الکتروموتور های VEM

الکتروموتور های VEM

کمپانی الکتروموتور VEM

گروه صنعتی برقاب صنعت

الکتروموتور VEM

الکتروموتور چیست؟

الکتروموتور یا موتور الکتریکی دستگاهی است که با استفاده از ایجاد میدان مغناطیسی انرژی الکتریکی را به نیروی محرکه تبدیل می کند. میتوان گفت هیچ کس در دنیا ی امروز وجود ندارد که از این اختراع بزرگ بهره نبرده باشد و تقریبا هیچ خانه ، کارگاه، کارخانه، و…نیست که چندین مدل از این وسیله پر مصرف در آن مشغول خدمت به انسان نباشد از کوچکترینشان که در ساعت ها مشغول کارند تا چرخهای بزرگ صنعت ، کشاورزی، که توسط این دستگاه به راه می افتند .

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

 

جهت مشاهده انواع الکتروموتور 900 دور VEM اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده انواع الکتروموتور 1400 دور VEM اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده انواع الکتروموتور 3000 دور VEM اینجا کلیک کنید

انرژی مصرفی این دستگاه ها جریان الکتریکی است از باطری های۰٫۵ ولت تا برق سه فاز ۶۰۰ ولت بسته به سایز ،تیپ، قدرت خروجی موتور. نیروی حاصله از میدان مغناطیسی ایجاد شده در داخل روتور استا تور این دستگاه توسط یک شافت که دقیقا در وسط استاتور قرار دارد به صورت دورانی در حیظ انتفاع قرار می گیرد. نیروی تولیدی توسط الکترو موتور های تکفاز ۰٫۱۲ کیلو وات تا ۲٫۵ کیلو وات و سرعت دورانشان بین ۷۰۰ تا ۶۰۰۰ دور در دقیقه می باشد . در الکترو موتور های تکفاز انرژی مصرفی برای استارت اولیه توسط خازن ذخیره آنی تا مین می شود . در الکترو موتور های سه فاز محدودییت بسیار کمتری وجود دارد و موتور هایی با توان های بسیار بالا ساخته می شوند . ( ۰٫۸ KWتا ۴۰۰۰KW )

تاریخچه شرکت VEM

شرکت آلمانی VEM از بهترین تولید کنندگان در عرصه ی صنعت الکتروموتور است که در عین قدیمی بودن و حفظ اصالت یک شرکت پیشرو در این زمینه است. این شرکت از سال 1886 به تولید انواع موتور دستی و الکتریکی مشغول بوده است. از سال 1999 شرکت VEM به یک شرکت جهانی تبدیل شد و تولیداتش دیگر محدود به اروپا نبود. در صنعت ایران نیز الکتروموتور های ساخت شرکت VEM از چایگاه ویژه ای نزد صنعتگران بر خوردار است.

شرکت VEM مجموعه ای بسیار نو آور، آینده نگر، مشتری مدار و با بینش جهانی است. با توجه به تعداد مشتریان این گروه در سراسر جهان می شود که این برند آلمانی توجه بسیاری را به خود جلب کرده و سهم عمده ای از بازار جهانی را در اختیار دارد.
دوام و قابلیت اطمینان دو امر انکار ناپذیر در راستای تولید و سرویس دهی می باشد که سرلوحه این گروه است. طراحی و کیفیت الکترو موتور و ژنراتورهای این گروه عامل اصلی استاندارد بودن محصولات این شرکت است.
این گروه به عنوان دومین گروه بزرگ تولید کننده موتور در آلمان شناخته شده است که با توجه به خطوط تولید پیشرفته خود که دارای بخش های مهندسی مکانیک، ماشین آلات، مهندسی محیط و انرژی، مهندسی حمل و نقل، ریخته گری، ورقکاری، سکوی بارگیری و ساختمان اداری می باشد، محصولات خود را به بازار عرضه می کند.

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

 

انواع الکتروموتور VEM

  • الکتروموتورهای ولتاژ پایین
  • الکتروموتورهای ولتاژ متوسط
  • الکتروموتورهای ولتاژ بالا
  • الکتروموتورهای دو سرعته
  • الکتروموتورهای Slip ring
  • الکتروموتورهای DC
  • الکتروموتورهای ضد انفجار
  • الکتروموتورهای دریایی
  • الکتروموتورهای دالاندر
کمپانی VEM
کمپانی VEM

مشخصات فنی الکتروموتور VEM

  • نوع الکتروموتور: قفس سنجابی
  • شرایط کار: دائم کار یا S1
  • خنک کنندگی: از بیرون با فن
  • کلاس حرارتی: F و 150 درجه سانتی گراد
  • فرکانس: 50 و 60 هرتز
  • ولتاژ: 200 تا 500 ولت
  • الکتروموتور: قابل ارائه در دو نوع تک و سه فاز
  • جنس الکتروموتور: در دو نوع بدنه آلومینیوم و بدنه چدن
  • اندازه: 56 تا 315 میلی متر
  • توان: 0.06 تا 132 کیلووات
  • سرعت (دور در دقیقه): 700 تا 3000
  • کلاس حفاظتی: IP55, 56
محصولات شرکت VEM
محصولات شرکت VEM

الکتروموتور VEM در ایران

الکتروموتور VEM از برند های پر فروش الکتروموتور در بازار ایران می باشد که این میزا فروش نشان از کیفیت کیفیت بالای این محصول آلمانی است. طراحی الکتروموتور های VEM به شکلی است که در حالی که پایین ترین میزان مصرف انرژی را داراست بالاترین راندمان را هم داشته باشد. الکتروموتور های VEM طبق استاندارد IEC 60072 یا (EN60034)  و ابعاد و اندازه ی آن نیز طبق DIN 42673 ,42677 تولید میگردد. کاربرد اصلی این الکتروموتور ها در صنایع سیمان ، فولا ، پتروشیمی ، کاشی و سرامیک ، ذوب فلزات ، خودرو سازی و … باشد.

شرکت برقاب صنعت با بیش از ربع قرن تجربه با خیالی راحت و  آسوده در پروژه های خود در زمینه های مختلف از محصولات شرکت جهانی VEM استفاده میکند. رضایت شما عزیزان از این محصولات در این مدت دلیلی محکم برای کارشناسان گروه فنی ما است تا در پروژه های بعدی خود نیز  از محصولات با کیفیت شرکت VEM استفاده کنند.
کمپانی الکتروموتور VEM
کمپانی الکتروموتور VEM

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است . در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X