پمپ آب بشقابی داب DAB

پمپ آب بشقابی داب DAB

پمپ اب داب بشقابی

گروه صنعتی برقاب صنعت

کمپانی داب (DAB)

شرکت تولیدی داب یک هولدینگ چند ملیتی می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر میلان ایتالیا قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید انواع پمپ های انتقال سیالات زمینی، غرقابی، صنعتی، نیمه صنعتی، افزایش فشار و جابجایی مثبت سیالات، محصولات متنوع و متفاوتی تولید و عرضه می نماید.

[psfw slug=”14603″]

 

همچنین کارخانه داب با برخی ابر کارخانه ها مانند کمپانی تسلا همکاری دارد و بسیاری از الکتروموتور های مصرفی خود را با همکاری با شرکت تسلا تولید می نماید. رنگ محصولات این برند تماما پودری کوره ای می باشد. محصولات تولید این شرکت دارای استاندارد های بین المللی اروپا و آمریکا شمالی می باشند. (داب)

با توجه به توضیحات مذکور شرکت برقاب صنعت در بسیاری از پروژه های خود از این برند استفاده می کند و با اطمینان اقدام به فروش محصولات شرکت داب می کند.

جهت مشاهده پمپ های بشقابی داب ایتالیا اینجا کلیک کنید

پمپ اب داب بشقابی
پمپ اب داب بشقابی

پمپ آب بشقابی

یکی از پر مصرف ترین مدل های پمپ آب سانتیریفیوژ، پمپ آب بشقابی می باشد. این مدل از پمپ های آب در تقویت فشار آب لوله کشی انواع اماکن، جابجایی سیالات، ایجاد فشار در سیستم های بسته، … . مورد استفاده قرار می گیرد. عموما در ساخت پمپ آب بشقابی از یک پروانه محیطی که در داخل یک محفظه (کله پمپ) چدنی قرار می گیرد استفاده می شود. پمپ آب بشقابی به دلیل محفظه کوچک کله پمپ و ساده بودن سیستم مکش در هنگام بهربرداری نیاز به هواگیری دارد.

اکثریت تیپ های پمپ آب بشقابی فارغ از این که تولید چه شرکت یا کشوری باشند، قابلیت کار با انواع پرشر سوئیچ ( ست کنترل، کلید مکانیکی، … ) را دارا می باشند.

متریال مورد استفاده در ساخت پمپ آب بشقابی داب DAB

الکتروموتور پمپ آب بشقابی داب، توسط یک پوسته الومینیومی حفاظت می شود. شفت پمپ آب بشقابی داب از استیل ریخته گری ساخته می شود و سیم پیچ آن از سیم لاک خورده تشکیل شده است. همچنین روتور و استاتور آن از ورق سیلیس دار ساخته شده است.

پروانه و دفیوزر پمپ آب بشقابی داب، از تکنوپلیمر (نوریل) ساخته شده است.

کله و واسطه پمپ آب بشقابی داب از آلیاژ چدن ساخته می شود.

پمپ اب دو پروانه داب
پمپ اب دو پروانه داب

مشخصات فنی پمپ آب بشقابی داب ایتالیا

  • الکتروموتور های استفاده شده در ساخت پمپ آب بشقابی داب همگی 2900 دور در قیقه (RPM) می باشند. و توان آن بین 0.37 کیلو وات تا 11 کیلو وات است. گفتنیست پمپ آب بشقابی داب با هر دو جریان برق مصرفی تک فاز و سه فاز در مدل های مختلف ساخته می شود.
  • حداکثر آبدهی در سری پمپ آب بشقابی داب بین 45 تا 1600 لیتر در دقیقه (LITR/MIN) می باشد.
  • حداکثر ارتفاع قابل تامین داخل لوله در سری پمپ آب بشقابی داب بین 32 تا 107 متر است.
  • دهانه مکش ( دهانه ورودی) در سری پمپ آب بشقابی داب بین 1 اینچ تا 2 اینچ می باشد.    گفتنست در مدل هایی که از دهانه ورودی فلنچی استفاده شده است سایز فلنچ DN65 می باشد.
  • دهانه رانش ( دهانه خروجی) در سری پمپ آب بشقابی داب بین 1 اینچ تا 2 اینچ می باشد. گفتنست در مدل هایی که از دهانه ورودی فلنچی استفاده شده است سایز فلنچ DN65 می باشد.
پمپ آب بشقابی
پمپ آب بشقابی

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X