لوب پمپ

لوب پمپ

گروه صنعتی برقاب صنعت

لوب پمپ

لوب پمپ زیر مجموعه ای از پمپ های دنده ی است. با این تفاوت که لوب ها(دنده ها)با همدیگر در تماس نیستندو همین خصوصییت باعث می شود. انواع لوب پمپ برای جابجایی سیالات با حساسیت تنش پزیری(لبنییات،رزین…)و سیالات با مواد جامد محلول مانند البالو، زیتون و… .مناسب می باشد.

مورد مصرف لوب پمپ ها در صنایع غذایی و بهداشتی در انتقال سیالات با غلظت بالا و ویسکوزیت ،بهداشتی و استرلیزه مانند کره،مربا،انواع سس،کرمهای بهداشتی و پماد های دارویی بسیار گسترده می باشد. این دستگاه می تواند سیال را با فشار های متفافت در حجم دبی ثابت انتقال دهد.

[psfw slug=”14603″]

لوب پمپ در حال کار
لوب پمپ در حال کار

لوب پمپ ها با توجه به نحوه پمپاژ کمترین تأثیر را بر روی خواص فیزیکی و مکانیکی سیال گذاشته و در نتیجه می توانند سیالات حساس به تنش برشی مانند شوینده ها ، رزین ها ، ماست و … را به خوبی پمپاژ نمایند.

لوب پمپ ها با کله پمپ و پروانه ستنلس استیل (314- 316- 358-451- … )  با توجه مقاومت به خوردگی و انواع ترکیب شوندگی (اکسید)، قابلیت تمیزکاری (Clean in Place or CIP) و استریل کردن (Strelize in Place or SIP) در محل و کارکرد دائم و خشک کار بودن  ، موارد مصرف بسیار گسترده ای در صنایع غذایی ، دارویی و به طور کلی صنایع بهداشتی ، هایژنیک (Hygienic)، پلیمری، داند.

     نکته

اکثر لوب پمپ ها خودمکش (‌Self Priming) بوده و همچنین می توانند در زمان طولانی به صورت خشک (در صورت خنک کردن سیل ها) کار کنند.

دبی سیال خروجی از پمپ تقریباً از فشار مستقل بوده و در نتیجه جریان خروجی آن ثابت و پیوسته می باشد. این بدان معناست که می توان در فشار ثابت دبی های مختلف درفت کرد. ویا برعکس در دبی تابت فشار های متفاوت اعمال کرد.

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

برخی از موارد مصرف انواع لوب پمپ در صنایع شیمیایی

صنایع پلیمرها

 صنایع کاغذسازی

انواع صنایع یهداشتی (صابون ها و Surfactants، محلول های پاک کننده، ..)

انواع صنایع رنگ و چسب سازی

صنایع فراورده های نفتی(انواع لاستیک و پلاستیک و …)

برخی از مصارف لوب پمپ در صنایع غذایی

فراوری انواع نباتات(لوبیا، زرد آلو، گیلاس، پاپ میوه، مربا،زیتون،مارگارین،… )

انواع صنایع فراورده های گوشتی و جانوری(ماهی کنسرو، کشک، خامه، ژلاتین، سس، میگو، ماست)

برخی از موارد مصرف لوب پمپ ها در صنایع دارویی و بهداشتی

صنایع دارویی(انواع شربت ها، پلاسما، پماد، …)

صنایع بهداشتی(الکل، کرم، عطر، خمیر دندان، …)

بعضی از شرکت های سازنده در جهان

لوب پمپ Bran Luebe

لوب پمپ Allweiler

لوب پمپ Inoxpa

لوب پمپ JEC

نکته

پمپ های لوب روتاری(rotary lobe pump) از طراحی صنعتی تا طراحی بهداشتی در تغییر هستند. طراحی های بهداشتی نیاز بیش تری به رعایت الزامات سرویس وبهداشتی دارند. این الزامات شامل EHEDG-3 ، A،USDA می شوند. سازنده می تواند به شما بگوید که در صورت وجود، پمپ روتاری آن ها کدام گواهی را در نظر گرفته است.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X