پمپ های طبقاتی سایر SAER

پمپ های طبقاتی سایر SAER

پمپ طبقاتی SAER MK

گروه صنعتی برقاب صنعت

پمپ آب طبقاتی

پمپ های طبقاتی در دو دسته اصلی افقی و عمودی، توسط برند های معتبر در ایران و جهان ساخته می شوند.

همانطور که از نام این تیپ پمپ ها مشخص است قسمت پمپاژ این دستگاه ها از پروانه و دفیوزر های متوالی که روی یک شافت قرار دارند تشکیل شده است.و همین طراحی باعث می شود فشاری که این پمپ ها ایجاد می کنند در مقایسه با مدل های دیگر با قدرت موتور یکسان به طور قابل ملاحظه ای بیشتر باشد.

[psfw slug=”14603″]

 

آلیاژ به کار رفته در ساخت پروانه ها و بدنه این پمپ ها، متناسب با مورد استفاده و نوع سیال، میتواند از جنس استیل، فولاد، باکالیت، PP، نوریل و … باشد. لازم به ذکر است این پمپ ها به دلیل طراحی خاص و تعداد زیاد پروانه آب پخش کن نسبت به مواد جامد محلول در سیال حساس بوده و در بسیاری از موارد این دستگاه توسط تابلو فرمان هوشمند(راه اندازی نرم، کنترل سرعت دور موتور و …)کنترل میشود. بیشترین موارد مصرف این پمپ ها در ساخت بوستر پمپ های آبرسانی، ایستگاه های افزایش فشار، آّب شیرین کن های صنعتی، دیگ بخار و .. می باشد.

جهت مشاهده پمپ های طبقاتی سایر اینجا کلیک کنید

کمپانی سایر SAER

شرکت الکترو پمپ سایر در سال ۱۹۵۱ به وسیله ی Mr.Carlo Favella تاسیس گردید. این شرکت در حال حاضر توسط پسران او Franco Favella، Mauro ،Ivanca Favella مدیریت می‌شود و به ادامه ی فعالیت ۵۰ ساله ی خود در زمینه ی تولید موتورها و پمپ های سانتریفیوژی شناور و غیر شناور (سطحی) می پردازد.

با تولید انواع متنوع و کاملی از پمپ ها و الکترو پمپ ها (از پمپ های محیطی تا پیچیده ترین گروه های تقویت فشار و پمپ های اسپلیت کیس)،سایر saer راه حلی مطلوب و پاسخی ایده آل را به کلیه ی نیازهای صنعت آب ارایه می دهد. سایر SAER یکی از برجسته ترین تولید کنندگان پمپ ها و موتورهای شناور و غیر شناور (سطحی) در سراسر دنیا می باشد.

محصولات شرکت سایر SAER به تمام دنیا صادر شده و توسط مشاوران و شرکت های بین المللی معتبر به مصرف کنندگان در سراسر دنیا توصیه می شوند.

با توجه به توضیحات مذکور شرکت برقاب صنعت در بسیاری از پروژه های خود از این برند استفاده میکند و با اطمینان اقدام به فروش محصولات شرکت SAER میکند.

 

[psfw slug=”14600″]

پمپ طبقاتی SAER MK
پمپ طبقاتی SAER MK

پمپ های طبقاتی سایر SAER MK

کمپانی سایر ایتالیا مبادرت به تولید دو مدل پمپ طبقاتی افقی و عمودی می نماید، پمپ های طبقاتی عمودی سایر باسری MK شناخته می شوند. پمپ های سایر طبقاتی عمودی از الکتروموتور های عمودی با بلبرنگ های مخصوص بهره می برند. سرعت این موتور ها همگی 2900 دور در دقیقه می باشد. و قدرت آنها بین 2 تا 50 اسب بخار می باشد. محفظه کله پمپ از استلنس استیل ساخته شده است. پروانه ها و دفیوزر ها از جنس استیل 304 هستند.

موارد مصرف پمپ ها طبقاتی عمودی سایر SAER MK

  • افزایش فشار آب در بخش های صنعتی، کشاورزی و ساختمانی
  • انتقال آب سرد و گرم برای سیستم های حرارتی و تهویه مطبوع
  • تغذیه دیگهای بخار
  • دستگاه های تصفیه آب RO و آب شیرین کن
  • بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی
  • فواره ها
پمپ طبقاتی SAER OP
پمپ طبقاتی SAER OP

[psfw slug=”14599″]

 

پمپ های طبقاتی سایر SAER OP

پمپ های طبقاتی سایر سری SAER OP پمپ های طبقاتی افقی می باشند. الکتروموتور های این سری از پمپ های طبقاتی سایر 2900 دور می باشند و قدرت انها نیز بین 0.5 اسب تا 3 اسب است پوسته و پروانه و دفیوزر ها در برخی مدل ها ی طبقاتی افقی سایر از استیل می باشد و برخی از آنها از باکالیت می باشد. تعداد پروانه ها در سری پمپ های SAER OP بین 2 تا 6 پروانه می باشد.

موارد مصرف پمپ های طبقاتی افقی سایر SAER OP

تامین فشار آب اماکن مسکونی

آبرسانی جهت کارگاه ها و کارخانه ها

فواره ها انتقال آب جهت سیستم های تهویه

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X