پمپ تصفیه استخری هایوارد PUMP HAYWARD

پمپ تصفیه استخری هایوارد PUMP HAYWARD

پمپ استخر هیوارد

پمپ هایوارد استخری

امروزه جهت نگهداری و قابل استفاده کردن استخر های شنا استفاده های گونانی از انواع پمپ های سانتریفیوژ می شود. جهت سیرکوله کردن آب استخر ها به داخل فیلتراسیون و بازگشت آن به استخر به طور معمول از پمپ های استرینر دار استفاده می شود. شناخته شده ترین و معتبرترین سازنده در زمینه این پمپ ها پمپ استخری هایوارد یا همان پمپ تصفیه استخری هایوارد می باشد. البته انواع مختلف پمپ ها مانند پمپ های سیر کولاتور جهت گردش آب گرم داخل مبدل های حرارتی و یا پمپ های سانتریفیوژ بابت تامین نازل های جکوزی استفاده می شود.

اما از پمپ های استرینر دار جهت کاربرد های گونانی در استخر های شنا استفاده می شود. از پمپ استخری هایوارد جهت ورودی آب به سیستم گرمایش و یا جهت گردش آب به داخل فیلتراسیون و برگشت آن به استخر و مصارف دیگر استفاده می شود.

انتخاب تجهیزات استخر

انتخاب هر یک از این پمپ ها چه برای گردش آب در مبدل های حرارتی باشد و چه جهت سیرکوله آب در سیستم فیلتراسیون و یا تزریق ضد عفونی کننده ها به داخل آب استخر شنا نیاز به توجه به موضوعاتی نظیر اندازه استخر و محیطی که در آن قرار دارد ( رو باز یا رو بسته ) میزان استفاده افراد از استخر و غیره می باشد.

برای مثال استخری که در مکان رو باز ساخته شده است و قرار است در فصل سرما از آن استفاده شود. سیستم گرمایش آن و قدرت آن با استخری که در مکان سر بسته واقع شده بسیار متفاوت است. یا استخری که در یک مکان خصوصی قرار دارد و استفاده محدود از آن می شود سیستم فیلتراسیون متفاوتی از استخر شنای عمومی که استفاده از آن بسیار بیشتر است دارد.

انتخاب هر کدام از تجهیزات استخری چه تجهیزات گرمایشی مانند دیگ و مشعل و مبدل حرارتی و چه تجهیزات فیلتراسیون مانند فیلتر ها و صافی ها و پمپ گردش آب استخر تابع قوانینی هستند که به طو تجربی و با آزمایش بدست آمده اند.

یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین مرجعی که این قوانین را با در نظر گرفتن موضوعاتی مانند اندازه استخر و میزان استفاده از آن و محیطی که در ان قرار دارد سازمان spa ایالات متحده امریکا می باشد.

راهنمای انتخاب و خرید پمپ تصفیه استخر هایوارد SUPER PUMP

پمپ تصفیه استخر هایوارد HAYWARD سری Super Pump از ظرفیت ۱ اسب بخار تا ظرفیت ۲٫۵ اسب بخار ارائه می شوند که مناسب طیف وسیعی از جکوزی ها، حوضچه های آب سرد، استخرهای خصوصی و عمومی می باشند.

پمپ تصفیه آب استخر هایوارد Super Pump برای تصفیه استخر با آبدهی ۷۴ تا ۱۱۷ گالن در دقیقه در ارتفاع ۶ متر موجود می باشد.

جهت مشاهده انواع پمپ استخری هایوارد اینجا کلیک کنید

پمپ استخر هیوارد
پمپ استخر هیوارد

ویژگی های پمپ تصفیه استخر هایوارد SUPER PUMP :

  • دارای پروانه و بدنه ضد زنگ، مجهز به استرینر از جنس فایبرگلاس مقاوم می باشد.
  • تنها پمپ دارای موگیر که براحتی با دست باز می شود. (حجم داخل موگیر ۱۱۰ اینچ مکعب)
  • دارای درب استرینر شفاف برای اطلاع از زمان تخلیه سبد استرینر و رویت جریان آب
  • طراحی کارآمد بدنه و استرینر، مقاوم در برابر فشار کار و حرارت بالا
  • طراحی منحصر بفرد و تکنولوژی روز جهان
  • قابلیت مکش آب تا ارتفاع ۳ متر بالاتر از سطح آب
  • دارای حجم کم و سطح صدای پایین جهت ایجاد محیطی آرام برای افراد
  • دارای الکترو موتور پرتوان با استاندارد IE2 ساخت کمپانی A.O smith آمریکا
  • صرفه جویی در میزان و مصرف انرژی الکتریکی
  • پمپ تصفیه آب استخر هایوارد Super Pump تک فاز می باشد.
  • در انتخاب نوع پمپ تصفیه استخر، قدرت پمپ، حجم استخر، فاصله تا موتور خانه و نوع فیلتر شنی باید مورد توجه قرار گیرد.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پمپ تصفیه استخر هایوارد سری Super Pump به قسمت قیمت و مشخصات فنی در همین صفحه مراجعه فرمائید.

جهت مشاهده انواع پمپ استخری اینجا کلیک کنید

پمپ استخر هیوارد
پمپ استخر هیوارد

گارانتی پمپ تصفیه استخر هایوارد SUPER PUMP :

  • پمپ تصفیه استخر HAYWARD سری Super Pump دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشند.
  • محصولات هایوارد ساخت کشور آمریکا می باشند.

در مجموعه برقاب صنعت انواع پمپ تصفیه استخر هایوارد Super Pump با قیمتهای تضمین شده و گارانتی اصل کالا جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

تمیز کردن فیلترهای فشنگی

از میان انواع مختلف فیلترها، تمیز کردن فیلترها فشنگی از همه ساده تر است.مراحلی که باید برای تمیز کردن این فیلترها دنبال شود عبارتند از:

۱) پمپ را خاموش و بست نگهدارنده دور فیلتر را باز کنید.در پوش فیلتر را باز کرده و کارتریج را از آن خارج کنید.

۲) ناخالصی های سبک که روی کارتریج قرار دارند، به سادگی با جریان آب پاک می شوند، اما شستشوی آلودگی ها و روغن انباشته شده بین صفحات چین خورده بستر فیلتر کمی سخت تر است.

۳) فیلترهای فشنگی را هرگز با اسید نشویید.زیرا اسید موجب می شود مواد آلی بستر فیلتر در شبکه برزنتی آب به شدت سخت و نفوذ ناپذیر می شوند.

۴)کارتریج فیلتر در یک قوطی یا مخزن بلااستفاده برای مدت زمان حداقل یک ساعت در میان محلول تری فسفات سدیم و اسید هیدرولیک(جوهر نمک) قرار دهید.

غلظت تری فسفات سدیم و جوهر نمک هر یک به ازای هر ۱۹ لیتر آب باید برابر با ۲۵۰ میلی لیتر (به ازای هر gal ۵ آب یک فنحان چایخوری باشد.)

توجهداشته باشید که پیش از پاک کردن چربی های رسوب کرده بر روی فیلتر، اقدام به اسید شویی نکنید.چرا که در این صورت اسید موجب صدمه دیدن خانه های فیلتر می شود.

۵) کارتریج را از محلول فوق خارج کرده و آن را باآب بشویید توجه داشته باشید که برای این کار تحت هیچ شرایطی از صابون استفاده نکنید.چرا که هر چقدر هم که خوب کارتریج را آب بکشید باز هم احتمال ایجاد کف در داخل آب ارسالی به آب استخر وجود خواهد داشت.

۶) کارتریج را در داخل فیلتر قرارداده و سیستم را راه اندازی کنید.

برقاب صنعت


فروشگاه گروه صنعتی برفاب صنعت نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات و تجهیزات استخری هیوارد می باشد.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد 90

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X