پمپ طبقاتی لئو صنعتی LEO LVR / LEO LVS

پمپ طبقاتی لئو صنعتی LEO LVR / LEO LVS

پمپ طبقاتی عمودی لئو

پمپ طبقاتی لئو

کمپانی لئو مجموعه متنوع ای از پمپ های طبقاتی را تولید و عرضه می نماید. پمپ های طبقاتی لئو در دو دسته افقی و عمودی ساخته می شوند.

پمپ های طبقاتی افقی لئو هم جهت مصارفی خانگی و هم صنعتی کاربرد دارند. پمپ های طبقاتی افقی لئو در مدل های مختلف از دو نوع جریان برق مصرفی تک فاز و سه فاز استفاده می کنند. قسمت پمپاژ پمپ های طبقاتی افقی لئو همگی از آلیاژ استلنس استیل ساخته می شوند.

البته لازم به ذکر است مدل های مختلف پمپ های طبقاتی افقی لئو از آلیاژ استلنس استیل 304 و در برخی از مدل ها از الیاژ استلنس استیل 316 ساخته می شوند. پایه برخی از مدل های پمپ های طبقاتی افقی لئو از الیاژ چدن و برخی دیگر از مدل های  این پمپ ها از آلیاژ آلومنیوم ساخته می شوند. پارتنامبر و یا نام تجاری که این سری از پمپ های طبقاتی لئو را مشخص می کنند ECH است.

پمپ های طبقاتی عمودی لئو به طور معمول جهت کار در ایستگاه پمپاژ و یا ساخت دستگاه های آبشیرین کن صنعتی ( RO ) و یا بسیاری از مصارف صنعتی دیگر کاربرد دارند.

موتور الکتریکی که به عنوان پیشران نیروی محرک پروانه های پمپ طبقاتی عمودی لئو را تامین می کند همگی از نوع موتور های الکتریکی v ( عمود کار ) می باشند. همه ی الکتروموتور های پمپ های طبقاتی عمودی لئو از جریان برق مصرفی سه فاز استفاده می کنند.

قسمت پمپاژ پمپ های طبقاتی عمودی لئو همگی از آلیاژ استلنس استیل ساخته می شوند. پمپ های طبقاتی عمودی لئو با دو پارتنامر تجاری LVR و LVS مشخص می شوند. بزرگ ترین تفاوت این دو دسته از پمپ های طبقاتی لئو در الیاژ است که قسمت پمپاژ از آن ساخته می شود. پمپ های طبقاتی لئو که با پارتنامر تجاری LVR مشخص می شوند از آلیاژ استلنس استیل 304 ساخته می شوند و پمپ های طبقاتی عمودی لئو که با پارتنامبر LVS مشخص می شوند از آلیاژ استلنس استیل 316 ساخته می شوند.

پمپ طبقاتی

پمپ های طبقاتی در دو دسته اصلی افقی و عمودی، توسط برند های معتبر در ایران و جهان ساخته می شوند.

همانطور که از نام این تیپ پمپ ها مشخص است قسمت پمپاژ این دستگاه ها از پروانه و دفیوزر های متوالی که روی یک شافت قرار دارند تشکیل شده است.و همین طراحی باعث می شود فشاری که این پمپ ها ایجاد می کنند در مقایسه با مدل های دیگر با قدرت موتور یکسان به طور قابل ملاحظه ای بیشتر باشد.

آلیاژ به کار رفته در ساخت پروانه ها و بدنه این پمپ ها، متناسب با مورد استفاده و نوع سیال، میتواند از جنس استیل، فولاد، باکالیت، PP، نوریل و … باشد. لازم به ذکر است این پمپ ها به دلیل طراحی خاص و تعداد زیاد پروانه آب پخش کن نسبت به مواد جامد محلول در سیال حساس بوده و در بسیاری از موارد این دستگاه توسط تابلو فرمان هوشمند(راه اندازی نرم، کنترل سرعت دور موتور و …)کنترل میشود. بیشترین موارد مصرف این پمپ ها در ساخت بوستر پمپ های آبرسانی، ایستگاه های افزایش فشار، آّب شیرین کن های صنعتی، دیگ بخار و .. می باشد.

کمپانی لئو

یکی از برند های معتبر و در دست رس در ایران با خدمات پس از فروش و کیفیتی مطمئن تر نسبت به محصولات وارداتی مشابه از چین، محصولات لئو است. از ویژگی های مهم این مجموعه می توان به تنوع بالای محصولات و کیفیت نسبتا بالا و قیمت پایین تر نسبت به برند های اروپایی اشاره کرد.

گفتنیست، بیشتر محصولات تولیدی این کمپانی متمرکز بر روی پمپ های مصرف خانگی و نیمه صنعتی می باشد. و از پمپ های بزرگ با الکتروموتور هایی با قدرت بالا جهت آبرسانی از سد ها و یا گردش توربین و یا خط های آبرسانی عمرانی … خبری نیست.

از ویژگی های دیگر این کمپانی می توان به در دست رس بودن قطعات یدکی، دقت در کیفیت ساخت، آزمایشگاه میدانی و استفاده از آلیاژ های مختلف ( چدن ، آلمینیوم، استلنس استیل 304، استلنس استیل 316، پلاستیک، باکالیت، PO، PP ، … ) در ساخت قسمت پمپ و الکتروموتور، دستگاه اشاره کرد. که این موضوع باعث می شود محصولات این کمپانی در بسیاری از پروژه های کوچک و نیمه سنگین قابل استفاده باشند.

جهت مشاهده انواع پمپ طبقاتی لئو اینجا کلیک کنید

پمپ طبقاتی عمودی لئو
پمپ طبقاتی عمودی لئو

تصفیه آب

سیستم های اولترافیلتراسیون

دستگاه های آب شیرین کن صنعتی (REVERSE OSMOSIS)

سیستم های تقطیر

استخر ها

آبیاری

آبیاری زمین های کشاورزی

تامین فشار آبیاری قطره ای

تامین فشار آب آبیاری افشان

شرایط عملکرد

نوع سیال

سیال صاف و تمیز، غیر قابل اشتعال و واکنش شیمیایی، فاقد ذرات جامد و الیاف

انتقال آب

تامین آب اماکن

افزایش فشار خطوط اصلی انتقال آب

افزایش فشار آب در ساختمان های بلند مرتبه در قالب بوستر پمپ ها

تولید فشار جهت سیستم های صنعتی

فرایند جریان سیستم های آبی

سیستم های شستشوی پر فشار

سیستم های اتش نشانی

انتفال سیال های صنایع

سیستم های تهویه و خنک کاری

تامین فشار آب مورد نیاز دیگ بخار

سیستم های کندانسور

 

پمپ طبقاتی لئو LEO LVR / LEO LVS

پمپ طبقاتی لئو مدل LEO LVR به جهت استلنس استیل استفاده شده در ساخت بدنه و پروانه ها ( استلنس استیل 316 ) و تحمل محدوده دمایی بالا سیال در دسته پمپ های طبقاتی صنعتی دسته بندی می شود. از این سری از پمپ های لئو طبقاتی جهت ساخت انواع آبشیرین کن صنعتی ( RO ) و ایستگاه های پمپاژ قبل از تصفیه خانه های قابل استفاده می باشند.

توان الکتروموتور این سری از پمپ ها بین 0.37 کیلو وات تا 110 کیلوات است. و در مدل های کوچک تر جریان برق تکفاز هم دارد. پوسته الکتروموتور از الومینیوم و روتور از ورق سیلیس دار ساخته شده است.

حداکثر دبی در سری پمپ طبقاتی لئو LEO LV عمودی 240 متر مکعب در ساعت می باشد.

حداکثر ارتفاع قابل تامین توسط سری پمپ طبقاتی لئو 330 متر است.

محدوده دمای سیال د سری پمپ طبقاتی لئو بین منفی 20 درجه تا 120 درجه سانتی گراد می باشد.

موارد مصرف

  • افزایش فشار آب در بخش های صنعتی، کشاورزی و ساختمانی
  • انتقال آب سرد و گرم برای سیستم های حرارتی و تهویه مطبوع
  • تغذیه دیگهای بخار
  • دستگاه های تصفیه آب RO و آب شیرین کن
  • بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی
  • فواره ها
پمپ طبقاتی عمودی لئو
پمپ طبقاتی عمودی لئو

برقاب صنعت


 

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد 90

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X