پمپ های سیرکولاتور داب DAB

پمپ های سیرکولاتور داب DAB

پمپ سیرکولاتور 3 دور داب

گروه صنعتی برقاب صنعت

کمپانی داب (DAB)

شرکت تولیدی داب یک هولدینگ چند ملیتی می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر میلان ایتالیا قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید انواع پمپ های انتقال سیالات زمینی، غرقابی، صنعتی، نیمه صنعتی، افزایش فشار و جابجایی مثبت سیالات، محصولات متنوع و متفاوتی تولید و عرضه می نماید.

همچنین کارخانه داب با برخی ابر کارخانه ها مانند کمپانی تسلا همکاری دارد و بسیاری از الکتروموتور های مصرفی خود را با همکاری با شرکت تسلا تولید می نماید. رنگ محصولات این برند تماما پودری کوره ای می باشد. محصولات تولید این شرکت دارای استاندارد های بین المللی اروپا و آمریکا شمالی می باشند. (داب)

با توجه به توضیحات مذکور شرکت برقاب صنعت در بسیاری از پروژه های خود از این برند استفاده می کند و با اطمینان اقدام به فروش محصولات شرکت داب می کند.

[psfw slug=”14603″]

 

پمپ های سیرکولاتور DAB

کمپانی داب ایتالیا یکی از تولید کنندگان معتبر پمپ های سیر کولاتور می باشد. پمپ های سیرکولاتور داب دارای چند مدل کلی تک دور سه دور و چهار دور می باشند. از این پمپ ها در پکیج های خانگی، چیلر ها و بیلر ها استفاده می شود. بدنه این پمپ ها از الومینیوم و در بعضی مدل ها از چدن ساخته شده است. پمپ های سیرکولاتور داب دارای استاندارد های بالای اروپا و امریکا می باشد.

پمپ سیرکولاتور

جهت مشاهده انواع پمپ سیرکولاتور DAB اینجا کلیک کنید

سیرکولاتور ها زیرمجموعه پمپ های خطی هستند و کاربرد اصلی این دسته از پمپ ها به گردش دراوردن سیال در سیستم های بسته گرمایشی و سرمایشی میباشد.پمپ های سیرکولاتور توانایی مکش سیال را ندارند و مورد مصرف این پمپ ها ،که در سایز ها، تیپ ها و قدرت های متفاوتی تولید می شوند، در تاسیسات گرمایش مرکزی، برگشت آب گرم چیلر ها، شست و شو های صنعتی، موتور خانه های استخری، پکیج های آپارتمانی و … است.

پمپ سیرکولاتور خطی از گروه پمپهای سانتریفیوژ بوده که در دو نوع پمپ سیرکولاتور بدنه چدن و پمپ سیرکولاتور بدنه استیل ساخته شده و قادر به پمپاژ سیالات تا دمای ۱۰۰-۱۳۰ درجه سانتیگراد می باشند. این نوع پمپ ها غالباً جهت سیرکوله آب مورد استفاده قرار می گیرند.

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

پمپ سیرکولاتور 3 دور داب
پمپ سیرکولاتور 3 دور داب
  1. یکی از ویژگی های این نوع ازالکتروپمپ ها کارکرد بسیار کم صدا می باشد

  2. این نوع پمپ ها از نیم اینچ تا شش اینچ ساخته می شوند

  3. دورموتوراین نوع الکترو پمپ ها ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰دور می باشد.

  4. جنس بدنه این پمپ ها غالباّ چدن و استیل می باشد و جنس پروانه آنها چدن و استیل و برنج است

  5. این نوع پمپ ها دارای مکش منفی نیستند یعنی جهت جابجایی سیال بایستی آن سیال براین نوع پمپها اصطلاحاّ سوار باشد

  6. این نوع الکترو پمپ ها در دو نوع تکفاز و سه فاز و تک دور، دودور، سه دور، چهار دور ساخته می شوند.

  7. این نوع الکتروپمپ ها به جهت مصرف بهینه انرژی دارای رده بندی مصرف A و B می باشند

  8. این دسته از الکترو پمپ ها در دو نوع با واسطه ( کوپلینگ دار) واتاترم  یا موتورخشک و بدون واسطه وجود دارند

پمپ آب گرم

چنانچه از منبع کوئلی اب گرم ایستاده یا مبدل حرارتی برای تامین آب گرم استفاده می شود لازم است برای سیرکولاسیون آب گرم شوفاژ در آنها از پمپ آب گرم جداگانه ای استفاده شود.

پمپ برگشت آب گرم مصرفی

پمپ سیرکوله برگشت مطابق نامش آب گرم را داخل لوله ها و مخزن آب گرم به گردش در می آورد تا آب گرم همواره در نزدیک ترین نقطه در دسترس مصرف کننده باشد.

پمپ گردش آب شوفاژ

از این گونه پمپ ها برای گردش آب گرم در سیستم گرمایش مرکزی و منطقه ای و گردش اب در سیستم های آب گرم خانگی استفاده می شود.

[psfw slug=”14600″]

 

پمپ سیرکولاتور 3 دور داب
پمپ سیرکولاتور 3 دور داب

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X