پمپ ها کفکش فدک

پمپ ها کفکش فدک

کفکش سه فاز فدک

گروه صنعتی برقاب صنعت

کفکش فدک سه فاز

کفکشها از سری پمپ های سابمرسیبل(غرق ابی)میباشندکه به دو دسته اصلی حوزینگی(خروجی از بغل) و مولتی استیج(خروجی از بالا) تقسیم میشوند ودر سایز های متفاوت باقدرت های موتور مختلف (تکفاز-سه فاز) واز الیاژ های گوناگون (الومینییوم.استیل.تکنو پلیمر.چدن.باکالیت.نوریل…)به صورت تک پروانه ویا چند پروانه با توجه به حد اقل و حد اکثر ارتفاع و دبی ساخته میشوند.کفکشها جهت استخراج وجابجایی سیالات از چاه . استخر. منبع ذخیره وجوی مورد استفاده قرار میگیرند.گفتنیست این پمپ ها در کشاورزی و باغداری بسیار کاربرد دارند. انتخاب نوع کفکشها بر اساس نوع سیال و دبی مصرفی در ارتفاع مشخص می شود.

[psfw slug=”14603″]

 

کاخانه فدک از قدیمی ترین معتبر ترین برند ها در حوضه تولید کفکش های سه فاز می باشد. این واحد تولیدی با تجربه نزدیک به نیم قرنی در تولید پمپ کفکش سه فاز امروزه محصولاتی با استاندارد ملی و کیفیت قابل قبول تولید می کند.

پروانه ها در پمپ کفکش فدک از آلیاژ الومنیوم و با ریختگری انجام می شد.

کفکش های فدک همگی مولتی استیج هستند. این بدان معناست که قسمت مکش پمپ در پایین پروانه ها قرار دارد و خروجی در بالای پمپ تعبیه شده است.

جهت مشاهده انواع کفکش های فدک پمپ اینجا کلیک کنید

مشخصات فنی پمپ های کفکش فدک

پمپ های کفکش فدک در چهار رنج کلی بر اساس سایز دهانه خروجی ساخته می شوند ( 2 اینچ . 3 اینچ . 4 اینچ و 6 اینچ )

پمپ های کفکش فدک 2 اینچ سه فاز

پمپ های کفکش فدک 2 اینچ در 7 رنج مختلف از نظر حداکثر ارتفاع تولید می شوند. کمترین ارتفاع 42 متر می باشد با موتور 3.7 کیلووات و بالا ترین ارتفاع 180 متر است با قدرت موتور 15 کیلووات.

حجم دبی ( آبدهی ) در تمامی مدل های 2 اینچ کفکش فدک 20 متر مکعب می باشد. که این میزان دبی در بهترین نقطه کاری پمپ می باشد. شدت جریان مصرفی در رنج 2 اینچ بین 9 تا 32 آمپر می باشد.

پمپ های کفکش فدک 3 اینچ سه فاز

پمپ های کفکش فدک 3 اینچ در 8 رنج متفاوت از حداقل ارتفاع 27 متر تا 180 متر تولید و عرضه می شوند. الکتروموتور های استفاده شده در ساخت پمپ های کفکش فدک 3 اینچ قدرتی بین 3.7 کیلووات تا 18.5 کیلووات می باشد.

حجم دبی در سری پمپ های کفکش فدک 3 اینچ در بهترین موقعیت کاری 35 متر مکعب در ساعت می باشد.

رنج 22 متری 50 متر مکعب در ساعت دبی می باشد.

پمپ های کفکش فدک 4 اینچ سه فاز

پمپ های کفکش فدک 4 اینچ در 9 رنج متفاوت از نظر تامین ارتفاع ساخته می شوند. کمترین ارتفاع در این سری از کفکش های فدک 22 متر و بالاترین ارتفاع قابل تامین 150 متر می باشد.

توان الکتروموتور های استفاده شده در ساخت پمپ های کفکش فدک 4 اینچ بین 5.5 کیلووات تا 18.5 کیلووات است.

حجم دبی ( ابدهی ) در این سری از پمپ های فدک در بهترین ارتفاع کاری در مدل های F ساده 50 متر مکعب در ساعت و در مدل های FB دبی بالا 90 متر مکعب در ساعت می باشد.

پمپ های کفکش فدک 6 اینچ سه فاز

پمپ کفکش فدک 6 اینچ در دو رنج ارتفاع 22 و 32 تولید می شود.

الکتروموتور استفاده شده در ساخت پمپ های کفکش فدک 6 اینچ 11 کیلو وات می باشد.

حجم دبی در این سری از کفکش های فدک در مدل 22 متری 180 مکعب در ساعت می باشد. گفتنیست مدل 32 متری در دو دبی متفاوت 140 متر مکعب و 180 متر مکعب عرضه می شود.

 

[psfw slug=”14601″]

کفکش سه فاز فدک
کفکش سه فاز فدک

موارد استفاده

جهت مصارف کشاورزی و صنعتی

جهت برداشت و انتقال آب از چاه و انواع منبع ذخیره ( استخر ، رودخانه ، منبع … )

جهت استفاده در اینما ها و فواره

متریال مورد استفاده در ساخت کفکش فدک

بدنه پمپ فولاد ضد سایش و ضد ترکیب شوندگی

یاتاقان بالایی پمپ از استیل و برنز ساخته شده است و یاتاقان پایین پمپ از استیل گرافیت

کفگرد از گرافیت و استلنس استیل ساخته شده است

اطلاعات فنی پمپ کفکش فدک

خنک کاری الکتروموتور توسط آب صاف در پمپ انجام می شود

ولتاژ کاری الکتروموتور های کفکش فدک همگی جریان سه فاز ( 380/ 400 ) می باشند.

سرعت دور موتور در تمامی رنج های پمپ کفکش فدک 2900 دور  در قیقه می باشد.

توجه

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان.راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X