جارو استخری هایوارد اتوماتیک

جارو استخری هایوارد اتوماتیک

جارو استخر هیوارد

جارو استخری رباتیک هایوارد

جهت فیلتر کردن و گند زدایی از آب استخر از سیستم های فیلتراسیون متنوعی استفاده می شود. ولی یکی از تجهیزات فیلتراسیون که تقریبا در تمامی استخر های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد جاروی استخری است. کار اصلی این جارو ها جمع آوری مو و جسم های خارجی است که وارد اب می شود. البته که تمیز نگهداشتن کف استخر از مهم ترین کاربرد های جارو های استخری می باشند. این جارو ها در دو نوع دستی و رباتیک موجود می باشند. ما در این مفاله می خواهیم به بررسی جارو استخری رباتیک هایوارد بپردازیم. البته به این تجهیز جارو استخری اتوماتیک هایوارد نیز گفته می شود.

کمپانی هایوارد

کمپانی هایوارد ( HAYWARD ) از اولین تولید کنندگان تجهیزات استخری، سونا و جکوزی در جهان به حساب می آید. این کمپانی بزرگ بیش از هشتاد سال است در این حوزه فعالیت قابل توجهی دارد، از ده ۱۹۳۰ میلادی کمپانی هایوارد فعالیت خود را اغاز نموده و تا به امروز از پیشروترین و نو آورترین، شرکت ها در توسعه تجهیزات SPA استخر شنا می باشد.

به طوری که محصولا هایوارد در بسیاری از کارخنجات تولید تجهیزات استخری الگوی اصلی تولید می باشد، واین کمپانی این قدرت و اعتبار را مدیون واحد تحقیق و توسعه محصولات خود می باشد.

دفتر مرکزی کمپانی هیوارد در منطقه صنعتی نیوجرسی ( الزابت ) ایالات متحده قرار دارد. و جهت اسان سازی دسترسی به محصولات تولیدی این شرکت تصمیمسازان کمپانی، کارخانجات خود را در سراسر قاره های جهان توسعه داده اند، این گونه که امروزه کمپانی هایوارد از شرق چین تا اقیانوسیه و کانادا دارای کارخانه های مختلفی می باشد.

محصولات تولیدی هایوارد HAYWARD

دامنه تولیدات هایوارد در زمینه SPA بسیار گسترده است ولی از پر استفاده ترین ها می توان به محصولات زیر اشاره کرد.

پمپ تصفیه استخری ( پمپ استینر دار)

فیلتر شنی ( منبع تصفیه سیلیس ارام)

جارو رباتیک استخری ( جارو اتومات )

کلر زن خطی

کلر زن نمکی

دایو ( سکوی پرش استخری)

تاسیسات روشنایی استخر و سونا

هیتر گازسوز سونا و استخر

هیتر برقی سونا

نردبان اسختر

انواع دستگیره های دیواری استخر و سونا

بلوئر جکوزی

راهنمای انتخاب و خرید جاروی اتوماتیک استخر هایوارد مدل  SHARK VAC XL

  • تمام زیبایی استخر به تمیزی استخر و زلال بودن آب آن بستگی دارد و به این جهت استخرها نیاز به رسیدگی و نظافت دائمی دارند یکی از بهترین و مهم ترین وسایل رسیدگی به استخر جاروی استخر می باشد.
  • جارو استخر درانواع مختلف رباتیک و جارو استخر دستی موجود می باشد.
  • انتخاب نوع جاروی اتوماتیک استخر هایوارد بنا به متراژ استخر تعیین می شوند و جارو استخر رباتیک بطور اتوماتیک کف و دیواره های استخر را جارو می کند.
  • جاروی اتوماتیک استخر هایوارد در نهایت دقت جلبک های موجود در کف و دیواره های استخر را از بین برده و عمل میکروب زدایی و تصفیه آب را انجام می دهد.

جهت مشاهده انواع تجهیزات استخری هایوارد اینجا کلیک کنید

ویژگی های جاروی اتوماتیک استخر هایوارد مدل SHARK VAC XL

  • جاروی اتوماتیک استخر هایوارد مدل shark VAC XL قابلیت تشخیص هوشمند ابعاد استخر برای تعیین مسیر پاکسازی و کاربری بسیار ساده برای پرسنل را دارا می باشد.
  • صرفه جویی فوق العاده در مصرف انرژی تا ۹۴% و همچنین دارای تنظیم سه حالته بالاروی از دیوار و تنظیم متد نظافت و حرکت بر روی خط آب می باشد.
  • سیکل کاری این نوع جارو از ۱۲۰ تا ۲۴۰ دقیقه بوده و دارای فیلتر قابل شست و شو و تعویض با عمر بسیار طولانی ، Trolley یا چرخ سیار حمل ربات می باشد.
  • جاروی اتوماتیک استخر هایوارد مدل shark VAC XL با امکان دسترسی به فیلتر از بالا ،بدون اتلاف آب و طول کابل شناور تقویت شده .
  • همچنین این جارو بدون نیاز به شلنگ یا تجهیز اضافی با کاربری برای استخرهای عمومی و خصوصی مجهز به ترانس ایزوله خارج از آب طراحی گردیده است.
  • ریز پردازنده های منحصر به فرد جاروی اتوماتیک استخر هایوارد قادر به کنترل حرکات با دقت و محاسبه خودکار زمان تمیز کردن بر اساس ابعاد و شکل استخر می باشند.
  • جاروی اتوماتیک استخر هایوارد با طراحی خاص و استفاده از شنی مکنده به جای چرخ، قابلیت تمیز کردن کف و دیواره استخر را به صورت تواما دارند.
  • جاروی اتوماتیک استخر هایوارد مدل  shark vac xl دارای قدرت تصفیه ۱۶ مترمربع در ساعت و طول کابل ۱۷ متر می باشد .
  • عمق کارکرد این نوع جارو تا ۳ متر می باشد.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جاروی اتوماتیک استخر هایوارد به قسمت قیمت و مشخصات فنی در همین صفحه مراجعه فرمائید.
    جارو استخر هیوارد
    جارو استخر هیوارد

     

گارانتی جاروی اتوماتیک استخر هایوارد مدل  SHARK VAC XL :

  • جاروی اتوماتیک استخر هایوارد دارای یک سال گارانتی و ۵سال خدمات پس از فروش می باشد.
  • جاروی اتوماتیک استخر هایوارد ساخت کشور آمریکا می باشد.

نکاتی در مورد سونای خشک

۱)می توان با استفاده از نصب چند پره رادیاتور در سونای خشک از مصرف بی رویه انرژی در سونا جلوگیری کرد. چون باعث شده که دمای اولیه در اتاق سونا بوحود آید و در نتیجه طول مدت کار و مصرف انرژی توسط هیتر سونا کاهش یابد.

۲)بهترین محل برای قرار دادن تابلوی برق و کنترل دمای سونا معمولا پشت درب ورودی سونا قرار می گیرد ولی ترمومتر و سنسور ترموستات در داخل اتاق سونا نصب می گردد.

۳)یکی از مهم ترین عوامل کاهش طول عمر المنت های برقی سونا ریختن مایع اکالیپتوس روی آنهاست، بنابراین با جلوگیری از ریخته شدن مایع اکالیپتوس یا هر گونه مواد شیمیایی دیگر بر روی المنت ها طول عمر آن ها را افزایش دهید.

۴)تجهیزات کنترل کننده مورد استفاده در سونا در انواع الکتریکی و مکانیکی موجود هستند.با استفاده از این تجهیزات است که می توان زمان روشن شدن گرمکن سونا و تنظیم مدت زمان کارکرد آن را مشخص کرد. اکثرگرمکن های سونا مجهز به تر موستاتی هستند که با استفاده از آن می توان دمای داخل را تنظیم کرد. البته به این منظور امکان استفاده از کنترل کننده های دیجیتال نیز وجود دارد که دمای واقعی داخل اتاق سونا را نشان می دهند. در صورت استفاده از کنترل کننده های مکانیکی که امکان مشاهده دمای واقعی در آن وجود ندارد باید دماسنج در داخل اتاق سونا نصب شود.

برقاب صنعت


 

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد 90

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X