پمپ آب / انواع مختلف

پمپ آب / انواع مختلف

پمپ های لوارا

گروه صنعتی برقاب صنعت

پمپ خانگی:

پمپهای خانگی در واقع زیرمجموعه ای از خانواده بزرگ پمپ های خطی است.مکانیزم کاری این تیپ از پمپ ها بر اساس قانون گریز از مرکز می باشد.مورد مصرف این پمپ ها عموما ایجاد فشار در داخل لوله کشی ساختمان است.این پمپ ها دارای قابلیت نسب مستقیم در مسیر لوله ویا بعد از منبع ذخیره می باشند و به کمک یک پرشر سوئیچ به صورت اتوماتیک فشار آب را درون لوله کشی بر اساس تنظیم اولیه بین ۱٫۵تا۶ بارحفظ میکند.انتخاب نوع این پمپ ها بر اساس اندازه طول لوله کشی .قطرلوله ها وتعداد شیرهای خروجی آب می باشد.

[psfw slug=”14603″]

امروزه در تمامی شهر های بزرگ و کوچک ایران، کم آبی  در کنار بلند مرتبه سازی و تراکم جمعیت بالا مشکل فشار کم آب لوله کشی ساختمان ها را به وجود آورده اند .

از همین رو پمپ های تقوییت فشار جای خود را در اکثر خانه ها و ویلا ها … باز کرده اند.

این پمپ ها در تیپ های کوچک (نیم اسب) تا چهار اسب با جریان برق تکفاز ساخته می شوند. در عموم  پمپ های خانگی کله پمپ از الیاژ چدن و یا استیل ساخته شده است. شافت این پمپ ها استیل و پروانه از متریال مختلف( برنج، باکالیت، نوریل، استیل، … ) ساخته می شوند.

پمپ های خانگی برای عمل در سیستم احتیاج به یک اتول ماتیک مکانیکی یا دیجیتال می باشند.

انواع اتومات

پرشر سوئیچ با منبع دیافراگمی فشار

انواع ست کنترل

تابلو فرمان

نکته:

اگر پمپ از منبع ذخیره آب تغذیه می شود همواره سیال باید از سطح ارتفاع بیشتری نسبت به پمپ برخوردار باشد و اگر نشود پمپ نیاز به هوا گیریی پیدا می کند.

با توجه به این موضوع که کله بیشتر پمپ های خانگی چدنی است اگر آب درون کله پمپ دچار یخ زدگی شود افزایش حجم آب باعث شکستگی در کله پمپ می شود. جهت جلو گیری از این اتفاق باید کله پمپ را در زمان بیکاری دستگاه از آب تخلیه کرد.

 

 

 

LOWARA – PENTAX – DAB – PEDROLO – SAER – STREAM – CALPEDA

جهت مشاهده انواع پمپ آب کله بشقابی خانگی اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده انواع پمپ آب کله جتی خانگی اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده انواع پمپ دو پروانه خانگی اینجا کلیک کنید

پمپ آب

پمپ های خطی صنعتی(انتقال انواع سیالات با فشار ودبی های متفاوت):این دسته از پمپ ها که تیپ های فراوانی را شامل می شود در بسیاری از گارگاه ها.کارخانه ها.مزارع.باغها.گلخانه ها.تصفیه خانه های صنعتی …مورد استفاده قرار می گیرند.

این پمپ ها بر اساس قانون گریز از مرکز جابجایی سیالات را انجام می دهندو از دو قسمت الکتروموتور و پمپ تشکیل می شوند وبا یک واسطه به هم متصل وتوسط یک شافت یکپارچه ویا کوبله مستقیم نیروی موتور به پروانه داخل کله پمپ انتقال می یابد .

الکتروموتور این پمپ ها بین۰٫۱۸ کیلو وات تا چند صد کیلووات وسرعتشان ۱۴۵۰دور در دقیقه ویا۲۸۵۰دور در دقیقه میباشدکه در بسیاری از مواردبا استفاده از یک اینورتور قابل تنظیم با سرعت دلخاه می باشند. قسمت پمپ از الیاژهای مختلف مثل چدن .استیل.تکنو پلیمر.باکالیت و… ساخته می شوندکه هر کدام مورد مصرف سیالات خاص(اسیدی.بازی.ترکیب شونده.مواد خوراکی…)می باشند.

 

انواع پمپ آب صنعتی

پمپ طبقاتی

پمپ سانتیریفیوژ(اتا)

پمپ با شافت یکپارچه

پمپ کوپله مستقیم

پمپ با آلیاژ خاص

 

پمپ آب طبقاتی

پمپ آب طبقاتی در دو دسته اصلی افقی و عمودی، توسط برند های معتبر در ایران و جهان ساخته می شوند.

همانطور که از نام این تیپ پمپ ها مشخص است قسمت پمپاژ این دستگاه ها از پروانه و دفیوزر های متوالی که روی یک شافت قرار دارند تشکیل شده است.و همین طراحی باعث می شود فشاری که این پمپ آب ها ایجاد می کنند در مقایسه با مدل های دیگر با قدرت موتور یکسان به طور قابل ملاحظه ای بیشتر باشد.

آلیاژ به کار رفته در ساخت پروانه ها و بدنه این پمپ ها، متناسب با مورد استفاده و نوع سیال، می تواند از جنس استیل، فولاد، باکالیت، PP، نوریل و … باشد. لازم به ذکر است این پمپ ها به دلیل طراحی خاص و تعداد زیاد پروانه آب پخش کن نسبت به مواد جامد محلول در سیال حساس بوده و در بسیاری از موارد این دستگاه توسط تابلو فرمان هوشمند(راه اندازی نرم، کنترل سرعت دور موتور و …)کنترل می شود. بیشترین موارد مصرف این پمپ آب ها در ساخت بوستر پمپ های آبرسانی، ایستگاه های افزایش فشار، آّب شیرین کن های صنعتی، دیگ بخار و .. می باشد.

جهت مشاهده انواع پمپ طبقاتی عمودی اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده انواع پمپ طبقاتی افقی اینجا کلیک کنید

پمپ آب سانتیریفیوژ

پمپ های اتا یا سانتیریفیوژ یکی از پر مصرف ترین پمپ ها در صنایع مختلف هستند. کار اصلی این پمپ ها تقوییت فشار داخل خطوط ابرسانی و جابجایی سیالات می باشد. طراحی و مهندسی پمپ بر اساس قانون گریز از مر کز می باشد. ورودی و خروجی این پمپ ها فلنجی است و از شافت یکپارچه بهره نمی برندو توسط کوبله مستقیم با انواع موتور های الکتریکی و احتراقی ،متناسب با،سایز،نوع و اندازه پمپ شاسی می شوند.

پمپ آب با شافت یکپارچه

در این پمپ ها شافت الکتروموتور و پمپ یکپارچه می باشد. واسطه پمپ نقطه ی است شافت در آن توسط سیل مکانیکی آب بندی می شود.

 

پمپ آب کوپله مستقیم

 

در این پمپ ها پمپ و موتور به طور کامل از هم مجزا بوده و توسط یک کوپلینگ مستقیم به هم اتصال پیدا می کنند. اب بندی این پمپ ها با در نظر گرفتن محیط کاری و میزان دمای سیال با انواع نخ گرافیت و سیل مکانیکی امکان پذیر می باشد.

پمپ سانتریفیوژ داب dabپمپ سانتریفیوژ داب dab

توضیحات

چندین نوع طراحی اساسی برای پمپ های سانتیریفیوژ وجود دارد. هر کدام کدام  از این طراحی را می توان جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار داد. آب بندی واسطه این پمپ ها به دو نوع        نخ گرافیتی و سیل مکانیکی انجام می شود. آلیاژ کله پمپ، شافت و پروانه نسبت با در نظر گرفتن نوع سیال، خورندگی سیال، ویژگی های شیمیایی و ویسکزیت سیال، دمای سیال، چگالی سیال، فراری سیال، …انتخاب می  شود.

دهانه ورودی و خروجی این پمپ ها که به پمپ آب سانتیریفیوژ (اتا) شهرت یافتند. معمولا با اتصال فلنجی (جوشی، مهره دار)  به خط لوله متصل می شوند. پمپ های سانتیریفیوژ توانایی کوبله با الکتروموتور با دور های مختلف را دارا می باشد. بدیهی است دور کمتر الکترو موتور باعث می شود، حد اکثر اتفاع و دبی پمپ کاهش ایجاد شود، ولی به علت استهلاک کمتر پمپ و الکتروموتور در دور های پایین در خیلی از موارد مهندسین پروزه دور های پایین تر را انتخاب می کند.

نکته

امروزه پمپ های سانتیریفیوژ(اتا) توسط برند های معتبری به شکل شافت یکپارچه نیز ساخته می شوند. شرکت های سازنده، DAB ،LOWARA ،GRUNDFOS از پیش گامان تولید پمپ های سانتیریفیوژ

کفکش و لجن کش

کفکش ها از سری پمپ های سابمرسیبل(غرق ابی)می باشندکه به دو دسته اصلی حوزینگی(خروجی  از بغل) و مولتی استیج(خروجی از بالا) تقسیم می شوند ودر سایز های متفاوت باقدرت های موتور مختلف (تکفاز-سه فاز) واز الیاژ های گوناگون (الومینییوم.استیل.تکنو پلیمر.چدن.باکالیت.نوریل…)به صورت تک پروانه ویا چند پروانه با توجه به حد اقل و حد اکثر ارتفاع و دبی ساخته می شوند.کفکش ها جهت استخراج وجابجایی سیالات از چاه . استخر. منبع ذخیره وجوی مورد استفاده قرار می گیرند.گفتنیست این پمپ ها در کشاورزی و باغداری  بسیار کاربرد دارند. انتخاب نوع کفکشها بر اساس نوع سیال و دبی مصرفی در ارتفاع مشخص میباشد.

لجن کش ها همانند کفکش ها زیر مجموعه پمپ های سابمرسیبل(استغراقی) هستند. قسمت پمپاژ لجن کش ها حوزینگی است و فقط به صورت تک پروانه (پروانه نیمه باز، پروانه باز، پروانه یکطرفه) تولید می شوند. نوع، غلظت و نسبت ویسکوزیته سیال تعیین کننده ترین عامل در نوع آلیاژ بدنه و پروانه(چدن،آلومینم، استیل، پلاستیک فشرده) و مهندسی ساخت پروانه و حوزینگ پمپ می باشد. این تیپ از پمپ ها جهت تخلیه فاضلاب صنعتی کارخانجات، دامداری ها، پتروشیمی و … استفاده می شوند. . لجن کش ها در جابجایی مثبت انواع سیالات با غلظت های مختلف(مواد خوراکی غلیظ، محلول سیلیس دار، آب گل آلود و …) نیز کاربرد دارند.

جهت مشاهده انواع پمپ اسکوبا اینجا کلیک کنید

شناور

انواع شناور
انواع شناور

شناور ها یک مدل از پمپ های سابمرسیبل(غرقآبی) هستند که از دو قسمت کاملا مجزا از هم(الکتروموتور-پمپ) تشکیل میشوند که توسط ۴ پیچ و مهره مقارن با هم کوبله می شوند و شافت موتور را داخل هزارخاری قسمت پمپ ثابت میکنند. الکتروموتور این شناور ها خازن بیرون بوده و توسط تابلو فرمان(منوآل، کنتاکتور دار، دیجیتال و …) کنترل می شود. در قسمت پمپ پروانه ها به صورت سری روی شافت سوار هستند، به شکلی که آب پس از عبور از خروجی پروانه قبلی وارد ورودی پروانه بعدی میشود. تعداد پروانه ها تعیین کننده حداکثر ارتفاع و قطر پروانه معین کننده حجم دبی پمپ است. از مزایای این تیپ از پمپ ها میتوان به قطر خارجی کم دستگاه(“۴،”۶،”۸ و …) اشاره کرد که باعث می شود در چاه های عمیق و نیمه عمیق که به صورت سوزنی حفر میشوند قابل استفاده باشد.

گفتنی است شناور ها به دلیل دارا بودن پروانه های متوالی فقط جهت آب صاف قابل استفاده هستند.

تعریف پمپ شناور :

شناور استیلدر صنعت پمپ آب ، پمپ کشاورزی یکی از شاخه های این صنعت محصوب می شود که همکاران و مشتریان با نام و اصطلاحات متنوعی از جمله( شناور چاه عمیق , شناورچاه آب , الکتروپمپ چاه عمیق , الکترو پمپ چاه کشاورزیپمپ آب کشاورزی , پمپ شناور چاه , پمپ شناور کشاورزی , شناور چاه کشاورزی پمپ چاه آب , الکتروموتور شناورپمپ آبرسانی چاه ) به این محصول اشاره می کنند .

پمپ شناور شامل دو مجموعه است 1.الکتروموتور تک شناور 2.پمپ تک شناور به صورت الکتروموتور شناور استیل و الکتروموتور شناور چدن تولید می شود که معمولا الکتروموتور شناور استیل به دلیل مقاوم بودن در آب های شور با دوام تر از الکتروموتور شناور چدن است .

پمپ تک شناور هم به صورت پمپ شناور چدن و پمپ شناور استیل تولید می شود که پمپ های شناور استیل به دلیل ضد خورندگی و ضد ماسه بودن و با داشتن پروانه های استیل ضد زنگ مقاوم تر از پمپ چدن هستند

الکتروموتور شناور به صورت الکتروموتور شناور سه فاز و الکتروموتور شناور تک فاز در بازار جهانی تولید و عرضه میشود که بنا بر درخواست و نیاز مشتری مورد محاسبه و تولید قرار میگیرد .

انتخاب یک پمپ شناور خوب برای مصارف چاه آب کشاورزی مستلزم نکاتی از جمله :

مصرف برق کمتر الکتروموتور شناور با روانکاری خوب میتواند دور الکتروموتور را به دور نامی 2900 دور برساند و انتخاب پمپ شناوری که ضد زنگ و مقاوم در برابر شن باشد که منظور پمپ استیل و الکتروموتور شناور استیل می باشد .

جهت مشاهده انواع موتور شناور سه فاز اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده انواع موتور شناور تکفاز اینجا کلیک کنید

شناور استیل

پمپ سیرکولاتور

پمپ سیرکولاتور
پمپ سیرکولاتور

سیرکولاتور ها زیرمجموعه پمپ های خطی هستند و کاربرد اصلی این دسته از پمپ ها به گردش دراوردن سیال در سیستم های بسته گرمایشی و سرمایشی میباشد.پمپ های سیرکولاتور توانایی مکش سیال را ندارند و مورد مصرف این پمپ ها ،که در سایز ها، تیپ ها و قدرت های متفاوتی تولید می شوند، در تاسیسات گرمایش مرکزی، برگشت آب گرم چیلر ها، شست و شو های صنعتی، موتور خانه های استخری، پکیج های آپارتمانی و … است.

پمپ سیرکولاتور خطی از گروه پمپهای سانتریفیوژ بوده که در دو نوع پمپ سیرکولاتور بدنه چدن و پمپ سیرکولاتور بدنه استیل ساخته شده و قادر به پمپاژ سیالات تا دمای ۱۰۰-۱۳۰ درجه سانتیگراد می باشند. این نوع پمپ ها غالباً جهت سیرکوله آب مورد استفاده قرار می گیرند.

  • یکی از ویژگی های این نوع ازالکتروپمپ ها کارکرد بسیار کم صدا می باشد
  • این نوع پمپ ها از نیم اینچ تا شش اینچ ساخته می شوند
  • دورموتوراین نوع الکترو پمپ ها ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰دور می باشد.
  • جنس بدنه این پمپ آب ها غالباّ چدن و استیل می باشد و جنس پروانه آنها چدن و استیل و برنج است
  • این نوع پمپ آب ها دارای مکش منفی نیستند یعنی جهت جابجایی سیال بایستی آن سیال براین نوع پمپها اصطلاحاّ سوار باشد
  • این نوع الکترو پمپ ها در دو نوع تکفاز و سه فاز و تک دور، دودور، سه دور، چهار دور ساخته می شوند.
  • این نوع الکتروپمپ ها به جهت مصرف بهینه انرژی دارای رده بندی مصرف A و B می باشند
  • این دسته از الکترو پمپ ها در دو نوع با واسطه ( کوپلینگ دار) واتاترم  یا موتورخشک و بدون واسطه وجود دارند

پمپ آب گرم

چنانچه از منبع کوئلی اب گرم ایستاده یا مبدل حرارتی برای تامین آب گرم استفاده می شود لازم است برای سیرکولاسیون آب گرم شوفاژ در آنها از پمپ آب گرم جداگانه ای استفاده شود.

 

پمپ برگشت آب گرم مصرفی

پمپ سیرکوله برگشت مطابق نامش آب گرم را داخل لوله ها و مخزن آب گرم به گردش در می آورد تا آب گرم همواره در نزدیک ترین نقطه در دسترس مصرف کننده باشد.

 

پمپ گردش آب شوفاژ

از این گونه پمپ ها برای گردش آب گرم در سیستم گرمایش مرکزی و منطقه ای و گردش اب در سیستم های آب گرم خانگی استفاده می شود.

جهت مشاهده پمپ های سیرکولاتور سه دور لوارا اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده پمپ های سیرکولاتور چهار دور لوارا اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده پمپ های سیرکولاتور سه دور داب اینجا کلیک کنید

پمپ سیرکولاتور 3 دور
پمپ سیرکولاتور 3 دور

پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی پنتاکس
پمپ طبقاتی پنتاکس

پمپ های طبقاتی در دو دسته اصلی افقی و عمودی، توسط برند های معتبر در ایران و جهان ساخته می شوند.

همانطور که از نام این تیپ پمپ ها مشخص است قسمت پمپاژ این دستگاه ها از پروانه و دفیوزر های متوالی که روی یک شافت قرار دارند تشکیل شده است.و همین طراحی باعث می شود فشاری که این پمپ ها ایجاد می کنند در مقایسه با مدل های دیگر با قدرت موتور یکسان به طور قابل ملاحظه ای بیشتر باشد.

آلیاژ به کار رفته در ساخت پروانه ها و بدنه این پمپ ها، متناسب با مورد استفاده و نوع سیال، میتواند از جنس استیل، فولاد، باکالیت، PP، نوریل و … باشد. لازم به ذکر است این پمپ ها به دلیل طراحی خاص و تعداد زیاد پروانه آب پخش کن نسبت به مواد جامد محلول در سیال حساس بوده و در بسیاری از موارد این دستگاه توسط تابلو فرمان هوشمند(راه اندازی نرم، کنترل سرعت دور موتور و …)کنترل میشود. بیشترین موارد مصرف این پمپ ها در ساخت بوستر پمپ های آبرسانی، ایستگاه های افزایش فشار، آّب شیرین کن های صنعتی، دیگ بخار و .. می باشد.

 

موارد مصرف

از موارد استفاده الکترو پمپ سانتریفیوژ عمودی و افقی استفاده از این نوع پمپ در بوستر پمپ های آتش نشانی جهت منازل مسکونی، برج های اداری و تجاری، انواع کارخانجات صنعتی و کارگاهی، بیمارستان ها، هتل ها، درمانگاه ها، اماکن مذهبی مانند مساجد، تکایا و تالارهای پذیرایی و غیره می باشد.

  • از الکترو پمپ عمودی با بدنه و پایه  پمپ استیل جهت جابجایی آب شور نیز استفاده می گردد.

 

  • شستشوی ادوات صنعتی و کارخانجات توسط فشار بالای ایجاد شده می باشد.

 

  • از ویژگی های مهم پمپ سانتریفیوژ عمودی نسبت به نوع افقی داشتن سطح مقطع بسیار کم ( اشغال فضای بسیار محدود جهت اماکنی که دارای محدویت فضایی باشند ) طراحی و ساخته شده اند.

 

  • جنس بدنه این نوع پمپ ها استیل و یا چدن می باشد ( پروانه این نوع پمپ ها از جنس استیل و چدن می باشد).

 

  • بعضی از انواع پمپ آب سانتریفیوژ عمودی قابلیت نصب موازی جهت افزایش بیشتر فشار آب را دارا می باشند.

 

  • این نوع پمپ ها با توجه به تعداد پروانه و فاصله بسیار کم پروانه نسبت به بدنه پمپ تنها برای جابجایی آب صاف استفاده می گردند.

 

  • این نوع پمپ ها مکش منفی  ندارند یعنی جهت جابه جایی آب، سیال می بایست بر این نوع پمپ ها اصطلاحاّ سوار باشد.

 

این نوع پمپ ها از 1 اینچ تا 10 اینچ و حداکثر 35 بار فشار ساخته می شوند.دور موتور تمامی الکترو پمپ های طبقاتی 1500 و 3000 دور می باشد.

 

اماکن هایی که پمپ طبقاتی مورد استفاده قرار می گیرد

 

پمپ طبقاتی داب DAB
پمپ طبقاتی داب DAB

بوستر پمپ

در واقع به کلکتور کردن 2 یا چند الکترو پمپ به صورت سری یا موازی بر روی شاسی بوستر پمپ آب گفته می شود. بوستر پمپ ها توسط یک تابلو فرمان ( اینورتوردار ، مکانیکی ،… .) کنترل می شوند. از بوستر پمپ ها در ایستگاه های افزایش فشار،سیستم های آبرسانی و اتش نشانی اماکن و ساختمان ها ودر کشاورزی و صنایع استفاده می شود.

بوستر پمپ لوارا
بوستر پمپ لوارا

پمپ:

در ساخت بوستر پمپ ها  از انواع مختلف پمپ ها(پمپ آب طبقاتی، پمپ آب اتا یا پمپ آب سانتیریفیوژ، پمپ با شافت یکپارچه با الکتروموتور، پمپ های کوبله مستقیم، … ) استفاده می شود. عوامل محیطی و نوع سیال در انتخاب پمپ تاثیر گزار است.

عوامل محیطی

  • ارتفاع نقاط کاری(برایند طول لوله کشی در افق و عمود)
  • حجم دبی(کمینه و بیشینه سیال مصرفی سیستم در زمانی معیین، معمولا بر اساس واحد “متر مکعب بر ساعت”)
  • قطر و جنس لوله کشی(قطر لوله های اصلی و فرعی، آلیاژ لوله جهت محاسبه اصطکاک سطح داخلی خطوط)
  • دما ی محیط(میزان دمای محیط بر کارایی پمپ ها تاثیر گزار است)
  • ارتفاع از سطح دریا(در پمپ ها بزرگ و سیستم های پیچیده در نظر گرفته می شود)
  • ارتفاع استاتیک(وزن سیال داخل لوله ها که پمپ باید بر آن غلبه کند)

سیال

  • سیال خورنده(باید میزان خورنگی سیال مشخص شود. با در نظر گرفتن میزان خورندگی آلیاژ قسمت پمپ دستگاه از انواع استیل، پلیمر، pp، pvr، … انتخاب می شود)
  • ویسکزیت سیال (اگر سیال دارای جامدات معلق باشد. در انتخاب پمپ باید سایش پذیری آلیاژ کله پمپ در نظر گرفته شود.سایش به علت در صد بالای ذرات معلق ممکن است موجب کاهش عملکرد نا به هنگام پمپ شود. ذرات بزرگ باعث می شوند در طراحی و انتخاب پمپ، از پمپ پروانه باز استفاده شود.)
  • سیال سمی (سمی بودن سیال ممکن است استفاده از سیل های مکانیکی خاص (سیل مکانیکی جفت،….) را از نظر قوانین و ملاحضات ایمنی اجباری سازد. همچنین سمی بودن سیال بر انتخاب متریال سازنده کله پمپ، پروانه پمپ، سیل مکانیکی،... تاثیر گزار باشد.)
  • ویژگی های شیمیایی و فیزیکی سیال (ویژگی های شیمیای و فیزیکی سیال باید در کل گستره سیستم مشخص باشد. گاز های محبوس در سیال ممکن است بر توانایی پمپ برای تولید فشار تاثیر گزار باشد.)
  • دمای سیال (تغییرات دمایی و فشاری برای پمپ باید پیش بینی شود.)
  • چگالی سیال(برای محاسبه وزن سیال داخل لوله احتیاج است چگالی سیال را بدانیم)

اتصالات

بوستر پمپ تکفاز DAB 3KVC
بوستر پمپ تکفاز DAB 3KVC

انتخاب نوع آلیاژ اتصالات بستگی به نوع سیال و ویسکزیت آن دارد. و البته به میزان دما و فشار داخل سیستم

سیستم کنترل (تابلو فرمان)

امروزه با به وجود امدن کنترلر های ترانزیستوری فرکانس کنترل دور الکتروموتور ها قابلیت تنظیم دقیق را پیدا کرده اند. و با استفاده از این ابزار ها (اینورتور، )و انواع بیمتال و کنتاکتور ها تابلو ها ی فرمان توانایی کنترل بوسترپمپ را از بسیاری جهات دارا می باشند.

پمپ آب اتا یا پمپ آب سانتریفیوژ

پمپ های اتا یا سانتیریفیوژ یکی از پر مصرف ترین پمپ ها در صنایع مختلف هستند. کار اصلی این پمپ ها تقوییت فشار داخل خطوط ابرسانی و جابجایی سیالات می باشد. طراحی و مهندسی پمپ بر اساس قانون گریز از مر کز می باشد. ورودی و خروجی این پمپ ها فلنجی است و از شافت یکپارچه بهره نمی برندو توسط کوبله مستقیم با انواع موتور های الکتریکی و احتراقی ،متناسب با،سایز،نوع و اندازه پمپ شاسی می شوند

موارد مصرف

.موارد مصرف این پمپ ها در، کارخانجات،کشاورزی و ابرسانی بی شمار است. خوشبختانه بسیاری از تیپ های این پمپ ها در داخل کشور توسط برند های معتبری تولید می شود.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X