پمپ های طبقاتی داب DAB

پمپ های طبقاتی داب DAB

پمپ طبقاتی عمودی داب DAB

گروه صنعتی برقاب صنعت

پمپ طبقاتی

جهت مشاهده انواع پمپ طبقاتی DAB اینجا کلیک کنید

پمپ های طبقاتی در دو دسته اصلی افقی و عمودی، توسط برند های معتبر در ایران و جهان ساخته می شوند.

همانطور که از نام این تیپ پمپ ها مشخص است قسمت پمپاژ این دستگاه ها از پروانه و دفیوزر های متوالی که روی یک شافت قرار دارند تشکیل شده است.و همین طراحی باعث می شود فشاری که این پمپ ها ایجاد می کنند در مقایسه با مدل های دیگر با قدرت موتور یکسان به طور قابل ملاحظه ای بیشتر باشد.

[psfw slug=”14603″]

 

آلیاژ به کار رفته در ساخت پروانه ها و بدنه این پمپ ها، متناسب با مورد استفاده و نوع سیال، میتواند از جنس استیل، فولاد، باکالیت، PP، نوریل و … باشد. لازم به ذکر است این پمپ ها به دلیل طراحی خاص و تعداد زیاد پروانه آب پخش کن نسبت به مواد جامد محلول در سیال حساس بوده و در بسیاری از موارد این دستگاه توسط تابلو فرمان هوشمند(راه اندازی نرم، کنترل سرعت دور موتور و …)کنترل میشود. بیشترین موارد مصرف این پمپ ها در ساخت بوستر پمپ های آبرسانی، ایستگاه های افزایش فشار، آّب شیرین کن های صنعتی، دیگ بخار و .. می باشد.

کمپانی داب (DAB)

شرکت تولیدی داب یک هولدینگ چند ملیتی می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر میلان ایتالیا قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید انواع پمپ های انتقال سیالات زمینی، غرقابی، صنعتی، نیمه صنعتی، افزایش فشار و جابجایی مثبت سیالات، محصولات متنوع و متفاوتی تولید و عرضه می نماید.

همچنین کارخانه داب با برخی ابر کارخانه ها مانند کمپانی تسلا همکاری دارد و بسیاری از الکتروموتور های مصرفی خود را با همکاری با شرکت تسلا تولید می نماید. رنگ محصولات این برند تماما پودری کوره ای می باشد. محصولات تولید این شرکت دارای استاندارد های بین المللی اروپا و آمریکا شمالی می باشند. (داب)

با توجه به توضیحات مذکور شرکت برقاب صنعت در بسیاری از پروژه های خود از این برند استفاده می کند و با اطمینان اقدام به فروش محصولات شرکت داب می کند.

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

 

پمپ های طبقاتی داب

یکی از معتبر ترین برند هایی که در زمینه تولید پمپ های طبقاتی فعالیت میکند، کمپانی داب ایتالیا است. پمپ های طبقاتی داب در چند مدل مختلف جهت مصارف گوناگون ساخته می شوند.

پمپ طبقاتی داب DAB
پمپ طبقاتی داب DAB

پمپ های طبقاتی نیمه صنعتی داب DAB KVC

این سری از پمپ های طبقاتی داب که موتور دار می باشند. دارای موتور هایی باسرعت 2900 دور در دقیقه می باشند، و قدرت آنها بین 1.36 اسب تا 4 اسب می باشد. قسمت محفظه پمپ از استلنس استیل 304 ساخته شده است، و پروانه و دفیوزر از تکنوپلیمر ساخته شده است، همچنین شافت از استیل 304 ساخته شده.

این سری از پمپ های طبقاتی داب توانایی کار با سیال تا دمای بین 0 تا 40 درجه سانتی گراد را دارا می باشند.

پمپ های طبقاتی صنعتی داب DAB KV

سری پمپ های KV داب دارای موتور می باشند. موتور این سری از پمپ ها قدرتی بین 1.5 تا 3 را دارا می باشند و سرعت آنها 2900 دور در دقیقه می باشد.

پروانه و دفیوزر این سری از پمپ های طبقاتی داب از تکنوپلیمر ساخته شده است. پوسته پمپ از استلنس استیل 304 و شافت از استیل 416 ساخته شده است. پمپ های طبقاتی داب سری KV توانایی کار با سیال تا دمای بین -15 تا 110 درجه سانتی گراد دارا می باشند. گفتنیست ورودی و خروجی این سری از پمپ های طبقاتی داب فلنجی می باشد.

[psfw slug=”14600″]

پمپ های طبقاتی صنعتی داب DAB NKV

پمپ های طبقاتی داب سری NKV تا مدل های 45-13 دارای موتور می باشند. موتور آنها همگی سه فاز و 2900 دور در دقیقه می باشد و قدرت آنها بین 3 تا 60 اسب بخار می باشد. پوسته پمپ های طبقاتی داب سری NKV از استیل 316 ساخته شده است، و پروانه و دفیوزر انها از استلنس استیل 304 و شافت از استیل ریخته گری 431 ساخته شده است.

این سری از پمپ های طبقاتی داب دارای توانایی کار با سیال تا دمای بین -15 تا 120 درجه سانتی گراد را دارا می باشند.

موارد مصرف پمپ های طبقاتی داب

از موارد استفاده الکترو پمپ سانتریفیوژ عمودی  داب استفاده از این نوع پمپ در ساخت بوستر پمپ های آتش نشانی جهت منازل مسکونی، برج های اداری و تجاری، انواع کارخانجات صنعتی و کارگاهی، بیمارستان ها، هتل ها، درمانگاه ها، اماکن مذهبی مانند مساجد، تکایا و تالارهای پذیرایی و غیره می باشد.

از الکترو پمپ عمودی داب با بدنه و پایه  پمپ استیل جهت جابجایی آب شور نیز استفاده می گردد.

شستشوی ادوات صنعتی و کارخانجات توسط فشار بالای ایجاد شده می باشد.

از ویژگی های مهم پمپ سانتریفیوژ عمودی داب نسبت به نوع افقی داشتن سطح مقطع بسیار کم ( اشغال فضای بسیار محدود جهت اماکنی که دارای محدویت فضایی باشند ) طراحی و ساخته شده اند.

جنس بدنه این نوع پمپ ها استیل و یا چدن می باشد ( پروانه این نوع پمپ ها از جنس استیل و چدن می باشد).

بعضی از انواع پمپ سانتریفیوژ عمودی قابلیت نصب موازی جهت افزایش بیشتر فشار آب را دارا می باشند.

این نوع پمپ ها با توجه به تعداد پروانه و فاصله بسیار کم پروانه نسبت به بدنه پمپ تنها برای جابجایی آب صاف استفاده می گردند.

این نوع پمپ ها مکش منفی  ندارند یعنی جهت جابه جایی آب، سیال می بایست بر این نوع پمپ ها اصطلاحاّ سوار باشد.

این نوع پمپ ها از 1 اینچ تا 10 اینچ و حداکثر 350 بار فشار ساخته می شوند. دور موتور تمامی الکترو پمپ های طبقاتی 1500 و 3000 دور می باشد.

اماکن هایی که پمپ طبقاتی مورد استفاده قرار می گیرد

  • افزایش فشار آب در بخش های صنعتی، کشاورزی و ساختمانی
  • انتقال آب سرد و گرم برای سیستم های حرارتی و تهویه مطبوع
  • تغذیه دیگهای بخار
  • دستگاه های تصفیه آب RO و آب شیرین کن
  • بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی
  • فواره ها

 

پمپ طبقاتی داب DAB
پمپ طبقاتی داب DAB

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X