پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA FC.eLNE / LOWARATLC.HFLC

پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA FC.eLNE / LOWARATLC.HFLC

پمپ سیرکولاتور لوارا

گروه صنعتی برقاب صنعت

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پمپ های سیرکولاسیون لوارا LOWARA FC.e-LNE / LOWARA TLC.HLFC

کمپانی لوارا

شرکت لوارا(LOWARA) وابسته به گروه صنعتي بزرگ “Xylem”  یکی بزرگترين تولید کنندگان انواع پمپ و الکتروپمپ در جهان می باشد. دفتر مرکزی شرکت لوارا در شهر میلان ایتالیا قرار دارد.

[psfw slug=”14603″]

شرکت Lowara بزرگترین مجموعه پمپ سازی جهان در زمینه الکتروپمپهای ساختمانی، صنعتی، باغی و کشاورزی، تصفیه آب و فاضلاب می باشد که درانواع چدنی، استینلس استيل، پمپ‌هاي زمینی، پمپ های طبقاتي، پمپ های سیرکولاتور، پمپ‌هاي لجن‌كش و كف‌كش، انواع بوستر پمپ های دور ثابت و دورمتغیر هوشمند مي‌باشد.
با توجه به تجربه و در اختیار داشتن علم روز این شرکت قادر به طراحی و تولید پمپ هایی با (دبی) آبدهی تا 5000 مترمکعب در ساعت و تا فشار 50 psi می باشد. محصولات تولیدی شرکت لوارا با در نضر گرفتن موارد مصرف از آلیاژ های گو ناگون ساخته می شود:

  • چدن

  • کربن استیل

  • استینلس استیل

  •  استنلس استیل داپلکس مقاوم در برابر آب دریا

  • پلیمر

  • باکالیت(نوریل)

  • برنز

جهت مشاهده انواع پمپ های سیرکولاتور لوارا اینجا کلیک کنید

پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA FC

بدنه و کله پمپ سری پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA FC از آ لیاژ چدن ساخته می شوند. همچنین پروانه سری پمپ های لوارا LOWARA FC از آلیاژ چدن DN560 ساخته می شوند. سری پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA FC تک دور می باشند، و به غیر از مدل LOWARA FCE 65-160/55 که 2900 دور در دقیقه (RPM) است، الباقی مدل ها همگی 1450 دور در دقیقه می باشند.

لازم به ذکر است تمامی مدل های پمپ های سیرکولاسیون لوارا LOWARA FC از جربان برق مصرفی سه فاز بهره می برند.

هیچکدام از مدل های پمپ های سیر کولاتور لوارا LOWARA FC  توانایی مکش سیال دارا نمی باشند.

پمپ سیرکولاتور لوارا lowara
پمپ سیرکولاتور لوارا lowara

پمپ های سیرکولاسیون لوارا LOWARA e-LNE

آلیاژ بدنه و کله پمپ سری پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA e-LNE چدن ریتگری می باشد. آلیاژ به کار رفته در ساخت پروانه در مدل های LOWARA e-LNEE 40-125/02/S4 تا LOWARA e-LNEE 65-250/30/P4 استلنس استیل می باشد، و LOWARA e-LNES80 -200/30/P4 به بعد چدن DN560 می باشد.

الکتروموتور های پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA e-LNE همگی 1450 دور در دقیقه می باشد.

مشخصات فنی پمپ های سیرکولاتور  لوارا LOWARA e-LNE و LOWARA FC

  • حداکثر آبدهی (دبی) در سری پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA FC و LOWARA e-LNE ایتالیا 190 مترمکعب در ساعت (M3/H) می باشد.

  • حداکثر ارتفاع در سری پمپ های سیرکولاتور لوارا  LOWARA FC و LOWARA e-LNE  ایتالیا 90 متر (M) می باشد.

  • الکتروموتور های مورد استفاده در پمپ های سیرکولاتور لوارا  LOWARA FC و LOWARA e-LNE ایتالیا بین 0.75 کیلو وات (KW) تا 22 کیلو وات (KW) می باشد.

  • حداکثر فشار تولیدی توسط سری پمپ های سیرکولاتور لوارا  LOWARA FC و LOWARA e-LNE ایتالیا 12 بار (BAR) می باشد.

  • کمینه و بیشینه دمای قابل تحمل سیال در سری پمپ های لوارا  LOWARA FC و LOWARA e-LNE ایتالیا 20- تا 130 درجه سانتی گراد می باشد.

  • سری پمپ های سیرکولاتور لوارا  LOWARA FC و LOWARA e-LNE ایتالیا فقط جهت انتقال سیال صاف و بدون ویسکوزیته قابل استفاده می باشند.

  • قطر ورودی مکش (دهانه ورودی) و قطر خروجی رانش (دهانه خروجی) در سری پمپ های لوارا  LOWARA FC و LOWARA e-LNE ایتالیا 40 تا 100 میلی متر (MM) می باشد.

  • کلاس حرارتی در پمپ های سیرکولاتور لوارا  LOWARA FC و LOWARA e-LNE ایتالیا F می باشد، و درجه حفاظت و عایق بندی IP55 است.

  • مکانیکال سیل (کاسه نمد) در سری پمپ های سیرکولاتور لوارا  LOWARA FC و LOWARA e-LNE سرامیک کربن بر روی سیلیکون کارباید (EPDM) می باشد.

[psfw slug=”14601″]

پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA TLC / LOWARA HFLC

الکتروپمپ های سیرکولاتور لوارا سری LOWARA TLC / LOWARA HFLC همگی سه دور و چهار دور می باشند. و جریان مصرفی سری پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA TLC / LOWARA HFLC تکفاز 220 و 230 ولت (V) می باشند.

آلیاژ مورد استفاده در ساخت بدنه ی، کله پمپ و پروانه سری پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA TLC / LOWARA HFLC چدن DN480 می باشد.

از سری پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA TLC / LOWARA HFLC در سیرکولاسیون های آب سرد و گرم ،سیستم های تهویه صنعتی، شستوشوهای صنعتی، پکیج های خانگی … .  استفاده می شود.

سرعت دور الکتروموتور های پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA TLC / LOWARA HFLC در سه و بعضی مدل ها چهار سرعت متفاوت می باشد. و تیپ های جدید سری پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA TLC / LOWARA HFLC دارای اینورتور تنظیم دور می باشند.

پمپ سیرکولاتور لوارا lowara
پمپ سیرکولاتور لوارا lowara

مشخصات فنی پمپ های سیرکولاتور لوارا  LOWARA TLC / LOWARA HFLC

  • حداکثر دبی (آبدهی) در سری پمپ هایسیرکولاتور لوارا LOWARA TLC / LOWARA HFLC ایتالیا 40 متر مکعب در ساعت (m3/h) می باشد.

  • حداکثر ارتفاع در سری پمپ های سیر کولاتور لوارا LOWARA TLC / LOWARA HFLC ایتالیا 12.4 متر (m) می باشد.

  • الکتروموتور های مورد استفاده در سری پمپ های لوارا LOWARA TLC / LOWARA HFLC قدرتی بین 0.027 کیلو وات (KW) تا 1.3 کیلو وات (KW) را دارا می باشد.

  • حداکثر فشار تولیدی توسط سری پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA TLC / LOWARA HFLC ایتالیا 10 بار (BAR) می باشد.

  • کمینه و بیشینه دمای قابل تحمل سیال در سری  پمپ های سیرکولاتور لوارا LOWARA TLC / LOWARA HFLC بین 15- تا 120 درجه سانتی گراد می باشد.

  • سری پمپ های سیرکولاتور لوارا  LOWARA TLC / LOWARA HFLC ایتالیا فقط جهت انتقال سیال صاف و بدون ویسکوزیته قابل استفاده می باشند.

  • قطر ورودی مکش (دهانه ورودی) و قطر خروجی رانش (دهانه خروجی) در سری پمپ های لوارا LOWARA TLC / LOWARA HFLC ایتالیا 25 تا 65 میلی متر (MM) می باشد.

  • درجه محافظت و عایق بندی در سری پمپ های لوارا LOWARA TLC / LOWARA HFLC ایتالیا IP55 ودارای کلاس حرارتی F می باشد.

  • مکانیکال سیل (کاسه نمد) در سری پمپ های سیرکولاتور لوارا  LOWARA TLC / LOWARA HFLC سرامیک کربن بر روی سیلیکون کارباید (EPDM) می باشد.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X