گیربکس اصفهان سهند دور

گیربکس اصفهان سهند دور

گیربکس سهند SN

گروه صنعتی برقاب صنعت

تاریخچه و معرفی شرکت اصفهان سهند دور

سهند دور

شرکت اصفهان سهند دور، طي سال 1362 در شهر اصفهان شروع به فعالیت صنعتی نمود و هــمگام با شرایط خاص کشور و خیزش صنعتی جامعه ایران، به تولید گیربکسهای حلزونی پرداخت.

این مجموعه درسال 1369 موافقت اصولی خود را از وزارت صنایع دریافت نمود و با توجه به اصل خدشه ناپذیر “کیفیت، بن مایه تولید است” به ادامه فعاليت پرداخت، کیفیتی که رضایت مصرف کننده، شرط حداقلی آن و بهترین تبلیغ برای محصولات تولیدی است.

خانواده سهند در ادامه فعالیت های خود با برپایی واحد طراحی، تحقیق و توسعه سعی كرد تا طراحی تولیدات خود را به سمت تحقق رسالت سازمانی که تولید محصول بر اساس اصول مهندسی و مهمترین آن يعني یکسان سازی بهبود یافته محصول بر اساس استانداردهای روز است، متمركز نماید.

سرانجام محاسبات و مطالعات مهندسی، خرید دستگاههای مجهز CNC و ساير دستگاههاي تخصصی، تجربه چندین ساله و حضور مستمر در نمایشگاههای داخلي و بین المللی و تبادلات فکری،خلاقیت، اعتماد به نفس و پافشاری بر گسترش و تخصصی کردن فعالیتها، تولیدات این شرکت را از گیربکس های حلزونی به محدوده وسیع تری سوق داد.

با توجه به اصول تولید گیربکس های خاص با ابعاد  و توانهای مختلف  که شامل : 1- شناسایی، 2-  طراحی  و 3- ساخت می باشد. گروههای متعدد تخصصي، مسئوليت اجرا و پیگیریپروژهـــا را در این واحد صنعتی بر عهده گرفتند. صحه گذاری طراحی های این شرکت توسط نرم افزار های جامع مهندسی انجام می پذیرد و ضریب ایمنی طراحی سنجیده می شود.

جهت مشاهده گیربکس های مرکب سهند اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده گیربکس های حلزونی سهند اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده گیربکس های مکعبی سهند اینجا کلیک کنید

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

فعالیت های شرکت سهند

و امروز سهند با پیروی از این اصول،موفق به تولید انواع  گیربکس های حلزونی، هلیکال، مخروطی مارپیچ، هیپوئیدی، اسپروئیدی از 12/0 تا 10 مگاوات و با کیفیت های مطلوب مي باشد.

این مجموعه با تأسیس واحد سهند ذوب، در ریخته گری قطعات مکانیکی به ویژه پوسته انواع گیربکس غنی شده چرا كه  این زیر مجموعه از سهند مجهز به کوره تنش گیری برای بهبود خواص مکانیکی، دستــگاه  شات بلاست و کوره های ذوب برنز و چدن زمینی می باشد.

گواهینامه های شرکت سهند دور

این شرکت بادریافت گواهینامه ISO9002 ازموسسه S.G.S سوئیس درسال 1378 که جزء صد شرکت برترکشور قرار گرفت و در راستای بروز رسانی سیستم مدیریت کیفیت خود درسال 1392 اقدام به دریافت گواهینامه ISO 9001-2008 ازشرکت BRS و درسال 1393 اقدام به دریافت گواهی نامه های CE, TS 29001,ISO 10004 ازشرکت DRS  گردید. همچنین درحال حاضر شرکت سهند دور اقدام به تاَسیس آزمایشگاه تست عملکرد گیربکس براساس استاندارد  API و طبق الزامات آزمایشگاهی استاندارد NACI-P13 ازا داره کل استاندارد استان اصفهان نموده است.

محصولات تولیدی شرکت اصفهان سهند دور

گیربکس حلزونی سری VF و MVF

در مواردی که نسبت تبدیل گیربکس زیادباشد ( I=7:1 الی 100:1 ) و این نسبت تبدیل در یک مرحله انجام گیرد این کار توسط یک مارپیچ حلزون و دنده حلزون انجام می گیرد که گیربکس آن را حلزونی یا VF می نامند.

شما هم اکنون می توانید گیربکس VF خود را سفارش دهید.

گیربکس حلزونی سهند
گیربکس حلزونی سهند سری VF

مثل سری VF در مواردی که نسبت تبدیل گیربکس سهند زیاد باشد (I=7:1 الی  100:1) و این نسبت تبدیل دریک مرحله انجام گیرد این کار توسط یک مارپیچ حلزون ودنده حلزون انجام می گیرد که گیربکس آن را حلزونی یا VF می نامند. حال درصورتیکه موتورروی گیربکس کوبله شود آن را  MVF می نامند.

شما هم اکنون می توانید گیربکس MVF خود را سفارش دهید.

گیربکس حلزونی سهند
گیربکس حلزونی سهند MVF

گیربکس سهند مرکب سری VF و MVF

اگر یک گیربکس روی گیربکس دیگری کوبله گردد آن را گیربکس مرکب VF/VF – MVF/VF می نامند.

شما هم اکنون می توانید گیربکس سهند مرکب خود را سفارش دهید.

گیربکس مرکب سهند
گیربکس مرکب سهند VF/VF – MVF/VF

گیربکس سهند سری SN

گیربکس های دو محور با دنده هلیکال که روی نوار نقاله ها و امثال آن بسته می شوند بنام گیربکس های SN به بازار عرضه می گردد.

شما هم اکنون می توانید گیربکس سری SN خود را سفارش دهید.

گیربکس سهند SN
گیربکس سهند SN

گیربکس سهند مکعبی (کتابی) سری W

نوع چهار ضلعی (مکعبی) گیربکس حلزونی در تیپ های 30-40-50-63-86 باپوسته آلومینیومی با نام W به بازار عرضه می گردد.

شما هم اکنون می توانید گیربکس سری W خود را سفارش دهید.

گیربکس مکعبی (کتابی) سهند سری W
گیربکس مکعبی (کتابی) سهند سری W

گیربکس سهند غورباقه ای هلیکال سری GHP

گیربکس های دنده هلیکال ورود و خروج موازی و طرح روسی که درایران ساخته می شود بنام گیربکس های قورباغه ای به بازار عرضه می گردد.

شما هم اکنون می توانید گیربکس غورباقه ای خود را سفارش دهید.

گیربکس قورباغه ای سهند GHP270
گیربکس قورباغه ای سهند GHP270
گیربکس قورباغه ای سهند GHP300
گیربکس قورباغه ای سهند GHP300

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X