گیربکس های شاکرین اصفهان

گیربکس های شاکرین اصفهان

گیربکس حلزونی شاکرین VF

گروه صنعتی برقاب صنعت

شرکت شاکرین گیربکس اصفهان

شرکت شاکرین گیربکس اصفهان یک شرکت معتبر ایرانی در زمینه ساخت انواع مختلف گیربکس با نام تجاری شاکرین گیربکس است. این شرکت در سال 1354 در اصفهان با اخذ مجوز فعالیت در زمینه تولید گیربکس شروع به فعالیت کرد. این شرکت دارای چند خط تولید برای ساخت گیربکس های کاهنده به شرح زیر میباشد:

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

جهت مشاهده موتور گیربکس های شافت مستقیم شاکرین اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده گیربکس های حلزونی شاکرین اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده گیربکس های مرکب شاکریم اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده گیربکس های مکعبی شاکرین اینجا کلیک کنید

فعالیت های اجرایی و صنعتی این شرکت

  • طراحی و ساخت گیربکس های حلزونی شاکرین صنعت از تیپ VF 49 تا تیپ VF 310 ، نسبت تبدیل 7:1 تا 10000:1 و توان 0.12 KW تا 75 KW
  • طراحی و ساخت گیربکس های حلزونی شاکرین صنعت (مکعبی) از تیپ SHRV30 تا تیپ SHRV150 ، نسبت تبدیل 7:1 تا 10000:1 و توان 0.64 KW تا 25 KW
  • طراحی و ساخت گیربکس های هلیکال شاکرین صنعت از تیپ SHG0 تا تیپ SHG7 ، دور خروجی 16 تا 400 دور در دقیقه و توان 0.12 KW تا 450 KW
  • طراحی و ساخت گیربکس های خورشیدی شاکرین صنعت از تیپ 010 تا تیپ 320 ، تبدیل 30,8 تا 3460 و محدوده گشتاور 680 تا 560000 نیوتن به متر
  • طراحی و ساخت گیربکس های آویز شاکرین صنعت
  • طراحی و ساخت گیربکس های سنگین شاکرین صنعت جهت کارخانه های صنعتی کشور خمچون کارخانه جات نفتی، گازی ، پتروشیمی ، سیمان ، مس ، فولاد ، کاغذ و …

افتخارات علمی و صنعتی

از افتخارات علمی این شرکت میتوان به تهیه و تدوین استاندارد گیربکس برای اولین بار در ایران اشاره نمود همچینی شرکت شاکرین گیربکس اصفهان علاوه بر تولید انواع گیربکس های حلزونی و هلیکال و خورشیدی با ساخت تعداد زیادی از انواع گیربکس های صنعتی خاص اعم از دنده تخت و دنده جناقی و … برای صنایع سنگین کشور از جمله مس سر چشمه، صنایع کاغذ پارس و .. ، خود را در ردیف تولید کنندگان انواع گیربکس های صنعتی قرار داده است. شرکت شاکرین گیربکس در بسیاری از مجامع صنعتی و علمی معتبر نیز عضویت دارد که دارد که برخی از آنها به شرح زیر است.

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

  • عضو کمیته تدوین استاندارد گیربکس های صنعتی
  • عضو کانون انجمن های صنفی ماشین ساز و صنایع فلزی استان اصفهان
  • عضو اتحادیه خدمات فنی قطعات وسائط نقلیه سنگین و ماشین آلات صنعتی

محصولات شاکرین گیربکس

گیربکس های حلزونی شاکرین صنعت

گیربکس حلزونی شاکرین سری VF

گیربکس های حلزونی شاکرین سری VF دارای محور حلزونی از جنس فولاد آلیاژی بوده و سخت کاری شده تا بازدهی بهتری بوجود آورد.
چرخ حلزون از جنس برنز ریخته گری شده ای که با کیفیت مواد ضمانت شده ما مطابقت دارد تهیه و تولید میشود.
جنس پوسته برای مدلهای 62 تا 250 از چدن سخت کاری شده و برای مدل های 30 تا 49 از آلومینیوم می باشد.
سری های N,A,V,F,FC,FR,FA,P دارای پوسته ای با همان جنس می باشند.

گیربکس حلزونی شاکرین VF
گیربکس حلزونی شاکرین VF

گیربکس حلزونی شاکرین صنعت (مکعبی) سری VFU

شامل سری های VFU , MVFU بوده که با تیپ های 150- 185- 220- 250 و در دسته های N- A- F- P- و با نسبت های تبدیل 1:7 تا 1:100 و با موقعیت های نصب مختلف تولید و عرضه می گردد .
موارد مصرف این گیربکس ها در انواع جرثقیل ها، بالابرهای سنگین، نوردها، آسانسورها و غیره میباشد.
در صورتیکه از این گیربکس ها برای دورهای ورودی بیش از 200 بر دقیقه استفاده شود، در انتهای محور ورودی گیربکس، پروانه خنک کننده ای تعبیه شده است که در هنگام کار درجه حرارت بوجود آمده از تنشهای تماسی را پایین آورده و موجب کاهش استهلاک سیستم نیز میشود .

گیربکس مکعبی شاکرین MVFU
گیربکس مکعبی شاکرین MVFU
گیربکس مکعبی شاکرین VFU
گیربکس مکعبی شاکرین VFU

گیربکس حلزونی شاکرین صنعت (مکعبی) سری VFH

شامل سری های VFH , MVFH  بوده که در تیپ 310 و با نسبت تبدیل 1:7 تا 1:100 و با موقعیت های نصب R , L تولید و عرضه می گردد .

گیربکس حلزونی شاکرین VFH
گیربکس حلزونی شاکرین VFH

گیربکس حلزونی (مکعبی) سری SHRV

گیربکس های سری SHRV گیربکس های مکعبی هستند که زیرمجموعه گیربکس ها حلزونی بوده و دارای پایه و بدنه یکپارچه می باشند. چرخ دنده این گیربکس ها آلومینیم یا برنز با مقاومت بالا بوده و چنس پوسته چدن میباشد. مزایای این گیربکس ها عبارت اند از :

  • شکل ظاهری زیبا جهت نصب روی ماشین آلات
  • قابلیت نصب در وضعیت های مختلف
  • استحکام بالا بدلیل یکپارچگی پوسته و پایه
  • بالا بودن نسبی گشتاور خروج
گیربکس مکعبی شاکرین SHRV
گیربکس مکعبی شاکرین SHRV

الکتروگیربکس های هلیکال

الکتروگیربکس های هلیکال شاکرین صنعت ( دنده مورب ) در صنعت کاربرد بسیار وسیعی دارند.

مزایای اینگونه انتقال دنده ها راندمان بالا، طول عمر زیاد و بدون سر و صدا کار کردن می باشد. همچنین این مدل از نظر ابعاد و اندازه به صورت کامپکت طراحی شده که نظر هر مصرف کننده ای را جلب مینماید.

[psfw slug=”14602″]

 

گیربکس هلیکال سری SHG

شامل سری های فلنجی  SHGF و پایه دار SHG  بوده که با تیپ های SHG0  تا SHG7  با دورهای خروجی 16 تا 400 بر دقیقه و در موقعیت های نصب مختلف تولید و عرضه میگردد .

گیربکس هلیکال شاکرین SHG
گیربکس هلیکال شاکرین SHG

گیربکس هلیکال سری SHM

این مدل یکی از پرمصرف ترین انواع گیربکس در صنعت بود که قابلیت های زیر را دارا می باشد :
انتقال گشتاور بالا در مقایسه با انواع دیگر
استفاده از 3 مرحله چرخ دنده که امکان ارایه نسبتهای تبدیل زیاد را فراهم می کند .
صدای کم حین کار
پوسته چدنی با مقاومت زیاد با استفاده از شکل هندسی خاص
امکان نصب الکتروموتور به صورت فلنج دار به این مدل
امکان نصب بر روی پایه

گیربکس هلیکال شاکرین SHM
گیربکس هلیکال شاکرین

گیربکس آویز سری SHS

این مدل گیربکس یکی از کارامدترین گیربکس های صنعتی بوده که در همزن ها و نقاله ها کاربرد داشته و قابلیت های زیر را داراست :
قابلیت نصب بر روی بدنه گیربکس
قابلیت نصب بر روی شافت خروجی
ارائه شافت خروجی به صورت توپر یا توخالی
قابلیت ایجاد نسبتهای تبدیل بالا به علت استفاده از 3 مرحله چرخ دنده

گیربکس آویز شاکرین SHS
گیربکس آویز شاکرین SHS

گیربکس های خورشیدی شاکرین صنعت

گیربکس خورشیدی شاکرین مدل FHfs

یک گیربکس خورشیدی شامل یک دنده خورشیدی (مرکزی) که با دنده هرز گرد سیاره ای یا پنیون که روی محور نگهدارنده آن به طور یکپارچه روی قفسه یا حامل سیاره ای قرار گرفته و قفسه هم در داخل دنده داخلی یا رینگی احاطه شده است. تنش های محرک روی دندانه زیادی وارد می شود لذا بار متعادل می شود بنابراین این طرح دوام زیادتری پیدا می کند. دنده گیربکس خورشیدی نسبت به دنده استاندارد می تواند مقامتر باشد و گشتاورهای زیاد را انتقال نماید.

عضوهای مجموعه خورشیدی (رینگی، خورشیدی، قفسه )در گيربكس های اتوماتیک به وسیله ی کلاچ ها و باندهایی ثابت و یا محرک می شوند. در حالت کلی می توان پنج حالت مختلف را در مجموعه مورد بررسی قرار داد. البته باید دانست که مجموعه نمی تواند پنج حالت را در گيربكس داشته باشد. در گيربكس ها برای ایجاد نسبت دنده ی مناسب از دو و یا سه مجموعه استفاده می کنند.

[psfw slug=”14600″]

در گیربکس دنده خورشیدی چرخ دنده هاروی هم لغزیده وحول محورمیانی دنده (خورشیدی) دوران می کنند یک گیربکس دنده خورشیدی ازچرخ دنده خورشیدی ورینگی بادنده وتعدادی دنده ستاره ای ویک حلقه قفسه چرخ دنده های ستاره ای را تشکیل می دهد درسیستم دنده خورشیدی که دارای سه جزاصلی می باشد یکی از این سه جز باید ثابت باشد تا دوجز دیگر به عنوان محرک ومتحرک نیرورا منتقل کنند.

گیربکس خورشیدی شاکرین FHfs
گیربکس خورشیدی شاکرین FHfs

گیربکس های شاکرین صنعت خاص

این گیربکس ها به صورت سفارش موردی در این شرکت تولید شده و در صنایع سنگین کشور کاربرد بسیار وسیعی دارند.
عمده مصرف این گیربکس ها در صنایع تولید آهن و فولاد، صنایع مس، سیمان، نیروگاهها، کارخانجات تولید آجر، صنایع پتروشیمی، کاغذ و … می باشد که تا کنون تعدادی از آن تولید و به مصرف کننده تحویل داده شده است.
این کارخانه آمادگی کامل خود را جهت تولید هر یک از سری های اعلام شده و یا هرگونه گیربکسی که مورد درخواست مصرف کننده باشد را اعلام می نماید.

گیربکس سفارشی شاکرین
گیربکس سفارشی شاکرین

برقاب صنعت

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان.راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X