پمپ آب استیل و طبقاتی CNP

پمپ آب استیل و طبقاتی CNP

پمپ سانتریفیوژ CNP MS

گروه صنعتی برقاب صنعت

کمپانی CNP

کارخانه Nanfang pump industry co. ltd با علامت اختصاری CNP دارای 20 سال سابقه تولید پمپ آب صنعتی و به ویژه پمپ آب طبقاتی استیل می باشد. و با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا و رعایت استاندارد های بین المللی تولید و کیفیت، ایجاد شبکه فروش و خدمات پس از فروش بین المللی و تامین دامنه قابل توجهی از نیاز سیستم های پر فشار توانسته با جلب رضایت تکنسین ها و صاحبان صنایع، توانسته در زمره شرکت ها و تولید گنندگان معتبر این نوع از پمپ ها قرار گیرد.

[psfw slug=”14603″]

همچنین محصولات این شرکت از سال 2010 دارای گواهی درجه A کیفی ( TOP GRADE CERTIFCATE) کشور چین می باشند. در حال حاضر این کمپانی سهم 7 درصدی از کل مصرف بازار جهانی پمپ آب طبقاتی را در اختیار دارد.

جهت مشاهده پمپ های طبقاتی CNP اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده پمپ های کله استیل CNP اینجا کلیک کنید

پمپ طبقاتی CNP CDLF
پمپ طبقاتی CNP CDLF

از برجستگی محصولات این کارخانه می توان به ارائه پمپ اب طبقاتی استیل با تامین دبی (آبدهی) تا 240 متر مکعب بر ساعت، و تامین ارتفاع پمپاژ تا 740 متر اشاره کرد.

از دیگر محصولات این کمپانی می توان به پمپ آب صنعتی استیل افقی و عمودی، پمپ آب خودمکش، پمپ آب دومکشه، پمپ های پتروشیمی (API)، پمپ های مستغرق و …. اشاره کرد.

پمپ های سانتیریفیوژ کله استیل CNP SERIES MS

موارد مصرف

از سری پمپ های MS برند CNP می توان جهت افزایش فشار سیستم، انتقال سیالات  برای مصارف صنعتی و خانگی، سیستم های شتسشو نیمه صنعتی، تصفیه آب، سیرکولاسیون، و دیگر مصارف ساختمانی، صنعتی و کشاورزی استفاده کرد.

نوع و شرایط  سیال

با توجه به اینکه تمام قطعات پمپ که در تماس با سیال می باشد از جنس استیل ضد زنگ است. آب و سیالات با خورندگی ملایم جهت انتقال با سری پمپ های CNP MS مناسب می باشند.

دمای مناسب سیال جهت انتقال با پمپ آب کله استیل CNP MS بین -10 تا 85 درجه سانتی گراد می باشد. همچنین سیالات با ویسکوزیته بالا و قابل اشتعال جهت این سری از پمپ ها مناسب نمی باشند.

[psfw slug=”14601″]

 

شرایط محیطی

ارتفاع از سطح دریا حداکثر 1100 متر

حداکثر فشار سیستم 8 بار

حد اکثر دمای محیط 40 درجه سانتی گراد

منحنی ها

همه منحنی ها بر پایه 50 هرتز سنجیده شده است. دور ثابت موتور 2850 دور در دقیقه می باشد. همچنین سنجش ها بر پایه آب با دمای 20 درجه سانتی گراد و در فشار هوای آزاد و ویسکوزیته 1 متر مربع بر ثانیه سینماتیکی است.

دامنه تلرانس منحنی ها بر اساس استندارد ایزو 9906 سطح A می باشد.

مشخصات موتور

موتور دو پل می باشد و خنک کاری شونده با هوا می باشد.

دور ثابت همگی پمپ ها 2900 دور در دقیقه می باشد.

درجه حفاظت IP 55 می باشد.

کلاس عایق بندی F می باشد.

پمپ سانتریفیوژ CNP MS

پمپ های طبقاتی

پمپ های طبقاتی در دو دسته اصلی افقی و عمودی، توسط برند های معتبر در ایران و جهان ساخته می شوند.

همانطور که از نام این تیپ پمپ ها مشخص است قسمت پمپاژ این دستگاه ها از پروانه و دفیوزر های متوالی که روی یک شافت قرار دارند تشکیل شده است.و همین طراحی باعث می شود فشاری که این پمپ ها ایجاد می کنند در مقایسه با مدل های دیگر با قدرت موتور یکسان به طور قابل ملاحظه ای بیشتر باشد.

آلیاژ به کار رفته در ساخت پروانه ها و بدنه این پمپ ها، متناسب با مورد استفاده و نوع سیال، میتواند از جنس استیل، فولاد، باکالیت، PP، نوریل و … باشد. لازم به ذکر است این پمپ ها به دلیل طراحی خاص و تعداد زیاد پروانه آب پخش کن نسبت به مواد جامد محلول در سیال حساس بوده و در بسیاری از موارد این دستگاه توسط تابلو فرمان هوشمند (راه اندازی نرم، کنترل سرعت دور موتور و …)کنترل میشود. بیشترین موارد مصرف این پمپ ها در ساخت بوستر پمپ های آبرسانی، ایستگاه های افزایش فشار، آّب شیرین کن های صنعتی، دیگ بخار و .. می باشد.

پمپ آب طبقاتی عمودی CNP SERIES  CDL ,F

الکترو پمپ های تمام استیل طبقاتی عمودی CDLF با کاربرد های چند گانه می باشند.

از این سری پمپ ها عموما جهت افزایش فشار و انتقال سیال در مصارف صنعتی و خانگی استفاده می شوند. مدل CDL مناسب جهت انتقال سیال فاقد خورندگی و مدل CDLF مناسب برای انتقال سیال با خورندگی ملایم (آب دریا) می باشد.

موارد مصرف

انتقال آب

تامین آب اماکن                                                       پمپ آب طبقاتی

افزایش فشار خطوط اصلی انتقال آب                            پمپ آب طبقاتی

افزایش فشار آب در ساختمان های بلند مرتبه در قالب بوستر پمپ ها

تولید فشار جهت سیستم های صنعتی

فرایند جریان سیستم های آبی                                 پمپ آب طبقاتی

سیستم های شستشوی پر فشار

سیستم های اتش نشانی

انتفال سیال های صنایع

سیستم های تهویه و خنک کاری

تامین فشار آب مورد نیاز دیگ بخار

سیستم های کندانسور

تصفیه آب

سیستم های اولترافیلتراسیون

دستگاه های آب شیرین کن صنعتی (REVERSE OSMOSIS)

سیستم های تقطیر

استخر ها

آبیاری

آبیاری زمین های کشاورزی

تامین فشار آبیاری قطره ای

تامین فشار آب آبیاری افشان

شرایط عملکرد

نوع سیال

سیال صاف و تمیز، غیر قابل اشتعال و واکنش شیمیایی، فاقد ذرات جامد و الیاف

دمای سیال

در مدل نرمال دمای سیال باید بین 15- تا 70 درجه سانتی گراد باشد

در مدل دمای بال دمای سیال می تواند بین 15- تا 120 درجه سانتی گراد باشد.

محیط

حداکثر دمای محیط در شرایط کار از 40 درجه سانتی گراد بیشتر نباشد. همچنین ارتفاع از سطح دریا 1100 بیشتر نباشد

مشخصات موتور

دور موتور 2900 دور در دقیقه (RPM)

درجه حفاظت ؛ IP55

کلاس عایق بندی ؛ F

فرکانس؛ 50 HZ

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X