گرم کردن آب جکوزی

گرم کردن آب جکوزی

هیتر جکوزی هیوارد

گروه صنعتی برقاب صنعت

برای گرم کردن جکوزی از روش های زیر استفاده می شود:

  •  گرمکن های پیش ساخته
  •  دیگ ها و مبدل حرارتی

سیستم گرمایش آب جکوزی یکی از مهم ترین بخش های جکوزی به شمار می رود زیرا اصلی ترین دلیل استفاده از جکوزی ها، آب گرم است. بنابراین اگر آب گرمای مد نظر را نداشته باشد، استفاده از جکوزی قابل قبول نخواهد بود.این سیستم باید قابلیت گرم کردن آب در مدت زمان ۳۰ دقیقه را داشته باشد.

[psfw slug=”14603″]

 

جهت مشاهده انواع تجهیزات استخری اینجا کلیک کنید

هیتر گازسوز جکوزی هایوارد

  1. هیترهای گازسوز جکوزی هایوارد برای گرم کردن آب جکوزی بکار می روند.
  2. هیتر گازسوز هایوارد جایگزین مناسبی برای سیستم موتورخانه گرمایشی شامل دیگ، پمپ، منبع انبساط، ترموستات و مبدل حرارتی می باشد و تنها با بکارگیری یک دستگاه هیتر گازسوز هایوارد می توان تمام این مراحل را یکجا در اختیار داشت و در فضا نیز صرفه جویی نمود.
  3. دودکش این هیترها دارای فن تخلیه کننده دود می باشد.
  4. هیترهای گازسوز جهت گرمایش جکوزی عمومی و خصوصی پیشنهاد می شود.
  5. هیترهای هایوارد دارای ترموستات، سوئیچ جریان آب، هیتر شعله مستقیم گرمایشی می باشند.
  6. انتخاب مدل هیتر گازسوز با توجه به کاربری و ساعت انتظار (جهت گرمایش) و حجم جکوزی صورت می گیرد.
  7. وجود سختی گیر  یا رسوب زدا جهت جلوگیری از افت راندمان هیترها ضروری می باشد.
  8. هیترهای گازسوز جکوزی هایوارد دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشند.
  9. محصولات هایوارد ساخت امریکا می باشند.

[psfw slug=”14602″]

 

هیتر گازسوز جکوزی
هیتر گازسوز جکوزی

استخر سونا و جکوزی

شنا کردن ورزشی مفرح و پر فائده است که برای همه سنین مناسب بوده و ورزشي است كه هيجان و اضطراب را كاهش داده، عضلات را قوي و محكم كرده و بدن را نرم و انعطاف پذير مي سازد و باعث مي شود كه فرد انرژيي بيشتري براي انجام كارهاي روزانه خود كسب كند. همچنین یکی از محیط های سلامت و آسایش بخش، حمام سونای بخار می باشد، که علاوه بر تمیز و مرطوب کردن عمیق پوست باعث نرم شدن عضلات و بنابراین کاهش دردهای عضلانی و مفصلی می شود…
شرکت آبگون تجارت سعدی، با بررسی نیاز و سلیقه مصرف کنندگان تجهیزات تصفیه خانه و تجهیزات جانبی استخر، سونا و جکوزی را در چند سطح متفاوت  با کیفیتی بی نظیر ارائه می دهد. فراموش نکنید که داشتن استخر، سونا و جکوزی را برای بهبود بخشیدن به کیفیت زندگی خود انتخاب کرده اید، پس آسایش خیال شما از عملکرد صحیح تجهیزات و دانستن و رعایت موارد بهداشتی و ایمنی ضروریست.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برقو دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

شرکت برقاب صنعت با بیش از ربع قرن تجربه با خیالی راحت و  آسوده در پروژه های خود در زمینه های مختلف از محصولات شرکت LS استفاده میکند. رضایت شما عزیزان از این محصولات در این مدت دلیلی محکم برای کارشناسان گروه فنی ما است تا در پروژه های بعدی خود نیز  ازمحصولات با کیفیت شرکت LS استفاده کنند.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان.راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

هیتر برقی استخر
هیتر برقی استخر
هیتر گازسوز جکوزی
هیتر گازسوز جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X