پمپ های فشار قوی طبقاتی پمپیران WKL

پمپ های فشار قوی طبقاتی پمپیران WKL

پمپیران WKL

گروه صنعتی برقاب صنعت

کمپانی پمپیران

کمپانی تولیدی صنایع آبرسانی پمپیران در سال 1354 با نام تجاری صنایع پمپ سازی ایران فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ آب آغاز کرد. از اولین محصولات کارخانه پمپیران می توان به تولید انواع پمپ و الکتروموتور شناور (تحت پرو لیسانس KSB ) اشاره کرد.

شرکت و کارخانه پمپیران در شمال غربی ایران در شهر تبریز قرار دارد. کارخانه پمپیران در سال 1365 شروع به ساخت محصولات سفارشی کرد. و موفق گردید به عنوان اولین تولید کننده صنعت پمپ سازی را در ایران بومی سازی نماید. شرکت پمپیران که خود زیر مجموعه هلنینگ گروه صنایع پمپ سازی ایران می باشد. محصولات متنوع خود را مطابق استاندارد های بین المللی API 610 – ISO 5199 – NFPA 20 – ISO 9908  تولید می نماید.

[psfw slug=”14603″]

 

پمپیران همکنون یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین شرکت ها در صنایع پمپ سازی در ایران و خاور میانه می باشد. و با استفاده از علم و تکنولوژی روز جهان محصولاتی قابل رقابت با تولید کنندگاه اروپایی تولید می کند. گفتنیست شرکت پمپیران با متنوع کردن و ارتقاء بخشیدن به محصولات تولیدی خود، پاسخ گوی نیاز بسیاری از صنایع مانند، صنایع فولاد، صنایع مس، نفت و پروشیمی، دریای و نیروگاهی و صنعت آب در کشور و منطقه می باشد.

جهت مشاهده پمپ های طبقاتی سری WKL پمپیران 1400 دور اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده پمپ های طبقاتی سری WKL پمپیران 2900 دور اینجا کلیک کنید

 شرکت های زیرمجموعه صنایع پمپ سازی ایران

  • شرکت نوید سهند
  • شرکت نوید موتور
  • شرکت تلمبه سازان تبریز
  • شرکت راشا
  • شرکت آذر فولاد گداز

محصولات تولیدی پمپیران

پمپ فشار قوی طبقاتی پمپیران WKL

مقدمه

پمپ های فشار قوی پمپیران WKL اگر به طور صحیح نصب و نگهداری شوند، عمکلرد بدون مشکل و مناسبی را ارائه خواهند داد. از موارد مندرج در این مقاله ، به طور دقیق پیروی کنید و پمپ ها را در شرایطی غیر از آنچه که تعیین شده است ، راه اندازی ننمایید.

کلیات پمپ آب پمپیران WKL

پمپ فشار قوی پمپیران WKL پمپی است، گریز از مکز و چند طبقه. پمپ از محفظه مکش و محفظه رانش و تعدادی محفظه طبقات تشکیل یافته است. طبقات به وسیله پیچ بست طبقات به یکدیگر متصل می شوند. داخل هر محفظه یک دفیوزر (تیغه های هدایت کننده) وجود دارد پایه یاتاقان به وسیله فلنج و پیچ دو سر به محفظه رانش متصل شده است. هر محفظه نسبت به محفظه دیگر به وسیله واشر کاغذی یا اورینگ آب بندی می شود.

در محفظه مکش و محفظه های  طبقات رینگ آب بندی قابل تعویض پیش بینی شده است که بعد از کارکرد طولانی می توان آن را تعویض کرد.

پایه های پمپ با بدنه محفظه مکش و محفظه رانش به طور یکپارچه ریخته گری شده است که در دو انتهای پمپ قرار می گیرند.

محور در مقابل جریان مایعات خورنده به وسیله بوش های فاصله و بوش های رویی محور محافظت می شود. تمام پروانه ها بر روی محور در یک جهت قرار گرفته و به وسیله خار هایی به محور متصل می شوند. بوش های فاصله و بوش های محور نیز به وسیله خار تخت به محور اتصال پیدا می کنند.

 

[psfw slug=”14603″]

موارد مصرف پمپ آب پمپیران صبقاتی WKL

توصیه می شود که این پمپ ها برای پمپاژ سیالات تمیز که حاوی مواد ساینده و ذرات جامد نیستند و سیالاتی که در قطعات پمپ خوردگی شیمیایی یا مکانیکی ایجاد نکنند، بکار روند. ترکیب و نوع آب بندی محور، بستگی به دمای کارکرد پمپ دارد.

آب بندی پمپیران
آب بندی پمپیران

نکته

آموزش ها و توضیحات این راهنما فقط به مدل استاندارد پمپ پمپیران WKL مربوط می شود. در این مقاله سعی می کنیم تمام جزئیات و زوایای نصب، راه اندازی و بهره برداری میدانی پمپ آب پمپیران WKL مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. مجموعه پمپ اب پمپیران WKL فقط توسط فرد ماهر و آموزش دیده نصب شود. جهت اطلاعات فنی بیشتر با واحد فنی تماس حاصل نمایید.

کوبل و راه اندازی پمپ آب پمپیران WKL

اگر در هنگام برپا کردن ( کوبل کردن ) مجموعه الکتروموتور و پمپ در محل بهره برداری با اشکال انجام گیرد، در مدت کوتاهی عملکرد پمپ آب پمپیران WKL دچار اختلال شده و سایش شدید در اجزای داخلی پمپ روی خواهد داد.

موارد مهم در را ه اندازی و بهره برداری پمپ آب پمپیران WKL

شاسی

شاسی پمپ آب پمپیران WKL  از چدن خاکستری ریخته گری شده و یابا جوشکاری پروفیل فولادی مانند ناودانی، نبشی، تیر ،هن و یا صفحات خم کاری شده ساخته می شود. انتخاب بین دو روش بستگی به اندازه پمپ آب پمپیران طبقاتی WKL و محرکه آن دارد. شاسی های ساخته شده از چدن و قطعات فولادی در حد قابل قبول محکم و بی لرزش است. بنابر این حتما نیاز نیست که این شاسی ها روی فندانسیون نصب شود. برای چنین شاسی هایی سه نقطه اتکا کافی است. در مواردی مجموعه پمپ آب و محرک سوار شده روی شاسی مستقیما در کنار رود خانه یا چاه قرار داده می شود.

در صورت نصب روی فندانسیون بتنی باید اطمینان حاصل شود که فوندانسیون قبل از جایگذاری پمپ آب پمپیران WKL و الکتروموتور، به طور کامل خشک و سفت شده باشد.

روش حمل و جابجایی پمپ آب پمپیران WKL کوبل شده

در مواقع حمل و جابجایی الکترو پمپ پمپیران صبقاتی WKL کوپله شده، زنجیر را مطابق شکل زیر پمپ و الکتروموتور را محار کرده و از وصل نمودن زنجیر یا طناب به حلقه روی الکتروموتور خودداری نمایید.

شاسی پمپیران
شاسی پمپیران

نصب

پس از جایگذلری مجموعه پمپ آب پمپیران WKL و الکتروموتور بر روی شاسی، روی فوندانسیون باید شاسی را تراز نمود. این عمل به کمک یک تراز بنایی و ورقه های نازک فلزی انجام می گیرد. هدف از تراز نمودن ایجاد شرایط کارکرد آرام و بدون لرزش است.

برای تامین این هدف توصیه می شود شاسی روی لرزه گیر های لاستیکی یا فلزی سوار شود و اتصلات ضربه گیر بین پمپ و لوله های مکش و رانش نصب شود.

ما بین شاسی و فندانسیون، در محل پیچ ها، باید ورق

های تنظیم کننده را در سمت راست و چپ پیچ ها کار گذاشت. در صورتیکه فاصله پیچ ها بیشتر از 800 میلی متر باشد از ورق های تنظیم کننده اضافی در وسط فاصله بین پیچ ها باید استفاده نمود.

همه ورق ها باید کاملا هم سطح روی فوندانسیون قرار گیرند. پس از تراز نمودن شاسی پیچ ها را به طور یکدست و یکنواخت سفت نمایید و تراز بودن را دوباره کنترل نمایید. درزهای بین شلسی و فوندانسیون را دو غاب ریزی نمایید و مطمئن شوید هیچگونه حبابی داخل دو غاب باقی نمانده است.

پس از سفت شدن ملات نیز باید مهره های فوندانسیون به ترتیب و تا حد امکان بسته شود.

 

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

زیر سازی پمپیران WKL
زیر سازی پمپیران WKL

تراز کردن الکتروموتور پمپیران WKL روی شاسی

در پمپ آب پمپیران WKL که مستقیما به محرک (الکتروموتور یا موتور احتراقی) وصل می شوند اغلب از کوپلینگ قابل انعطاف استفاده می شود.

کوپلینگ پمپیران
کوپلینگ پمپیران

مزیت استفاده از کوپلینگ با قطعه واسطه در آن است که هنگام تعمیر پمپ آب پمپیران WKL طبقاتی نیازی به باز کردن پیچ های اتصال محرکه و جابجایی آن نیست.

در صورتی که مجموعه شاسی، پمپ و محرکه (الکتروموتور یا موتور احتراقی) توسط خود شرکت فراهم شود کوپلینگ قبل از بارگیری تراز می شود. با وجود این لازم است پس از نصب مجموعه روی فوندانسیون باز هم تراز بودن کوپلینگ کنترل شود.

برای کنترل درست بودن تراز کوپلینگ، کافیست یک خط کش صاف روی دو نیمه کوپلینگ به موازات محور قرار داده شود. باید در هر نقطه از پیرامون کوپلینگ فاصله خط کش از محور به یک اندازه باشد. همچنین فاصله بین سطوح متقابل بین دو نیمه کوپلینگ باید یکسان باشد. این موارد را نیز می توان توسط فیلر یا ابزار اندازه گیری کنترل نمود.

تراز کردن پمپیران WKL
تراز کردن پمپیران WKL
کوپل کردن پمپیران WKL
کوپل کردن پمپیران WKL

در شرایطی که لازم است تعداد زیادی کوپلینگ کنترل شود می توان ابزار مخصوصی را ساخت تا این عنل با سرعت و دقت بیشتری انجام گیرد. هر گاه پس از کارکرد های طولانی نشانه های سایش در قطعات قابل انعطاف کوپلینگ مشاهده شود باید به موقع با قطعات جدید تعویض شود.

 

[psfw slug=”14603″]

گوپلینگ مستقیم پمپیران
گوپلینگ مستقیم پمپیران

در مواردی که لازم باشد برای هم محور نمودن الکتروموتور و پمپ آب پمپیران WKL بزرگمی توان از دستگاه ترازیاب دقیق استفاده کرد.

پمپیران تراز دقیق
پمپیران تراز دقیق

نکته

انحراف محوری و شعاعی بین دو نیمه کوپلینگ نباید از 0.1 میلی متر تجاوز کند.

ابعاد انتهای شافت پمپ آب پمپیران
ابعاد انتهای شافت پمپ آب پمپیران

اتصالات مورد استفاده در پمپ آب پمپیران WKL

لوله کشی مسیر های ورودی و خروجی پمپ باید به نحوی انجام گیرد که هیچگونه تنش و کشش روی پمپ آب پمپیران طبقاتی WKL اعمال نشود.

در هر حال نباید از پمپ آب به عنوان تکیه گاه سامانه لوله کشی استفاده نمود.

مسیر مکش منفی پمپ آب پمپیران WKL  فشار قوی

برای آنکه پمپ آب پمپیران طبقاتی به نحو مناسبی کار کند لازم است لوله مکش به صورت صحیح نصب شود. این مسیر باید مطلقا بدون نشتی بوده و امکان حبس هوا وجود نداشته باشد (برای جلوگیری از پدیده کاویتاسیون) به این منظور باید لوله در جهت پمپ آب پمپیران WKL شیب صعودی داشته باشد.

 

[psfw slug=”14602″]

مکش منفی پمپ آب پمپیران
مکش منفی پمپ آب پمپیران

نکته

مکش منفی به حالتی اطلاق می شود که پمپ بالاتر از سطح آب نصب می شود.

با توجه به شکل بالا در هنگام نصب پمپ آب WKL پمپیران باید نکات زیر را در نظر داشته باشید

  • شماره  1) در تبدیل متقارن امکان حبس هوا وجود دارد لذا از تبدیل خارج از مرکز که انحراف آن به سمت پایین باشد استفاده می شود.
  • شماره 2 ) دسته شیر قطع و وصل در حالت عمودی می تواند عامل حبس هوا باشد بنابراین شیر را به صورتی نصب می کنند که دسته آن به صورت افقی یا به طرف پایین قرار گیرد. ( لازم به تذکر است که شیر مکش هنگام کار پمپ آب پمپیران طبقاتی WKL باید کاملا باز باشد
  • شماره 3) لوله مکش باید دارای شیب صعودی ثابت و همواری در جهت پمپ آب پمپیران فشار قوی باشد.
  • شماره 4) فقط باید از زانو ها و اتصالات استاندارد استفاده شده و از ایجاد گوشه های تیز در مسیر حرکت سیال اجتناب شود.
  • شماره 5) سوپاپ و صافی ورودی باید دست کم نیم متر پایین تر از حداقل سطح آب ممکن و نیم متر بالاتر از کف حوضچه مکش نصب شود تا از ورود هوا و شن و سایر اجسام خارجی به داخل پمپ آب پمپیران WKL جلوگیری شود.
  • در پوش 6D محل هواگیری و پر کردن لوله مکش می باشد.

قطر نامی فلنج هیچ اطلاعی در مورد قطر صحیح لوله مکش پمپیران WKL نمی دهد

قطر لوله مکش را باید به اندازه ای انتخاب کرد که افت زیاد در مسیر، باعث کاهش شدید در ارتفاع مکش پمپ آب پمپیران WKL نشود. توصیه می شود که سرعت جریان در لوله مکش نباید از 2 متر بر ثانیه بیشتر شود به طوری کلی بهتر است برای پمپ آب پمپیران WKL لوله مکش جداگانه نصب شود.

اگر به دلایلی این کار مقدور نباشد، قطر لوله کاکتور باید طوری انتخاب شود که سرعت جریان تا حد قابل قبول بوده و در عین حال بهتر است قطر لوله کلکتور تا ورودی آخرین پمپ یکسان باشد.

کلکتور پمپیران WKL
کلکتور پمپیران WKL

نکات مهم در هنگام کلکتور کردن پمپ آب پمپیران فشار قوی WKL

  • از هرگونه پیچ تند و تغییر سطح مقطع شدید و ناگهانی پرهیز شود
  • اطمینان حاصل شود که لبه داخلی واشر های آب بندی فلنج ها در مسیر جریا سیال مانعی ایجاد نکنند
  • انبساط حرارتی لوله ها باید به نحوی تعدیل کردد که بار اضافی روی پمپ آب پمپیران طبقاتی WKL وارد نشود
  • قبل از نصب و راه انداری پمپ آب پمپیران WKL طبقاتی کلیه مخازن، خطوط لوله و اتصالات باید به دقت پاک شود
  • ضروری است یک صافی در خط مکش نصب گردد تااز ورود این ذرات جلوگیری نماید
  • جهت جلوگیری از افت فشار زیاد در صافی مجموع سطح مقطع سوراخ های صافی باید مساوی با سه برابر سطح مقطع لوله باشد.

مسیر مکش با ارتفاع مثبت پمپ آب پمپیران WKL طبقاتی

در مسیر مکش با ارتفاع مثبت ( وضعیت که مخزن مکش بر پمپ آّب پمپیران WKL سوار است) نیز وجود قطع و وصل لازم است تا بتوان هنگام بازرسی و تعمیرات، پمپ را از منبع مربوطه جدا کرد. این شیر هنگام بهره برداری از پمپ آّب پمپیران WKL باید کاملا باز باشد.

لوله مکش باید با شیب یکنواخت نزولی به طرف  پمپ آّب پمپیران WKL متصل شود.

 

[psfw slug=”14601″]

لوله مکش پمپیران WKL
لوله مکش پمپیران WKL

مسیر تعادل خلاء در پمپ آب پمپیران طبقاتی WKL

اگر مانند پمپ های کندانس، سیال از منبع تحت خلاء وارد پمپ شود، توصیه می شود که مسیر تعادل، به نحوی که در شکل بالا  مشخص شده است، نصب شود. به خصوص در مواردی که ارتفاع مکش کم باشد. به این ترتیب هوا و حباب ها گاز که همراه سیال وارد مسیر پمپاژ شده است از طریق این لوله دوباره به مخزن مکیده می شود.

لوله باید تا حد امکان نزدیک به ورودی پروانه پمپ وصل شده و به بالای نخزن خلاء بازگردد. قطر لوله به ظرفیت پمپ آب پمپیران WKL بستگی دارد و معمولا بین 1 تا 2 اینچ است. نقطه بالای محفظه پمپ آب پمپیران WKL طبقاتی (حفره هوا گیری) باید توسط یک لوله کوتاه به مسیر تعادل خلاء وصل شود تا پمپ آب پمپیران WKL قبل از راه اندازی بسته شود. شیر قطع و وصل اصلی مسیر تعادل A باید در هنگام بهره برداری از پمپ کاملا باز باشد و فقط هنگام خاموش بودن پمپ بسته شود.

مسیر رانش (خروجی پمپ آب پمپیران WKL فشار قوی طبقاتی)

قطر اسمی فلنچ رانش (خروجی) پمپ آب پمپیران WKL راهنمای مناسبی جهت انتخاب قطر لوله رانش نیست و در این مورد نیز باید آبدهی مورد نیاز از 3 متر در ثانیه (در محل ایستگاه پمپاژ ) تجاوز ننماید. از گوشه ها و انشعابات نیز در مسیر اجتناب شود.

اگر ارتفاع رانش بیش از 15 متر بوده و یا طول مسیر به نحو قابل ملاحظه ای زیاد باشد، باید از شیر یکطرفه ای بین پمپ آب پمپیران WKL و شیر فلکه خروجی استفاده نمود. این شیر می تواند هر گونه ضربه قوچ را که هنگام خاموش شدن ناگهانی پمپ آب پمپیران WKL اتفاق می افتد جذب کرده و از وارد آمدن صدمه به پمپ آب پمپیران WKL و سوپاپ مکش جلوگیری نماید.

محافظ کوپلینگ پمپ آب پمپیران WKL

بنابر مقررات ایمنی در اغلب کشور ها فقط هنگامی می توان از هر پمپ کوپلینگی از جمله پمپ آب پمپیران WKL بهره برداری نمود که محافظ متاسبی روی کوپلینگ نصب شده باشد.

آماده سازی و راه اندازی پمپ آب پمپیران WKL

  1. کنترل شود که قطعه عینکی محفظه آب بندی با نیروی کم و به صورت متقارن بسته شده باشد. سفت کردن بیش از حد و یا کج قرار گرفتن آن باعث قطع جریان سیال خنک کننده محور و داغ کردن آن شده و ممکن است بوش روی محور معیوب کپگردد. در پمپ های کوچک با توان جذبی کم، سفت کردن بیش از حد قطعه عینکی تحمیل اضافه بار به موتور خواهد شد.
  2. هنگام چرخاندن محور بادست نباید اثری از صدای سایش غیر عادی وجود داشته باشد.
  3. یاتاقان های پمپ آب پمپیران WKL با گریس روانکاری می شوند که در حین مونتاژ نهایی در کارخانه این امر انجام می شود.
  4. قبل از راه اندازی، پمپ آب پمپیران WKL باید توسط سیال مورد نظر و به روش پر کردن هواگیری شود.

[psfw slug=”14600″]

 

نکات بره برداری از پمپ آب پمپیران WKL

جهت بهره برداری از هر پمپ راهکار هایی از طرف سازنده ارائه می شود. نکات ذیل مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

  • پمپ آب پمپیران WKL باید در تمام اوقلت به نرمی، و بدون سر و صدا و لرزش کار کند.
  • از راه اندازی پمپ آب پمپیران WKL بدول سیال خودداری کنید.
  • سطح آب در حوضچه یا مخزن مکش و فشار در دهانه مکش پمپ در زمان های مشخص بازرسی شود.
  • از استفاده پمپ آب پمپیران WKL به مدت طولانی در حالت شیر فلکه بسته خودداری نمایید.
  • ممکن است درجه حرارت یاتاقان ها تا 50درجه بالاتر از درجه حرارت محیط افزایش یابد، ولی این درجه حرارت نباید از 90 درجه بیشتر شود. ( دما از روی پوسته خارجی محفظه یاتاقان اندازه گیری می شود.
  • تا زمانی که پمپ آب پمپیران WKL کار می کند، باید شیر فلکه خطوط جانبی باز بماند.
  • اگر پمپ آب پمپیران WKL آب بند مکانیکی داشته باشد، در حین کار کردن، بسیار چکه کرده و یا اصلا چکه نخواهد کرد و نیازی به مراقبت ندارد.
  • برای اطمینان از اینکه پمپ آب پمپیران WKL کمکی در وحدوده ثابت کار می کند، باید لااقل هفته ای یک بار سریعا روشن و خاموش کردد. صحت اتصالات پمپ کمکی بررسی شود.
  • قطعات کوپلینگ انعطاف پذیر، باید به طور منظم بررسی شوند و به محض مشاهده هر گونه اشکال باید تعویض شوند.
  • بار وارد بر مجموعه الکتروپمپ آب پمپیران WKL از طریق مقایسه فشار خروجی موثر پمپ و جریان جذبی موتور با مقادیر حک شده در پلاک آنها در فواصل زمانی معین بررسی شود.
  • محفظه آب بندی از نظر نشتی بازرسی شود، به خصوص هنگامی که پمپ آب پمپیران WKL به طور منقطع کار می کند.

مدل های پمپ آب پمپیران WKL

  • PUMPIRAN WKL 32                                                                          
  • PUMPIRAN WKL 40
  • PUMPIRAN WKL 50
  • PUMPIRAN WKL 65
  • PUMPIRAN WKL 80
  • PUMPIRAN WKL 100
  • PUMPIRAN WKL 125
  • PUMPIRAN WKL 150

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X