بلوئر سایدچنل گرینکو GREENCO BLOWER

بلوئر سایدچنل گرینکو GREENCO BLOWER

بلوئر گرینکو GREENCO

ساید چنل گرینکو BLOWER GREENCO

برقاب صنعت نمایندگی سایدچنل گرینکو فروش و خدمات پس از فروش

کمپانی گرینکو نزدیک به دو دهه است در زمینه تولید انواع دستگاه های بلوئر سایدچنل دارای فعالیت می باشد. ساید چنل گرینکو که امروزه موفق به جلب اعتماد بسیاری از مصرف کنندگان در انواع صنایع سبک و سنگین در ایران و جهان شده است. نمایندگی گرینکو

برقاب صنعت نمایندگی سایدچنل گرینکو

نمایندگی سایدچنل گرینکو
نمایندگی سایدچنل گرینکو

 

دارای محصولات بسیار متنوعی می باشد. کیفیت مناسب و تنوع بالای بلوئر گیرنکو امروزه این برند را در جایگاه خوبی در چشم صاحبان انواع صنایع قرار داده است. دفتر مرکزی و کارخانه اصلی سایدچنل گرینکو در ایالت چجیانگ ( zhejiang ) در یکی از شرقی ترین ایالات کشور چین قرار دارد.

 

نمایندگی سایدچنل گرینکو
نمایندگی سایدچنل گرینکو

 

بلوئر سایدچنل گرینکو جایگاه خود در صنعت ایران را چند سالیست که پیدا کرده است. از بلوئر گرینکو در بسیاری از صنایع، مانند تصفیه خانه های صنعتی فاضلاب، صنایع سیمان ، پتروشیمی ، پرورش آبزیان ، استخر ها ، صنایع بیمارستانی و پزشکی ، شهربازی ها ، کشاورزی و باغداری، دامداری ها و بسیاری دیگر از صنایع سبک و سنگین جهت پمپاژ و یا مکش و هوا دهی استفاده می شود.

برقاب صنعت نمایندگی بلوئر گرینکو فروش و خدمات پس از فروش

جهت ورود به صفحه فروشگاه اینجاه کلیک کنید

در هر جایی و در هر صنعت تولیدی و یا خدماتی که به مکش و یا پمپاژ یکنواخت گاز ها احتیاج باشد، می توان جهت پاسخ به این نیاز، از سایدچنل گرینکو بهره گرفت. در برخی موارد از بلوئر به عنوان پمپ خلاء نیز استفاده می شد.

جهت مشاهده انواع بلوئر ساید چنل گرینکو اینجا کلیک کنید

 

بلوئر دو استیج
بلوئر دو استیج

جهت مشاهده دیگر مقالات بلوئر سایدچنل اینجا کلیک کنید

 

کمپانی گرینکو BLOWER GREENCO

برقاب صنعت نمایندگی بلوئر گرینکو فروش و خدمات پس از فروش

کمپانی گرینکو یک شرکت تخصصی در زمینه ساخت انواع ساید چنل بلوئر می باشد. این بدان معناست که مهمترین و اصلی ترین تولید این کمپانی را انواع بلوئر های تک استیج، دوبل استیج و تریپل استیج تشکیل می دهند. از همین رو محصولات این کمپانی ( بلوئر سایدچنل گرینکو ) از نظر تنوع در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

انواع بلوئر های گرینکو تک استیج ( تک پروانه )، دوبل استیج ( دو پروانه )، تریپل استیج ( سه پروانه)، با توان مکش و پمپاژ متفاوت از نظر فشار دهش و یا فشار مکش بر حسب kpa و kpa- با دبی های متفاوت در این کمپانی ساخته می شوند.

جهت مشاهده انواع بلوئر سایدچنل تک استیج ( تک پروانه ) اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده انواع بلوئر سایدچنل دو استیج ( دو پروانه ) اینجا کلیک کنید

استاندارد و کیفیت بلوئر ساید چنل گرینکو

با توجه به استاندارد های رعایت شده در مصحولات این شرکت می توان گفت کمپانی گرینکو از کمپانی های کیفیت محور می باشد. از همین رو قیمت، محصولات ( بلوئرسایدچنل ) گرینکو به نسبت کرخانجات دیگر تولید کننده بلوئر سایدچنل واقع در چین بالاتر می باشد.

با در نظر گرفتن کیفیت دستگاه بلوئر گرینکو و دارا بودن استاندارد هایی مطابق با محصولات اروپایی و امریکای شمالی و مقایسه قیمت با محصولات کمپانی های تولید کننده بلوئر ساید چنل اروپایی مانند ارزن ، الموزیمنس ، روت … استفاده از محصولات گرینکو ( بلوئر ساید چنل گرینکو )مرقون به صرفه است.

با توجه به این موضوع که اغلب، دستگاه بلوئر ساید چنل در تصفیه خانه ها و موارد دیگر به شکل دائم کار مورد استفاده قرار می گیرد، مسئله کیفیت دستگاه برای اپراتور مهمترین موضوع می باشد.

 

بلوئر سایدچنل BLOWER
نمایندگی سایدچنل گرینکو

 

انواع بلوئر ساید چنل گرینکو 

برقاب صنعت نمایندگی سایدچنل گرینکو فروش و خدمات پس از فروش

دو پروانه ( دو استیج ) و سه پروانه ( سه استیج ) بودن دستگاه سایدچنل گرینکو کمک می کند، دستگاه با توان ثابت موتور الکتریکی، نسبت به مدل های تک پروانه فشار مکش و دهش بیشتری ایجاد کند و یا به عبارت دیگر دو و یا سه پروانه بودن دستگاه سایدچنل گرینکو با قدرت همسان با تک پروانه ها تاثیر چندانی بر روی حجم دبی ندارد. اما در ایجاد فشار مکش و پمپاژ کمک به سزایی به دستگاه می کند.

جهت مشاهده انواع بلوئر ساید چنل تکفاز اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده انواع بلوئر سایدچنل سه فاز اینجا کلیک کنید

برای مثال شاید در بسیاری از شرکت های سازنده بلوئر ساید چنل، در جهان یک مدل ساید چنل تکفاز 1.1 کیلو وات تک پروانه وجود داشته باشد. اما کمپانی گیرنکو چنین مدل مختلف ساید چنل گرینکو با همان توان 1.1 کیلو وات و تک پروانه را تولید و عرضه می نماید.

که هر کدام انها از نظر قدرت مکش و دهش و دبی متفاوت می باشند. این مسئله باعث می شود، مصرف کننده این دستگاه در انواع صنایع جهت انتخاب دستگاه مورد نظر خود با مشکل روبرو نشوند.

بلوئر ۲ استیج
بلوئر ۲ استیج

مزایای تنوع بلوئر سایدچنل گرینکو

برقاب صنعت نمایندگی سایدچنل گرینکو فروش و خدمات پس از فروش

به طور مثال در برخی از مصارف اپراتور به دستگاه ساید چنلی با دبی بالا ولی فشار کم احتیاج دارد، جهت تامین این دبی بالا در فشار کم، نیاز ندارد به خرید بلوئر ساید چنل با توان 2.2 کیلو وات و می تواند این دبی را با یک بلوئر گیرنکو 1.5 کیلو وات از مدلی که دارای دبی بالا و فشار کم می باشد تامین کند.

یا در جایی دیگر به یک دستگاه بلوئر با فشار بالا ولی حجم دبی کم نیاز دارد، حال می تواند با انتخاب یک دستگاه دیگر ساید چنل گرینکو با همین قدرت ولی حجم دبی کم و فشار دهش بالا مشکل را مرطفع کند. یا در جایی دیگر جهت دستگاه وکیوم بسته بندی، به بلوئری با حجم دبی کم وفشار دهش کم ولی فشار بالا در مکش نیاز مند است باز می تواند با تهیه یک  دستگاه سایدچنل گرینکو با همان توان ولی حجم دبی و فشار دهش کم و فشار مکش بالا به نیاز دستگاه و یا خط تولید خود پاسخ دهد.

نمایندگی سایدچنل گرینکو
نمایندگی سایدچنل گرینکو

 

ساختار پایه و ورودی خروجی بلوئر گرینکو

از نظر پوزیشن هم سایدچنل گرینکو دارای مدل های متفاوتی می باشد. انواع بلوئر ساید چنل گرینکو با ورودی مکش از کنار یا از زیر و پشت دستگاه، خروجی دهش از بالا و یا کنار و یا زیر دستگاه موجود می باشد. علاوه بر این انواع ساید چنل گیرنکو با پایه اسقرار در زیر و یا در بغل دستگاه سایدچنل در این کمپانی ساخته و عرضه می گردد. از همین رو می توان گفت بلوئر ساید چنل گیرنکو از تنوع بسیار بالایی جهت پاسخ به نیاز های انواع صنایع برخور دارد است.

نمایندگی سایدچنل گرینکو
نمایندگی سایدچنل گرینکو

 

پمپ بلوئر گرینکو

کمپانی گرینکو جهت برخی از مصارف خاص دارای محصولاتی ( بلوئر گرینکو ، سایدچنل گرینکو ) به شکل پمپ تک می باشد. این سایدچنل های گیرنکو به شکل یک پمپ تک بلوئر که دارای شافت برونی می باشد، عرضه می شوند تامین انرژی دوران پروانه در این مدل از سایدچنل گیرنکو توسط یک موتور الکتریکی انجام می شود. این موتور الکتریکی می تواند به صورت کوپله مستقیم و یا در مواردی خاص توسط فولی و تسمه انجام پذیرد.

بلوئر دو استیج سایدچنل دو پروانه
بلوئر دو استیج
سایدچنل دو پروانه

 

البته گفتنیست در مواردی خاص که به جریان برق دست رسی وجود نداشته باشد با در نظر گرفتن برخی از مسائل می توان جهت تامین توان لازم جهت به دوران دراودن پروانه ی پمپ سایدچنل گرینکو از موتور احتراقی درون سوز بهره گرفت.

اگر از موتور احتراقی جهت تامین توان لازم جهت به گردش دراورن پره پمپ بلوئر ساید چنل گرینکو استفاده شود باید در نظر گرفت که توان مصرفی هر چقدر که توسط شرکت سازنده مشخص و بر روی پلاک دستگاه درج شده باشد، باید موتور احتراقی درون سوزی با توان 20 الی 30 در صد بالاتر انتخاب شود.

برقاب صنعت نمایندگی بلوئر سایدچنل گرینکو فروش و خدمات پس از فروش

بلوئر ساید چنل گرینکو در ایران

کمپانی گرینکو با توجه به کیفیت لازم و تنوع بالای محصولات طی سال های گذشته، امروزه یکی از برند های شناخته شده در این صنعت در سرار جهان می باشد. محصولات این کمپانی چینی ( سایدچنل گرینکو ) نزدیک به یک دهه است که راه خود را به صنعت ایران باز کرده اند و با در نظر گرفتن کیفیت استاندارد و قیمت مناسب و رقابتی که دارند، جایگاه خوبی را در چشم مصرف کنندگاه این محصولات در انواع صنایع ( تصفیه خانه ها ، صنایع بسته بندی ، پتروشیمی ها ، صنایع بهداشتی ، صنایع غذایی ، پرورش دام و طیور ، پرورش ابزیان گرم ابی و سرد ابی …. . ) پیدا کرده اند.

 

بلویر سایدچنل گرینکو
نمایندگی سایدچنل گرینکو

جهت مشاهده انواع بلوئر سایدچنل اینجا کلیک کنید

 

 

بلوئر دو استیج
بلوئر دو استیج

 

کلکتور سایدچنل BLOWER GREENCO

در برخی از صنایع تولیدی و خدماتی مانند پرورش آبزیان سردآبی، بیمارستانی و درمانی و برخی دیگر از صنایع حساس قطع شدن پمپاژ و یا مکش هوا ( انواع گاز ها ) خسارات سنگین و یا جبران نشدنی را به بار می آورد. جهت جلو گیری از این اتفاق در بسیاری از موارد دو یا چند پمپ بلوئر را به وسیله یک مجاری مشترک با هم کلکتور می کنند. به کمک این راه حل اگر به هر دلیلی پمپ بلوئر در حال پمپاژ، از انتفاع خارج شود در کمترین زمان ممکن پمپ دیگری که در همان کلکتور قرار دارد کار پمپاژ را انجام دهد.

کلکتور بلوئر سایدچنل موازی

البته در مواردی جهت تامین دبی و یا فشار زیادی که لازم است، اپراتور روی به کلکتور کردن دو یا چند پمپ با هم می آورد. در جایی که نیاز به حجم دبی بالایی وجود دارد و تامین این حجم از دبی از یک پمپ بلوئر ساخته نباشد، دو یا چند پمپ بلوئر را با هم به شکل موازی کلکتور می کنند. کلکتور موازی بدان معناست که ورودی و جروجی همه ی پمپ های سایدچنل را به وسیله ی یک مجاری مشترک به هم مربوط می سازند. و با تعبیه ی شیر هایی در راه ورودی و خروجی پمپ سایدچنل اندازه و حجم دبی را کنترل می کنند.

کلکتور بلوئر موازی
کلکتور بلوئر موازی

کلکتور بلوئر سایدچنل سری

گفتنیست در مواردی که به فشار یکنواخت زیادی نیاز است پمپ های بلوئر را به صورت سری با هم کلکتور می کنند. کلکتور کردن سری به این شکل است که خروجی پمپ اول به ورودی پمپ دوم متصل میگردد و به همین ترتیب خروجی پمپ دوم به ورودی پمپ بعدی متصل می شود. این مدل از کلکتور کردن در حجم دبی تاثیر چندانی ندارد، ولی باعث ایجاد فشار مورد نیاز می شود.

کلکتور بلوئر سری
کلکتور بلوئر سری

 

در اصطلاح به این کلکتور کردن پمپ بلوئر بوستر پمپ بلوئر نیز گفته می شود.

متریال ساخت بلوئر ساید چنل گرینکو

برقاب صنعت نمایندگی سایدچنل گرینکو فروش و خدمات پس از فروش

الیاژ آلومینیوم تشکیل دهنده پوسته و محفظه پمپ می باشد. در بسیاری از مدل ها نیز پره ( پروانه پمپ سایدچنل ) از الیاژ آلومینیوم ساخته می شود. پوسته موتور الکتریکی نیز به غیر از موارد خاص از همین الیاژ ساخته می شود.

موتور التریکی بلوئر سایدچنل گرینکو از روتور استار با درجه سیلیس مناسب ساخته می شود. سیم پیچ نیز از سیم مس لاکی با کیفیت و قطر مناسب ساخته می شود.

اجزای بلوئر
اجزای بلوئر

الکتروموتور ساید چنل گرینکو

کیفیت الکتروموتور ( موتور الکتریکی ) در ساخت دستگاه سایدچنل از اهمیت خاصی نسبت به دستگاه های دیگری که از موتور الکتریکی استفاده می کنند مثل پمپ آب برخوردار است. زیرا مکانیزم دور گیری پروانه بلوئر نسبت به دستگاه های دیگری که از موتور الکتریکی استفاده می کنند طولانی تر است و چند ثانیه طول می کشد تا دستگاه به نهایت سرعت دوران خود برسد.  نمایندگی گرینکو

از همین رو موتور الکتریکی در استارت اولیه زیر فشار شدت جریان اولیه ( امپر اولیه ) طولانی قرار می گیرد. همین موضوع و در نظر گرفتن این مسئله که در اکثر مصارف دستگاه ساید چنل دائم کار است ، باعث می شود، کیفیت ساخت الکتروموتور ( موتور الکتریکی ) دو چندان شود.

بلوئر تک پروانه و دو پروانه
بلوئر تک پروانه و دو پروانه

شفات بلوئر گرینکو

شافت در دستگاه بلوئر ساید چنل گرینکو و البته می توان گفت در تمامی برند ها یکپارچه می باشد ( به غیر از بلوئر های پمپ تک که توسط کمپانی گرینکو ساخته می شوند در این مورد خاص پمپ توسط کوپله مستقیم و یا فولی به موتور متصل می شود ) این بدان معناست که شافت که در مرکز استاتور موتور الکتریکی قرار دارد به شلک مستقیم و یکپارچه به داخل محفظه پمپاژ وارد می شود، و در انتهای شافت پره ( پروانه بلوئر ) بر روی ان قرار می گیرد.  نمایندگی گرینکو

ساختار بلوئر سایدچنل
ساختار بلوئر سایدچنل

 

پره سایدچنل ( پروانه بلوئر ساید چنل گرینکو )

پروانه در ساید چنل گرینکو از الیاژ الومینیم ساخته می شود. پره سایدچنل گرینکو همانند دیگر برند های سازنده دستگاه بلوئر سایدچنل از یک حلقه ی مرکزی که بر روی محیط خارجی آن تیغه های خمیده ای تعبیه شده است ساخته می شود. در اکثر موارد پروانه بلوئر سایدچنل گرینکو به روش ریخته گری تحت فشار ( دایکاست ) ساخته می شود.  نمایندگی گرینکو

اندازه کلی پروانه و شکل و اندازه تیغه ها تعیین کننده حجم دبی و فشار مکش و دهش می باشند. به عبارت دیگر حجم دبی هوا و توان ایجاد فشار در هر دو طرف کاری مکش و دهش ساید چنل گرینکو تابعی از اندازه و شکل پره دستگاه سایدچنل است. بدیهیست که اندازه محفظه پمپاژ هم با در نظر گرفتن اندازه پره دستگاه تعیین می شود.

بلوئر سایدچنل BLOWER
بلوئر گرینکو سایدچنل
BLOWER

مشخصات فنی بلوئر گرینکو

نوع و اندازه پروانه، توان موتور الکتریکی را نیز تعیین می نماید. گفتنیست به غیر از موارد خاص در اکثر بلوئر ساید چنل های گرینکو سرعت دوران پروانه که تابعی از سرعت دوران موتور الکتریکی می باشد 2900 دور در دقیقه می باشد. در موارد خاصی سرعت دوران به 1450 دور در دقیقه هم تغییر می کند.

لازم به ذکر است در اکثر ساید چنل های گرینکو مشخصات فنی به دو قسمت تقسیم می شوند. یکی مشخصات فنی دستگاه ( حجم دتی ، فشار مکش ، فشار پمپاژ ) در فرکانس کاری 50 هرتز و یکی مشخصات فنی دستگاه در فرکانس کاری 60 هرتز

از مزیت های مهم دستگاه بلوئر سایدچنل گرینکو می توان به دائم کار بودن آن اشاره کرد. گفتنیست به علت نوع کار بلویر، الکتروموتور دستگاه شدت جریان اولیه ( آمپر اولیه ) بالایی نسبت به شدت جریان مصرفی یا شدت جریان ثانویه می گیرد.  نمایندگی گرینکو

از همین رو بلوئرسایدچنل گرینکو حداکثر تا توان الکتروموتور 1.5 کیلووات ( 2 اسب بخار ) با جریان برق مصرفی تکفاز تولید می شود، و در بلوئرهای بزرگتر جریان برق مصرفی سه فاز است.

نمایندگی سایدچنل گرینکو
نمایندگی سایدچنل گرینکو

پلاک ساید چنل گرینکو

مشخصات فنی پمپ بلوئر گرینکو بر روی پلاک دستگاه مشخص شده است. مشخصات ثبت شده بر روی پلاک اطلاعات مختلفی را در اختیار اپراتور قرار می دهد که هر کدام از این اطلاعات در مراحل مختلف راه اندازی، بهره برداری و نگهداری دستگاه بلوئر مورد توجه قرار می گیرد.

یک دسته مشخصاتی است که دستگاه بلوئر گرینکو به انها احتیاج دارد. مانند نوع ولتاژ، امپر اولیه و ثانویه، نوع اتصال به جریان الکتریکی، فرکانس کاری، شرایط محیطی. یک دسته دیگر از مشخصات مربوط به قسمت الکتریکی دستگاه سایدچنل گرینکو می باشد. از قبیل قدرت موتور، سرعت دوران، درجه محافظت در مقابل گرد خاک و آب

یک دسته دیگر به مشخصات پمپ ساید چنل گرینکو می پردازد. مثل حداکثر فشار مکش ، حداکثر فشار دهش ، حداکثر حجم دبی در ساعت.

یک دسته هم به جهت معرفی مشخصات عمومی دستگاه بلوئر گرینکو بر روی پلاک ثبت می شود. مانند نام شرکت سازنده ، کشور سازنده ، تیپ دستگاه ، سریال تولید …

برقاب صنعت نمایندگی سایدچنل گرینکو فروش و خدمات پس از فروش

ساختار ظاهری بلوئر ساید چنل گرینکو

قسمت پمپاژ بلوئر گرینکو بشقابی شکل می باشد. و داخل محفظه آن شیار هایی در جهت دمنده پمپ تعبیه شده است. پروانه دستگاه بر روی شافت یکپارچه ای که ( محور ) در مرکز دستگاه قرار دارد، گردانده می شود.

نیروی گرداننده پروانه ساید چنل گرینکو توسط یک موتور الکتریکی( الکتروموتور) که به قسمت پمپ کوپل شده است تولید می شود. و  پروانه را که معمولا از جنس آلمینیوم ساخته شده است را با سرعت بسیار بالا چرخانده و در اثر این چرخش و با توجه به وضعیت قرار گیری پره های پروانه، نسبت به شیار هار داخل محفظه پمپ باعث  ایجاد گردابه و توربولانس هوایی می شود.

و گاز را از یک سیلندر  مکش نموده و از طرف مقابل هوا را با سرعت بالا (بستگی به قدرت الکتروموتور و ظرفیت سیستم ) از داخل سیلندر به بیرون پرتاب می کند.

بلوئر زیمنس
بلوئر زیمنس

قطعات اصلی بلوئر گرینکو   GREENCO 

برقاب صنعت نمایندگی سایدچنل گرینکو

پوسته الکتروموتور و بدنه  پمپ، دستگاه بلوئرسایدچنل گرینکو از الیاژ آلومینوم ساخته می شود.

پروانه بلوئر گرینکو از ریختگری آلومنیوم ساخته شده است. شکل ظاهری پروانه بلوئرسایدچنل شبیه پروانه پمپ سانتریفیوژ نیست. پره ها در محیط بیرونی صفحه  قرار دارد و به سمت گردش پروانه خمیده می باشد. نمایندگی گرینکو

شافت یا محور اصلی دستگاه از آلییاژ استلنس استیل توپر ساخته شده است. شافت بلوئرسایدچنل گرینکو یکپارچه و مستقیم می باشد.

سربندی سیم پیچ در برند های مختلف متفاوت می باشد. اتصال دستگاه گرینکو ستاره و مثلت انجام می شود.  نمایندگی گرینکو

بسته به سایز و حجم دستگاه بلوئرسایدچنل گرینکو از سیم لاکی هایی با قطر و نرمی متفاوت جهت سیم پیچ اصلی روتور استفاده می شود.

متعصفانه در داخل کشور هیچ شرکت و کمپانی اقدام به تولید این دستگاه نکرده است و تمامی برند های موجود در بازار ایران وارداتی می باشند.

پروانه بلوئر
پروانه بلوئر سایدچنل گرینکو

 

لوازم مورد استفاده جهت بلوئر سایدچنل گرینکو

 

لوازم بلوئر سایدچنل
لوازم بلوئر سایدچنل

فیلتر های ورودی هوا

گیج فشار درجه ( گیج فشار سنج )

شیر سوپاپ دار ( شیر اطمینان ) جهت استفاده در فشار کاری بالا

شیر های دریچه خودکار

مبدل خروجی

دفیوزر های پخش یکسان هوا در سیالات

محافظ شدت جریان مصرفی

کنترلر فاز


برقاب صنعت نمایندگی سایدچنل گرینکو فروش و خدمات پس از فروش

برقاب صنعت

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد 90

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X