان ایتالیا قرار دارد.

شرکت Lowara بزرگترین مجموعه پمپ سازی جهان در زمینه الکتروپمپ آب ساختمانی، صنعتی، باغی و کشاورزی، تصفیه آب و فاضلاب می باشد که درانواع چدنی، استینلس استيل، پمپ‌هاي زمینی، پمپ آب طبقاتي، پمپ های سیرکولاتور، پمپ‌هاي لجن‌كش و كف‌كش، انواع بوستر پمپ آب دور ثابت و دورمتغیر هوشمند مي‌باشد.
با توجه به تجربه و در اختیار داشتن علم روز این شرکت قادر به طراحی و تولید پمپ هایی با (دبی) آبدهی تا 5000 مترمکعب در ساعت و تا فشار 50 psi می باشد. محصولات تولیدی شرکت لوارا با در نضر گرفتن موارد مصرف از آلیاژ های گو ناگون ساخته می شود:

  • چدن
  • کربن استیل
  • استینلس استیل
  •  استنلس استیل داپلکس مقاوم در برابر آب دریا
  • پلیمر
  • باکالیت(نوریل)
  • برنز

پمپ آب طبقاتی افقی  لوارا LOWARA e-HM

سری پمپ آب طبقاتی لوارا LOWARA eHM از دسته پمپ های نیمه صنعتی طبقاتی می باشد.  در سری پمپ آب طبقاتی لوارا  LOWARA eHM آلیاژ بدنه پمپ از استلنس استیل 304 می باشد. آلیاژ مورد استفاده در ساخت پروانه پمپ آب طبقاتی لوارا LOWARA eHM در تیپ هایی که دارای حرف P می باشند، از تکنو پلیمر (نوریل) استفاده می شود، و در مدل هایی که در آن حرف S به کار رفته باشد از استلنس استیل 304 استفاده شده است. همچنین در مدل هایی که در تیپ آن از حرف N استفاده شده باشد پروانه ها از آلیاژ استلنس استیل 316L (نگیر) ساخته شده اند.

حرف T در انتهای تبپ پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eHM به معنای سه فاز بودن الکتروموتور، و حرف M به معنای تکفاز بودن الکتروموتور می باشد.

سری پمپ های طبقاتی لوارا  LOWARA eHM  در تغذیه بویلر ها ، ایستگاه های افزاش فشار ساختمانی، مصارف صنعتی ، آبیاری ، انتقال مواد خورنده و ترکیب شونده و … . مورد استفاده قرار می گیرند.

نکته

جهت استفاده از پمپ آب طبقاتی لوارا LOWARA eHM در آب شیرین کن های صنعتی مقدار شوری و سختی آب در انتخاب نوع آلیاژ استفاده شده در بدنه و پروانه ها بسیار مهم است.

[psfw slug=”14601″]

مشخصات فنی پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eHM

  • حداکثر دبی (آبدهی) در پمپ آب طبقاتی لوارا LOWAR eHM ایتالیا 29 متر مکعب در ساعت (M3/H) است.
  • حداکثر ارتفاع در پمپ آب طبقاتی لوارا LOWARA eHM ایتالیا  160 متر (M) است.
  • الکتروموتور های استفاده شده در ساخت پمپ آب طبقاتی لوارا LOWARA eHM ایتالیا 2900 دور در دقیقه (RPM) و توان آن بین 0.3 کیلو وات (KW) تا 5.5 کیلو وات (KW) می باشد.
  • حد اکثر فشار تولید شده توسط پمپ آب طبقاتی لوارا LOWARA eHM بین 10 تا 16 بار (BAR) می باشد.
  • دمای مناسب مایع جهت پمپاژ با پمپ آب طبقاتی لوارا LOWARA eHM بین 20- تا 130 درجه سانتی گراد می باشد.
  • سری پمپ آب طبقاتی لوارا LOWARA eHM فقط مخصوص آب صاف می باشند.
  • قطر ورودی مکش (دهانه ورودی) در پمپ آب طبقاتی لوارا LOWARA eHM بین 25 تا 50 میلی متر (MM) می باشد.
  • قطر خروجی رانش (دهانه خروجی) در پمپ آب طبقاتی لوارا LOWARA eHM بین 25 تا 40 میلی متر (MM) می باشد.
  • درجه محافظت و عایق بندی در پمپ آب طبقاتی لوارا LOWARA eHM ایتالیا IP 55 و کلاس حرارتی F می باشد.
  • مکانیکال  سیل استفاده شده در سری پمپ آب طبقاتی لوارا LOWARA eHM تنگستن کارباید بر روی کربن EPDM می باشد.

LOWARA SV

پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV

تمامی تیپ های سری پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV عمودی می باشند. پروانه ها در این سری پمپ های لوارا LOWARA eSV از آلیاژ استلنس استیل 316L (نگیر) ساخته شده است.

جهت استحکام بیشتر در قسمت پمپی، پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA SV تمامی جوش های استیل با جوش لیرزی انجام شده است.

در سری پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA e-SV که در تیپ آنها از حرف N استفاده شده است، تمام طقعات در تماس با سیال، جهت مقاومت بیشتر در مقابل خورندگی از ورق استلنس استیل 316L (نگیر) ساخته شده است. از همین رو جهت آب شیرین کن های صنعتی با سختی بالا ( آب دریا) مناسب می باشند.

در سری الکتروپمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV که در تیپ آنها از حرف P استفاده شده است، ماکزیمم فشار قابل تحمل PN40 می باشد، و تمام طقعات در تماس با سیال، جهت مقاومت بیشتر در مقابل خورندگی از ورق استلنس استیل 316L (نگیر) ساخته شده است. از همین رو جهت آب شیرین کن های صنعتی با سختی بالا ( آب دریا) مناسب می باشند.

الکتروپمپ های سری NB از مجموعه پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV تا دمای 180 درجه سانتی گراد در مقابل گرما مقاوم است ، و این ویژگی باعث می شود این سری از پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV جهت استفاده در بویلر ها مناسب باشند.

مشخصات فنی پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV

  • حداکثر دبی (آبدهی) در پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV ایتالیا 160 متر مکعب در ساعت (M3/H) می باشد.
  • حداکثر ارتفاع درپمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV ایتالیا 330 متر (M) می باشد.
  • الکتروموتور های، پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV از دو سرعت 1400 و 2900 دور است، و توان آنها بین 0.37 تا 55 کیلو وات (KW) می باشد.
  • حداکثر فشار در پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV بین 16 تا 25 بار (BAR) می باشد.
  • کمینه و بیشینه ی دمای مناسب سیال جهت پمپاژ با پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV بین 20- تا 130 درجه سانتی گراد می باشد.
  • سری پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV فقط جهت انتقال آب صاف قابل استفاده می باشد.
  • قطر ورودی مکش (دهانه ورودی) در پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV بین 25 تا 100 میلی متر (MM) می باشد.
  • قطر خروجی رانش (دهانه خروجی) در پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV بین 25 تا 100 میلی متر (MM) می باشد.
  • درجه محافظت در پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV ایتالیا IP55 و کلاس حرارتی F می باشد.
  • مکانیکال سیل در پمپ های طبقاتی لوارا LOWARA eSV  از جنس تنگستن کرباید بر روی کربن EPDM می باشد.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X