حاشیه زن یا علف تراش موتوری اشتیل STIHL

حاشیه زن یا علف تراش موتوری اشتیل STIHL

گروه صنعتی برقاب صنعت

کمپانی STIHL

موسس کمپانی اشتیل به نام آندریاس اشتیل اولین اره ی زنجیری خودش را در سال 1926 ساخت. انگیزه ی وی ساده کردن کار مردم در کار گاه ها و طبیعت بود. این اصل هنوز هم بزرگ ترین و با اهمیت ترین اصل در شرکت اشتیل می باشد. این شرکت محصولات را مطابق با نیاز های مشتری طراحی و تولید می کند.

[psfw slug=”14601″]

 

از تاسیس این کمپانی بیش از 90 سال می گذرد و در این مدت این شرکت از یک کارگاه دستی تک نفره به یک بیزینس جهانی و در عرصه ی اره زنجیری و دیگر ادوات کشاورزی و باغداری به یک تولید کننده ی جهانی تبدیل شده است. ایده های خلاقانه ، دانش فنی مورد نیاز ، و دقت و ظرافت در ساخت باعث رسیدن به توزیع و تولید گسترده ی محصولات در تمام دنیا شده است.

اشتیل از سال 1971 بزرگ ترین فوشنده ی اره موتوری در دنیا بوده است. خلاقیت و کارآمدی این شرکت باعث شده تا این شرکت مدت زمان بسیار زیادی در صدر فروش اره زنجیری باشد.

جهت مشاهده علف تراش های پشتی و دوشی اشتیل STIHL اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده شاخه زن تلسکوپی اشتیل STIHL اینجا کلیک کنید

[psfw slug=”14601″]

 

علف تراش موتوری

علف تراش ( داس موتوری) به جای ابزارهای برش و هرس سنتی  جهت باغبانی و هرس ، اصلاح گیاهان و درو کردن علوفه ، چمن و یونجه استفاده می شود .
علف زن از چند بخش موتور یا الکتروموتور ، میل یا لوله واسط ، دسته یا نگه دارنده ، تیغه یا نخ و سایر ملزومات تشکیل گردیده است .
شاخه زن تلسکوپی (های کاتر) اشتیل STIHL 
شاخه زن تلسکوپی (های کاتر) اشتیل STIHL

موتور علف تراش اشتیل STIHL

 بخش موتور به عنوان قلب دستگاه و مهم ترین بخش می باشد .موتور علف تراش اشتیل به صورت  دو زمانه و چهارزمانه بسته به نوع کاری که مورد استفاده قرار می گیرد ،طراحی شده است.
قدرت مانور پذیری و برش داس موتوری یا علف زن ، اشتیل بستگی به قدرت موتور آن می باشد. موتورهای دوزمانه دور بالایی داشته ولی دارای قدرت کمتری نسبت به موتورهای چهار زمانه با دور پایین می باشند.
 مراقبت و نگهداری این دستگاه ها بدلیل ظرافتش  بخصوص دو زمانه باید مورد توجه قرار گیرد .در موتور های دو زمانه روغن و بنزین به نسبت ۱:۲۰ مخلوط می شود و سوپاپ ندارد ولی موتورهای چهار زمانه  روغن در کارتل روغن و بنزین بدون روغن مورد استفاده قرار می گیرد.
توجه داشته باشید حتما باید از روغن درجه یک اتوماتیک استفاده شود .
[psfw slug=”14599″]

میل یا لوله واسط علف تراش اشتیل STIHL

موتور از طریق یک واسطه به گیریکس تیغه متصل می شود که این واسطه در دو مدل شلنگی و ثابت می باشد .دستگاه های شلنگی با نام پشتی ( علفزن کوله ای) و ثابت با نام دوشی از هم متمایز می شوند . در هنگام خرید حتما باید به این نکته توجه شود که علف تراش پشتی( علفزن کوله ای)  از انعطاف بیشتری نسبت به علف تراش دوشی برخوردار میباشد. ولی بدلیل شلنگی بودن واسطه بسیار زودتر از دوشی مستهلک می شود لذا پیشنهاد ما برای کارهای درحد وسیع دوشی می باشد.

دسته یا نگه دارنده علف تراش اشتیل STIHL

این بخش به عنوان فرمان علفتراش عمل می نماید که در مدل دوشی علف تراش اشتیل دسته دوچرخه ای و در مدل پشتی به شکل به چندی دایره ای یا حلقه ای ، طراحی و تولید گردیده است .
علف تراش بنزینی دوشی اشتیل STIHL
علف تراش بنزینی دوشی اشتیل STIHL

تیغه علف تراش اشتیل STIHL

تیغه علف زن اشتیل به صورت افقی می باشد و ، محفظه تیغه علف زن ، قابلیت جابجایی با وجین کن ، هرس کن و یا اره زنجیری را دارد و و به علت امکان این جابجایی ، می توان علف زن اشتیل را وسیله ای چند کاره بر شمرد .
تیغه علف زن اشتیل به صورت افقی و بدون هیچ واسطه ای بر روی محور خروجی دستگاه سوار می شود و بسته به نوع کار ، شکل ظاهری این تیغه ، متفاوت خواهد بود .
برای نگهداری و سرویس کردن علف زن ، باید تمام قسمت های دستگاه قبل از شروع کار بازدید شده و تیغه به لحاظ کنترل تیزی ، بصورت روزانه بازرسی شود و در صورت نیاز ، تمیز و در صورت آسیب دیدگی تیغه ، تعویض شود .

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برقو دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان.راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X