پمپ های لجن کش لوارا LOWARA DN

پمپ های لجن کش لوارا LOWARA DN

کفکش لوارا

گروه صنعتی برقاب صنعت

لجن کش چیست

لجن کش ها در واقع همان کفکش های حوزینگی هستند با این تفاوت که از پروانه ها و حوزینگ های متفاوتی جهت عبور دادن انواع سیال با غلظت ها و ویسکوزیت های متفاوت در ساخت آنها استفاده می شود.

موتور لجن کش ها معمولا سه فاز می باشد به غیر از مصارف خانگی و غیر صنعتی.

آبدهی و ارتفاع لجن کش ها نسبت به کفکش ها با قدرت موتور یکسان به طور قابل توجهی کمتر است و این موضوع به علت طراحی متفاوت پروانه و تک پروانه بودن لجن کش ها می باشد.

[psfw slug=”14603″]

 

توضیحات

در ساخت ،پوسته، پروانه، حوزینگ، لجن کش ها با در نظر گرفتن مورد استفاده پمپ ( آب گلالود، سیال خورنده، سیال ترکیب شونده، سیال فرار، آب دریا،سیال خوراکی و بهداشتی…) از آلیاژ های بسیار متفاوتی (چدن، انواع استیل، نوریل، تکنوپلیمر، پلاستیک، PP، …) استفاده می شود.

جهت مشاهده پمپ لجن کش لوارا سری DN اینجا کلیک کنید

کمپانی لوارا

شرکت لوارا(LOWARA) وابسته به گروه صنعتي بزرگ “Xylem”  یکی بزرگترين تولید کنندگان انواع پمپ و الکتروپمپ در جهان می باشد. دفتر مرکزی شرکت لوارا در شهر میلان ایتالیا قرار دارد.

شرکت Lowara بزرگترین مجموعه پمپ سازی جهان در زمینه الکتروپمپهای ساختمانی، صنعتی، باغی و کشاورزی، تصفیه آب و فاضلاب می باشد که درانواع چدنی، استینلس استيل، پمپ‌هاي زمینی، پمپ های طبقاتي، پمپ های سیرکولاتور، پمپ‌هاي لجن‌كش و كف‌كش، انواع بوستر پمپ های دور ثابت و دورمتغیر هوشمند مي‌باشد.
با توجه به تجربه و در اختیار داشتن علم روز این شرکت قادر به طراحی و تولید پمپ هایی با (دبی) آبدهی تا 5000 مترمکعب در ساعت و تا فشار 50 psi می باشد. محصولات تولیدی شرکت لوارا با در نضر گرفتن موارد مصرف از آلیاژ های گو ناگون ساخته می شود:

  • چدن
  • کربن استیل
  • استینلس استیل
  •  استنلس استیل داپلکس مقاوم در برابر آب دریا
  • پلیمر
  • باکالیت(نوریل)
  • برنز
کفکش لوارا
کفکش لوارا

پمپ ها لجنکش لوارا LOWARA DN

سری پمپ های لجن کش لوارا LOWARA DN یکی از بهترین مدل های لجن کش جهت تخلیه آب گرفتگی ها ، پساب ها و آب های گلالود می باشد. به علت جنس پروانه خاص این مدل که از استیل و لاستیک نیتریل ساخته شده است در برابر ویسکوزیته سیال دارای مقاومت خوبی می باشد.

پوسته این لجن کش ها از استنلنس استیل 304 و حوزینگ از چدن ساخته شده است. همچنین آببندی پمپ های لجن کش لوارا سری LOWARA DN توسط سیل مکانیکی فنر دار انجام می شود و جهت مقاومت بیشتر سیل مکانیکی از جنس کربن سرامیک بر روی لاستیک نیتریل ساخته شده است.

[psfw slug=”14603″]

 

مشخصات فنی پمپ های لوارا LOWARA DN

حداکثر دبی ( آبدهی ) توسط پمپ های لجن کش لوارا سری LOWARA DN ایتالیا 17 متر مکعب در ساعت می باشد.

حداکثر ارتفاع قابل تامین داخل لوله توسط پمپ های کفکش لوارا سری LOWARA DN ایتالیا 22 متر می باشد.

الکتروموتور های پمپ های کفکش لوارا سری LOWARA DN همگی 2900 دور می باشد، و توان آنها بین 0.6 تا 0.75 کیلووات است.

حداکثر دمای سیال جهت کارکرد با پمپ های لجن کش لوارا سری LOWARA DN ایتالیا 50 درجه سانتی گراد می باشد.

حداکثر قطر مواد جامد مخلوط در سیال قابل عبور از پروانه 8 میلیمتر می باشد.

حداکثر عمق نفوذ مجاز در سری پمپ های لجن کش لوارا LOWARA DN ایتالیا 5 متر می باشد.

قطر دهانه رانش ( خروجی ) دز سری پمپ های لجن کش لوارا LOWARA DN ایتالیا 32 میلیمتر می باشد.

درجه حفاظت در سری پمپ های لجن کش لوارا LOWARA DN ایتالیا IP 68 می باشد.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X