فلوتر سوئیچ FLOAT SWITCH

فلوتر سوئیچ FLOAT SWITCH

فلوتر سوییچ

گروه صنعتی برقاب صنعت

فلوتر FLOAT SWITCH

فلوتر یا قطع کن وسیله ای بسیار پر مصرف در ساختمان، کشاورزی، صنعت، می باشد. هر گاه که لازم باشد، سیالی با اندازه گیری پایین و بالا رفتن سطحش در محیطی محدود ( حوضچه ، تانکر، چاه ،  انواع مخزن ، … ) بدون حضور اپراتور قطع و وصل شود، از یکی از انواع فلوتر ها استفاده می شود. فلوتر ها به دو دسته اصلی فلوتر برقی و فلوتر مکانیکی تقسیم می شوند.

 

[psfw slug=”14603″]

فلوتر سوییچ
فلوتر سوییچ

فلوتر مکانیکی

در فلوتر مکانیکی قطع و وصل کردن جریان سیال با باز و بسته شدن دریچه فلوتر انجام می شود. پس در نتیجه فلوتر های مکانیکی در مخرج لوله قرار می گیرند. و نیروی محرکه باز و بسته کردن دریچه توسط توپی پر از هوایی که به درب دریچه متصل است انجام  می گیرد. به جز چند نوع خاص فلوتر های مکانیکی، الباقی همگی بالا قطع کن هستند، به این ترتیب که هر گاه سطح سیال بالا برود و با خود توپ پر از هوای فلوتر را بالا ببرد دریچه بسته می شود.

 

[psfw slug=”14601″]

از این نوع فلوتر ها بیشتر در مصارف ساختمانی مثل کولر های آبی، فلاشتانک ها، تانکر ذخیره، … استفاده می شود. قابل ذکر است فلوتر های مکانیکی دارای خطای زیادی می باشند و در کار های حساس که قطع نشدن جریان خسارت بار باشد، قابل استفاده نمی باشند.

فلوتر سوییچ باز شده
فلوتر سوییچ باز شده

فلوتر برقی

فلوتر های برقی مکانیزیم کاملا متفاوتی نسبت به فلوتر های مکانیکی دارد. و با کنترل جریان الکتریکی به دستگاهی که پمپاژ سیال را بر عهده دارد و یا شیر کنترل، فرمان می دهد. البته همچنان عامل تعیین کننده ارتفاع سطح سیال در محیط محدود می باشد.

فلوتر های برقی به  صورت دوکاره می باشند به این ترتیب که  درای چهار سیم می باشند، ترتیب اتصال سه سیم جریان دار ( یکی از سیم ها ارت است ) مشخص کننده بالا قطع کن و یا پایین قطع کن بودن فلوتر می باشد.

[psfw slug=”14600″]

 

به طور معمول فلوتر ها جهت استفاده بر روی پمپ ها ی مسغرق ( کفکش ، لجن کش ، … ) به شکل پایین قطع کن بسته می شوند، که در هنگام پایین امدن سطح سیال پمپ را خاموش کند و از خسارت به دستگاه جلو گیری کند. و جهت استفاده بر روی تانکر های ذخیره به صورت بالا قطع کن استفاده می شوند، که از سر ریز شدن مخزن جلو گیری شود.

فلوتر سوییچ
فلوتر سوییچ
شرکت برقاب صنعت با بیش از ربع قرن تجربه با خیالی راحت و  آسوده در پروژه های خود در زمینه های مختلف از محصولات شرکت LS استفاده میکند. رضایت شما عزیزان از این محصولات در این مدت دلیلی محکم برای کارشناسان گروه فنی ما است تا در پروژه های بعدی خود نیز  ازمحصولات با کیفیت شرکت LS استفاده کنند.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برقو دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X