پمپ های لجن کش اسپیکو

پمپ های لجن کش اسپیکو

گروه صنعتی برقاب صنعت

شرکت اسپیکو

شرکت صنایع پمپ سعدی “اسپیکو” با تجربه بالای ۳۰ سال در دو بخش تولید و تجارت تحت استاندارد مدیریت کیفیت ISO-9001-2008 در زمینه انواع و اقسام پمپ های صنعتی ، کشاورزی ، تاسیساتی و خاص و همچنین لوازم یدکی آن با بیش از ۶۵ نمایندگی فروش و ۱۰۵ واحد خدمات پس از فروش در سطح کشور پهناور ایران ، با توجه به شعار رضایتمندی مشتری فعالیت می نماید.شرکت اسپیکو در بخش تولید با توجه به داشتن استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران در طراحی و ساخت انواع پمپ های کفکش ، لجنکش ، شناور و تابلو های کنترل و با توجه به بکار گیری استانداردهای بین المللی BS-EN ISO 9906،EN-60335-2-41،EN-60335-1 و نیز استاندارد های ملی ایران ISIRI-1562-1،ISIRI-1562-2-41،ISIRI-7817 با توجه به داشتن آزمایشگاه معتبر و مجهز سیالات اکرودیته(آزمایشگاه همکار استاندارد) مبادرت به تولید و عرضه محصولات خود در سطح ایران و کشورهای همجوار می نماید.

[psfw slug=”14603″]

“همچنین واحد بازرگانی اسپیکو، برای تکمیل شدن رنج های مورد نیاز در صنعت سیالات و همچنین رفع نیازمندیهای مشتریان خود با دارا بودن چندین نمایندگی انحصاری از شرکت های معتبر ایتالیایی ، دانمارکی ، آلمانی و چینی مبادرت به واردات انواع پمپ های صنعتی ، کشاورزی ، خانگی و تاسیساتی مخصوصاَ انواع بوستر پمپ ها و انواع پمپ های لجنکش ، کفکش ، شناور ، پمپ های ویژه و خاص و نیز انواع پمپ های DC مگنتی می نماید.

جهت مشاهده انواع پمپ های لجن کش اسپیکو اینجا کلیک کنید

لجن کش اسپیکو مدل C-10-AL

پمپ لجن کش اسپیکو مدل C10-AL با موتور 2900 دور در دقیقه و لتاژ تکفاز جهت انتقال سیالات و لجن های رقیق با محتوای مواد جامد ( ویسکوزیته ) به صورت گلوله ریشه دار و الیلفی مانند خاکستر تکه های چوب ، کاغذ، پلاستیک، پارچه، … مناسب می باشد.

در کلیه پمپ های لجن کش اسپیکو از کابل مخصوص لاستیکی از نوع H07RN8 – F ساخت شرکت ARISTONCAVI ایتالیا استفاده شده است. این کابل ها مقاومت بالایی در مقابل رطوبت و نمک های محلول در سیال و همچنین محیط های اسیدی و بازی را دارا می باشند.

در ساخت لجن کش اسپیکو مدل C10-AL از سیل مکانیکی سیلیکون کارباید استفاده شده است که در مقابل سایش دارای مقاومت بالایی می باشند.

شافت و پیچ های مورد استفاده در ساخت پمپ لجن کش اسپیکو مدل C10-AL جهت مقاومت در مقابل اکسید شدن و زنگ زدگی از استلنس استیل ساخته شده است.

لجن کش اسپیکو C-10-AL
لجن کش اسپیکو C-10-AL

ویژگی های پمپ لجن کش اسپیکو مدل C10-AL

پوسته لجن کش اسپیکو مدل C10-AL از الیاژ مخصوص سبک ساخته شده است. و پروانه از آلیاژ چدن داکتیل ساخته شده و طراحی آب به شکل جریان گردابی می باشد، که جهت تخلیه انواع آبگرفتگی ها و سیلاب های شهری مناسب می باشند.

پمپ لجن کش اسپیکو مدل C10-AL دارای خازن راه انداز داخلی و ترموگارد حرارتی و همچنین سیم ارت می باشند.

یکی از مهم ترین ویژگی های پمپ لجن کش اسپیکو C10-AL دبی بالای این لجن کش ها می باشد. این لجن کش ها تا ارتفاع 10 متر داخل لوله را تامین می کنند و دارای 650 لیتر دبی در دقیقه می باشند.

وزن پمپ لجن کش اسپیکو مدل C-10-AL ایران 23 کیلو گرم  می باشند.

 

[psfw slug=”14603″]

پروانه لجن کش اسپیکو C
پروانه لجن کش اسپیکو C

پمپ های لجن کش اسپیکو مدل SI-25

دهانه خروجی پمپ لجن کش اسپیکو مدل SI-25 ایران 2 اینچ است. و در دو مدل ولتاژ ورودی تکفاز (220) و سه فاز (380) طراحی و ساخته می شوند.

پوسته پمپ لجن کش اسپیکو مدل SI-25 از الومینویوم ساخته شده است . همچنین پروانه و قطعات اصلی پمپاژ جهت مقاومت بالا در مواجهه ضربه و خورندگی از آلیاژ چدن داکتیل ساخته شده اند.

گفتنیست جهت مقاومت بیشتر پروانه و قطعات چدنی پمپ لجن کش اسپیکو مدل SI-25 در مقابل زنگ زدگی و سایش با استفاده از رنگ اپوکسی که مخصوص بدنه کشتی ها می باشد اندود می شوند.

روتور و استاتور پمپ لجن کش اسپیکو مدل SI-25 توسط شرکت مترا ایتالیا ساخته می شود و مجهز به اورلود حرارتی ساخت شرکت ترمیک آلمان می باشند. خازن راه انداز در مدل های تکفاز دوکاتی ایتالیا می باشد و سیل مکانیکی سیلیکون کارباید است و ساخت شرکت یمبرا ایتالیا می باشد. همچنین بلبرنگ های استفاده شده در ساخت پمپ لجن کش اسپیکو مدل SI-25 ناچی ژاپن می باشد.

لجن کش اسپیکو SI 25
لجن کش اسپیکو SI 25

مشخصات ویژه پمپ لجن کش اسپیکو مدل SI-25

در پمپ لجن کش اسپیکو مدل SI-25 جهت بالابردن عمر سیل مکانیکی ، محفظه ای مملو از روغن مخصوص بین پمپ و الکتروموتور در نظر گرفته شده است که توسط 2 سیل مکانیکی مخصوص و 2 عدد کاسه نمد روغن کاملا اببندی می شوند. که باعت نفوذ ناپذیزی قسمت الکتروموتور پمپ و همچنین بازدید آسان روغن می شود.

سرعت الکتروموتور های پمپ لجن کش اسپیکو مدل SI-25 2 ایران 2900 دور در دقیقه می باشد.

حداکثر ارتفاع قابل تامین داخل لوله توسط پمپ لجن کش اسپیکو مدل SI-25 ایران 25 متر می باشد.

حداکثر دبی توسط پمپ لجن کش اسپیکو مدل SI-25 ایران 400 لیتر در دقیقه است.

وزن پمپ لجن کش اسپیکو مدل SI-25 در نوع تکفاز 22 و در مدل سه فاز 21 کیلو گرم می باشد.

[psfw slug=”14601″]

 

پروانه لجن کش اسپیکو SI 25
پروانه لجن کش اسپیکو SI 25

پمپ های لجن کش اسپیکو مدل P-12

پوسته ، پروانه ، و گاید پمپ لجنکش اسپیکو مدل P-12 از الیاژ چدن GGG40 ساخته شده است. که در مقابل ضربه و سایندگی بسیار مقاوم می باشد. گفتنیست جهت مقاومت بیشتر پروانه و قطعات چدنی پمپ لجنکش اسپیکو مدل P-12 در مقابل زنگ زدگی و سایش با استفاده از رنگ اپوکسی که مخصوص بدنه کشتی ها می باشد اندود می شوند.

روتور و استاتور پمپ لجن کش اسپیکو مدل P-12 توسط شرکت مترا ایتالیا ساخته می شود و مجهز به اورلود حرارتی ساخت شرکت ترمیک آلمان می باشند. خازن راه انداز در مدل های تکفاز دوکاتی ایتالیا می باشد و سیل مکانیکی سیلیکون کارباید است و ساخت شرکت یمبرا ایتالیا می باشد. همچنین بلبرنگ های استفاده شده در ساخت پمپ لجن کش اسپیکو مدل SI-25 ناچی ژاپن می باشد.

در کلیه پمپ های لجن کش اسپیکو از کابل مخصوص لاستیکی از نوع H07RN8 – F ساخت شرکت ARISTONCAVI ایتالیا استفاده شده است. این کابل ها مقاومت بالایی در مقابل رطوبت و نمک های محلول در سیال و همچنین محیط های اسیدی و بازی را دارا می باشند.

لجن کش اسپیکو P12
لجن کش اسپیکو P12

ویژگی های خاص پمپ لجن کش اسپیکو مدل P-12

نوع پروانه پمپ لجنکش اسپیکو مدل P-12 جریان مخلوطی ( مته ای) می باشد ، که جهت انتقال انواع سیالات غلیظ تا 1.5 برابر غلظت آب و محتوی جامدات سخت و ساینده مناسب می باشند.

پمپ لجنکش اسپیکو مدل P-12 در دو نوع ولتاژ تککفاز و سه فاز ساخته می شود.

سرعت الکتروموتور پمپ لجنکش اسپیکو مدل P-12 ایران 2900 دور در دقیقه می باشد. و توان آن در مدل تکفاز 1.7 کیلووات و در مدل سه فاز 1.5 کیلووات می باشد.

حداکثر ارتفاع قابل تامین داخل لوله توسط پمپ لجنکش اسپیکو مدل P-12 ایران 12 متر می باشد، و دبی آن 720 لیتر در دقیقه می باشد.

وزن پمپ لجنکش اسپیکو مدل P-12 ایران 33 کیلو گرم می باشد.

 

[psfw slug=”14599″]

پروانه لجن کش اسپیکو P12
پروانه لجن کش اسپیکو P12

پمپ های لجن کش اسپیکو I-15-GD

دهانه رانش پمپ لجنکش اسپیکو مدل I-15-GD ایران 3 اینچ می باشد. پوسته ، پروانه ، و گاید پمپ لجنکش اسپیکو مدل I-15-GD از الیاژ چدن داکتیل ساخته شده است. که در مقابل ضربه و سایندگی بسیار مقاوم می باشد. گفتنیست جهت مقاومت بیشتر پروانه و قطعات چدنی پمپ لجن کش اسپیکو مدل I-15-GD در مقابل زنگ زدگی و سایش با استفاده از رنگ اپوکسی که مخصوص بدنه کشتی ها می باشد اندود می شوند.

در کلیه پمپ های لجن کش اسپیکو از کابل مخصوص لاستیکی از نوع H07RN8 – F ساخت شرکت ARISTONCAVI ایتالیا استفاده شده است. این کابل ها مقاومت بالایی در مقابل رطوبت و نمک های محلول در سیال و همچنین محیط های اسیدی و بازی را دارا می باشند.

روتور و استاتور پمپ لجنکش اسپیکو مدل I-15-GD توسط شرکت مترا ایتالیا ساخته می شود و مجهز به اورلود حرارتی ساخت شرکت ترمیک آلمان می باشند. خازن راه انداز در مدل های تکفاز دوکاتی ایتالیا می باشد و سیل مکانیکی سیلیکون کارباید است و ساخت شرکت یمبرا ایتالیا می باشد. همچنین بلبرنگ های استفاده شده در ساخت پمپ لجن کش اسپیکو مدل I-15-GD ناچی ژاپن می باشد.

لجن کش اسپیکو کاتر دار
لجن کش اسپیکو کاتر دار

مشخصات فنی پمپ لجن کش اسپیکو مدل I-15-GD

پروانه لجن کش اسپیکو مدل I-15-GD از نوع ورتکس و دارای تیغه برنده می باشد که جهت انتقال آب های دارایمحتوی الیاف مناسب می باشد.

خروجی پمپ لجن کش اسپیکو مدل I-15-GD دارای قابلیت نصب فلنچ می باشند.

جهت کمک به تیغه های پروانه درپوش پایین پمپ از نوع نیترات شده است.

پمپ لجن کش اسپیکو مدل I-15-GD در دو نوع ولتاژ تکفاز و سه فاز ساخته می شود.

سرعت الکتروموتور پمپ لجنکش اسپیکو مدل I-15-GD ایران 2900 دور در دقیقه می باشد و توان آن در مدل تکفاز 2.2 کیلووات و در مدل سه فاز 1.7 کیلووات می باشد.

حداکثر ارتفاع قابل تامین داخل لوله توسط پمپ لجنکش اسپیکو I-15-GD ایران 15 متر می باشد.

حداکثر دبی در پمپ لجنکش اسپیکو مدل I-15-GD ایران 900 لیتر در دقیقه می باشد.

وزن پمپ لجنکش اسپیکو مدل I-15-GD در نوع تکفاز 50 کیلوگرم و در نوع سه فاز 43 کیلو گرم می باشد.

پروانه لجن کش اسپیکو کاتر دار
پروانه لجن کش اسپیکو کاتر دار

پمپ لجن کش اسپیکو مدل C-12

دهانه رانش پمپ لجنکش اسپیکو مدل C-12 ایران 3 اینچ می باشد. پوسته ، پروانه ، و گاید پمپ لجن کش اسپیکو مدل C-12 از الیاژ چدن داکتیل ساخته شده است. که در مقابل ضربه و سایندگی بسیار مقاوم می باشد. گفتنیست جهت مقاومت بیشتر پروانه و قطعات چدنی پمپ لجن کش اسپیکو مدل C-12 در مقابل زنگ زدگی و سایش با استفاده از رنگ اپوکسی که مخصوص بدنه کشتی ها می باشد اندود می شوند.

در کلیه پمپ های لجنکش اسپیکو از کابل مخصوص لاستیکی از نوع H07RN8 – F ساخت شرکت ARISTONCAVI ایتالیا استفاده شده است. این کابل ها مقاومت بالایی در مقابل رطوبت و نمک های محلول در سیال و همچنین محیط های اسیدی و بازی را دارا می باشند.

لجن کش اسپیکو C-12
لجن کش اسپیکو C-12

مشخصات فنی پمپ لجن کش اسپیکو مدل C-12

پروانه پمپ لجنکش C-12 از نوع جریان گردابی می باشد.

الکتروموتور پمپ لجنکش اسپیکو مدل C-12 ایران 2900 دور در دقیقه می باشد، و توان آن 3 کیلووات می باشد.

حداکثر اترفاع قابل تامین توسط پمپ لجن کش اسپیکو مدل C-12 ایران 12 متر می باشد.

حداکثر دبی پمپ لجن کش اسپیکو مدل C-12 ایران 1100 لیتر در دقیقه می باشد.

وزن پمپ لجن کش اسپیکو مدل C-12 ایران 50 کیلو گرم می باشد.

پروانه لجن کش اسپیکو C
پروانه لجن کش اسپیکو C

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برقو دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان.راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X