همه جای ایران در کنارتان هستیم

همه جای ایران در کنارتان هستیم

برقاب صنعت

گروه صنعتی برقاب صنعت

به نام انکه هستی از او جان گرفت. هموطن گرامی سلام ، قبل از هر سخنی از اینکه مارا برای کسب اطلاعات فنی، مشاوره تخصصی و یا خرید، انتخاب و اعتماد کرده اید تشکر میکنیم.

به عنوان مدیر عامل این گروه صنعتی، اطمینان کامل به شما مراجعین عزیز می دهم همکاران بنده در ،واحد فنی، از دانش مهندسی کافی جهت مشاوره، طراحی و انتخاب، انواع موتور الات و ماشین الات صنعتی و کشاورزی بهرهمند می باشند. از همین رو از شما هموطن گرامی تقاضا داریم قبل از مشاوره با مهندسین وکارشناسان واحد فنی اقدام به خرید نفرمایید.

پیرو سیاست های کلی این مجموعه، فقط کالاهایی در این فروشگاه عرضه می شود که اصالت کالا توسط وزارت ،صنعت.معدن.تجارت. تعیید شده و استاندارد های لازم را داشته باشد.

توجه

ضمنا این مجموعه بازدهی و کارایی، اجناسی که توسط مشاورین شرکت پیشنهاد می شود راکاملا گارانتی می کند.

مهندسین ما در سراسر ایران از چند راه ارتباطی به صورت کاملا رایگان در خدمت شما هستند تا در انتخاب درست کالای مورد نیازتان به شما کمک کنند. انشاالله توانسته باشیم و بتوانیم خدمت گزار شما صنعتگر گرامی،کشاورز اصیل وهموطن عزیز در سراسر ایران بزرگ باشیم.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را  می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این مجموعه (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X