راهنمای خرید بلوئر سایدچنل

راهنمای خرید بلوئر سایدچنل

انتخاب و خرید بلوئر ساید چنل

چند مسئله مهم در انتخاب و خرید دستگاه بلوئر سایدچنل را باید در نظر گرفت اولا مورد استفاده خود اپراتور دوم محیط کاری که دستگاه بلوئر سایدچنل در ان کار می کند. سوم نوع گازی که دستگاه سایدچنل باید پمپاژ کند چهارم حجم و فشاری کاری قرار است دستگاه سایدچنل در داخل سیستم و یا هر محیط دیگری پمپاژ کند.

با در نظر گرفتن این موارد می توان تیپ مورد استفاده سیستم را کشف کرد. موضوع بعدی باید در نظر گرفت کیفیت برندی است که از آن دستگاه سایدچنل را تهیه می کنید. که این موضوع تابعی از حساس بودن کار دستگاه بلوئر سایدچنل در سیستم می باشد و موضوع بعدی هزینه است که در پروژه برای خرید دستگاه بلوئر سایدچنل در نظر گرفته شده است.

جهت مشاهده صفحه فروشگاه سایدچنل اینجا کلیک کنید

امروزه بلوئر ساید چنل ها پای خود را به اکثر صنایع سبک و سنگین تولیدی و یا خدماتی باز کرده اند. در حال حاضر در بسیاری از گلخانه های مکانیزه و پرورشگاه های دام و طیور و آبزیان چند نمونه از این پمپ ها را می بینید که مشغول پمپاژ انواع گاز ها و یا اکسیژن رسانی و یا مکش هوا هستند. ( خرید سایدچنل خرید سایدچنل رونتای ) با همگیر شدن استفاده از بلوئر ساید چنل ها؛ در انواع صنایع تولیدی و خدماتی مانند؛ صنایع شیمیایی؛ صنایع دارویی؛ صنایع آرایشی و بهداشتی؛ شستشو های صنعتی؛ جارو های مرکزی؛ بیمارستان ها و بی شمار اماکن و مشاغل دیگر؛ کمپانی های فراوانی اقدام به ساخت و عرضه بلوئر سایدچنل ها کرده اند. خرید بلوئر گرینکو

جهت ورود به صفحه بلوئر سایدچنل اینجاه کلیک کنید

بلوئر سایدچنل دو پروانه
بلوئر سایدچنل دو پروانه

 

بررسی و خرید بلوئر سایدچنل

در این مقاله سعی داریم به معرفی و بررسی انواع مختلف بلوئر ساید چنل ها بپردازیم تا متوجه شویم برای تهیه و خرید بلوئر سایدچنل ها به چه مسائلی باید توجه داشت و در نهایت به کدام دسته از سازندگان بلوئر ساید چنل ها می توانیم اعتماد کنیم.  خرید بلوئر گرینکو

جهت مشاهده دیگر مقالات بلوئر سایدچنل اینجا کلیک کنید

اگر در هنگام خرید بلوئر سایدچنل دقت کافی انجام شود. و بلوئر مورد نیاز صحیح انتخاب شود. و البته در بهره برداری و نگهداری دستگاه بلوئر ساید چنل استاندارد های مورد نیاز دستگاه در نظر گرفته شود. این دستگاه دارای مزایای زیادی است که در زیر به چند مورد از مهم ترین محسنات استفاده از بلوئر ها اشاره می کنیم.

بلوئر دو استیج
بلوئر دو استیج

 

جهت مشاهده انواع بلوئر سایدچنل تک استیج ( تک پروانه ) اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده انواع بلوئر سایدچنل دو استیج ( دو پروانه ) اینجا کلیک کنید

محسنات استفاده و خرید سایدچنل بلوئر

  • هزینه مناسب در هنگام خرید بلوئر سایدچنل و بهره برداره آسان و گستره ی زیادی از کاربرد ها
  • به دلیل قطعات اندک متحرک در بلوئر ها؛ هزینه تعمیر و نگهداری این دستگاه در مقایسه با هوا ساز ها و کمپرسور های دیگر بسیار مناسب می باشد.  خرید بلوئر گرینکو
  • در صورت بهره برداری مناسب بلوئر ساید چنل ها دارای عمر مفید بالایی می باشند.
  • ایجاد آلودگی صوتی بسیار پایین در مقایسه با انواع کمپرسور های هوا. خرید سایدچنل رونتای
  • در صورتی که در هنگام خرید بلوئر سایدچنل ها انتخاب صحیحی انجام شود و توان دستگاه متناسب با نیاز موجود باشد. بلوئر سایدچنل ها دارای مصرف انرژی کم و مرقون به صرفه ای می باشند.  خرید سایدچنل رونتای
  • بلوئر ساید چنل ها نیازی به روغن کاری و روان کاری دورگی ندارند.
  • ایجاد و تولید هوای سالم و قابل تنفس.  خرید بلوئر گرینکو.  خرید سایدچنل رونتای
بلوئر دو استیج
بلوئر دو استیج

 

جهت مشاهده انواع بلوئر ساید چنل تکفاز اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده انواع بلوئر سایدچنل سه فاز اینجا کلیک کنید

انتخاب صحیح در خرید ساید چنل بلوئر

اولین قدم برای انتخاب درست و مناسب بلوئر سایدچنل این است که نیاز کار خود را کاملا بررسی کرده و بشناسیم. بسیاری از انتخاب های نا صحیح به این خاطر اتفاق می افتد که درخواست کننده؛ درک درست و کاملی از نیاز کار خود ندارد.  خرید بلوئر گرینکو

جهت انتخاب درست و خرید بلوئر مناسب؛ باید در نظر داشت بلوئر سایدچنل ها در قسمت پمپاژ و مکش دارای مشخصات فنی متفاوتی می باشند. هر دستگاه بلوئر ساید چنل دارای یک حداکثر حجم دبی و فشار در کار مکش و یک حداکثر حجم دبی و فشار در قسمت پمپاژ می باشد.

در هنگام خرید سایدچنل باید توجه داشت که نیاز کار شما پمپاژ گاز است. یا جهت مکش هوا یا انواع دیگر گاز ها می خواهید مورد استفاده قرار دهید. و یا هر دو کار پمپاژ و مکش ( وکیوم ) را از بلوئر سایدچنل می خواهید.  خرید بلوئر گرینکو

بلوئر سایدچنل BLOWER
بلوئر سایدچنل BLOWER

 

نکته

عددی که به عنوان حجم دبی و میزان توان ایجاد فشار در کاتالوگ دستگاه مشخص شده است. در واقع حداکثر توان دستگاه در حجم دبی تولید فشار می باشد. این بدان معناست که در نزدیک ترین مسیر فشار و حجم دبی ثبت شده بر روی کاتالوگ را تامین می کند.

درخواست کننده خرید ساید چنل بلوئر باید در نظر داشته باشد در چه نقطه کاری فشار و حجم دبی مورد نظر را می خواهد به دست بیاورد. برای دانستن این موضوع باید به جدول منحنی پمپاژ و دبی دستگاه مراجعه کند.  خرید سایدچنل رونتای

منحنی پمپاژ بلوئر ساید چنل
منحنی پمپاژ بلوئر ساید چنل

مشخصات فنی بلوئر سایدچنل

به طور معمول حجم دبی در بلوئر ساید چنل ها با پارامتر متر مکعب در ساعت ( m3h ) نمایش داده می شود. و میزان فشار پمپاژ و وکیوم ( مکش ) با علامت اختصاری میلی بار ( mbar ) و یا پاسکال ( ps ) نمایش داده می شود. البته لازم به ذکر است که به دلیل خورد بودن پارامتر پاسکال معمولاً از کیلو پاسکال ( kps ) برای نمایش میزان فشار مکش و پمپاژ استفاده می شود.

البته به این موضوع هم باید توجه داشت که تمامی تجهیزات الکتریکی و موتوری دارای یک توان نامی و یم توان واقعی می باشند برای مثال دستگاه بلوئر سایدچنلی که بر روی پلاک آن جداکثر فشار 300 میلی بار درج شده است در واقع در زمان کار با در نظر گرفتن اصطکاک داخل سیستم و موارد دیگر این فشار را باید ده الی پانزده دزصد کمتر در نظر گرفته شود.

همین مسئله در مورد حجم دبی هم صدق می کند یعنی دستگاه بلوئر سایدپچنلی که بر روی پلاک آن بیست متر مکعب دبی در ساعت درج شده است. جهت انتخاب باید در تا پانزده درصد بالاتر انتخاب شود.

پلاک بلوئر گرینکو
پلاک بلوئر گرینکو

 

خرید سایدچنل جهت پمپاژ اکسیژن

در هنگام خرید بلوئر باید توجه داشت که جهت چه مورد مصرفی درخواست خرید ساید چنل شده است. اگر خرید سایدچنل جهت تامین اکسیژن لازم اماکن بسته و زیر سطحی مانند معادن و تونل های زیر زمینی و چاه های عمیق و غیره باشد. باید به فاصله دستگاه تا محیط مورد پمپاژ توجه داشت. همچنین ظرفیت محیط و تعداد نفراتی که در آن تنفس می کنند باید در نظر گرفته شود.

اگر دستگاه بلوئر سایدچنل جهت تامین اکسیژن پرورش آبزیان مورد بهره برداری قرار می گیرد . باید چند مسئله مهم در نظر گرفته شود اول نوع ابزیان مورد پرورش ( ابزیان گرم آبی ، ابزیان سرد آبی ، انواع میگو ها و خراک های پرورش ماهی ) حجم اکسیژنی که ابزیان سرد آبی احتیاج دارند در محیط مناسب رشد کنند به نسبت به ابزیان گرم ابی بیشتر می شود. موضوع دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد حجم مخزن و تعدار ابزیان درون آن و سن واندازه آبزیان می باشد.

خرید بلوئر جهت ساخت دستگاه و خط تولید

در مواقع ای که خرید بلوئر به منظور ساخت دستگاهایی همچون خشک کن صنعتی ؛ مخازن تلخیص ؛ دستگاه های شستشو ؛ خط های بطری پر کن ؛ و انواع دستگاه های صنعتی دیگر است. باید به پوزیشنی که بلوئر در آن قرار می گیرد و همچنین محدودیت های دستگاه مورد نظر مانند تولید گرما توسط دستگاه و شرایط محیطی دستگاه از قبیل رطوبت در نظر گرفته شود.

خرید بلوئر
بلوئر سایدچنل

استفاده از بلوئر ساید چنل جهت تزریق انواع گاز ها

اگر از بلوئر به عنوان یک تزریق کننده جهت انواع گاز ها می خواهید استفاده کنید. باید در نظر بگیرید که گاز را می خواهید در انواع سیالات تزریق کنید و یا در محیط میعانی؛ اگر خرید ساید چنل جهت تزریق انواع گاز ها ( اکسیژن ؛ دی اکسید کربن ؛ هیدروژن ؛ هلیوم ؛ نئون … . ) به داخل سیالات باشد.  خرید سایدچنل رونتای

باید توجه داشت که گاز مورد نظر دارای چه عدد چگالی است و یا تا چه حد خاصیت ترکیب شوندگی دارد. آیا گاز مورد نظر اشتعال پذیر است و یا خورندگی دارد یا نه. همه ی این مسائل و مشخصات در انتخاب و خرید بلوئر باید در نظر گرفته شود.

عدد چگالی سیالی که گاز را می خواهیم در آن تزریق و مخلوط کنیم و این که در چه عمقی از مخزنی که سیال در آن است تزریق قرار است انجام شود از دیگر موضوعاتی است که باید به آن توجه داشت.

خرید ساید چنل و بلوئر
ساید چنل و بلوئر

موارد مصرف

موارد مصرف بلوئر سایدچنل ها امروزه در انواع صنایع مکانیکی ؛ شیمیایی ؛ غذایی و دارویی ؛ کشاورزی ؛ پرورش آبزیان ؛ و بسیاری از مشاغل و صنایع دیگر بی شمار است. در اینجا به چند نمونه از موارد مصرف بلوئر ساید چنل ها اشاره می کنیم.

استفاده از بلوئر سایدچنل جهت حوضچه تخمیر

هوادهی در حوضچه های هوازی فاضلاب ، برای هم زدن حوضچه ها و استخرها, حذف گازهای فرار CO2 ،H2S و… از آب و فاضلاب. جهت انتخاب و خرید بلوئر سایدچنل برای استفاده در فاضلاب های صنعتی و قابل بهره برداری کردن آب آلوده؛ باید به حجم حوضچه تخمیر همچنین میزان گاز های فرار در آب و فاصله بلوئر تا حوضچه توجه داشت.

جهت انتخاب دستگاه بلوئر سایدچنل برای حوضچه های تصفیه تخمیری باید به مسائلی همچون حجم حوضچه نوع سیال داخل آن و عمق حوضچه توجه داشت . چون زمانی که لوله ورودی گاز از دستگاه بلوئر سایدچنل در پایین ترین نقطه حوضچه قرار می گیرد. علاوه بر مسیر خط لوله باید بر فشاری که بر اثر جرم سیال داخل حوضچه بر دفیوزر های پخش اکسیژن وارد می شود غلبه کند.

خرید سایدچنل گرینکو
حوضچه های تخمیر

استفاده از بلوئر جهت سیستم های حباب گیر

سیستم های حباب گیر و جدا کننده از قسمت مکش بلوئر سایدچنل استفاده می کند. در همگام خرید بلوئر سایدچنل جهت دستگاه های حباب گیر و جدا کننده به حجم سیالی که دستگاه در ساعت پالایش می کند و همچنین نوع گاز های مخلوط در سیال باید توجه کرد.

موارد مصرفی که از دستگاه بلوئر سایدچنل به عنوان حباب گیر استفاده می شود، به چند موضوع مهم باید توجه داشت. یک: نوع سیال ( اندازه چگالی سیال مود استفاده)

خرید سایدچنل گرینکو
سیستم های حباب گیر و جداکننده

خرید سایدچنل جهت مخازن تلخیص

با توجه نوع سیال مورد تلخیص قرار گرفته و میزان ناخالصی و نوع نا خالصی دستگاه بلوئر سایدچنل انتخاب می شود. با در نظر گرفتن این مسئله که در این موارد از استفاده فقط از طرف مکش دستگاه بلوئر سایدچنل استفاده می شود. باید در نضر داشت حجم دبی و فشاری که دستگاه بلوئر ساید چنل در قسمت مکش ایجاد می کند مورد توجه قرار گیرد.

نوع سیال در حال تلخیص و حجم مخزن و همچنین عمق مخزن از مهم ترین پارامتر هایی است که در همگام خرید سایدچنل جهت مخازن تلخیص باید در نظر گرفته شود.

خرید سایدچنل گرینکو
مخازن تلخیص

استفاده از بلوئر در صنایع غذایی

دستگاه های مواد غذایی هم از دستگاه هایی هستند که جهت ساخت آن از بلوئر ساید چنل ها استفاده می شود. مهم ترین مسئله ای که باعث می شود جهت ساخت انواع مواد غذایی چه برای مخلوط کردن یا تزریق گاز ها به مایعات گاز دار و غیره از دستگاه بلوئر سایدچنل استفاده می شود این است که در بسیاری از موارد استاندارد های تولید اجازه تماس مواد خوراکی با هیچ جسم جارجی را نمی دهند. مکش دستگاه سایدچنل کمک می کند موارد خوراکی بدون تماس باهیچ جسم خارجی مخلوط و یا جابجا شوند.

مهمترین  مزیت استفاده از بلوئر سایدچنل در این دستگاه ادم دخالت انسانی در مراحل شستشو است. در هنگام خرید بلوئر سایدچنل برای ساخت دستگاه های شستشو مکانیزه باید شرایط محیطی و ظرفیت دستگاه در نظر گرفته شود.

شستشو مواد غذایی
دستگاه شستشو ( حبوبات ، زیتون، آلبالو …)

خرید بلوئر جهت دستگاه های بطری پر کن

در تمامی صنایع غذایی صنعتی اولین ومهم ترین موضوع حفظ سلامتی محصول تا تاریخ درج شده برای مصرف می باشد. از همین رو کوچکترین تماس جسم خارجی با محصول می تواند باکتری های قابل رشدی را در محصول وارد کند. از همین جهت برای جابجایی و پر کردن بطری های انواع مواد خوراکی از قسمت مکش بلوئر ی=سایدچنل استفاده می شود.

در ستگاه های بطری پر کن از پمپاژ منفی و یا از قسمت وکیوم ( مکش ) بلوئر سایدچنل ها استفاده می شود. مهمترین پارامتری که در خرید ساید چنل جهت ساخت بطری پر کن باید در نظر گرفته شود میزان فشار وکیوم بلوئر است. که این موضوع خود تابعی از ظرفیت دستگاه بطری پر کن مورد نظر می باشد.

دستگاه بطری پر کن

خرید سایدچنل جهت دستگاه های خشک کن

یکی دیگر از موارد استفاده از دستگاه های بلوئر سایدچنل در مواد غذایی صنعتی خشک کردن ظروفی است که قرار از مواد خوراکی در داخل انها تزریق شوند. با توجه به این موضوع که در استاندارد های غذایی حتی زره ای اب یا مواد شوینده و هر سیال دیگری نباید دا ظرف باقی مانده باشد و پس از شستشو و استریل کردن ظرف هیچ جسمی نباید با ظرف تماس پیدا کند. جهت خشک کردن ظروف از قسمت پمپاژ دستگاه سایدچنل برای خشک کردن ظروف استفاده می شود.

در دستگاه های خشک کن ظروف مواد خوراکی کار ایجاد باد برای از بین بردن رطوبت در اکثر موارد برعهده بلوئر ساید چنل ها می باشد. برای خرید ساید چنل دستگاه خشک کن ظروف مواد غذایی مهمترین موضوعی که باید به آن توجه شود؛ میزان فشار و دبی پمپاژ بلوئر می باشد. که این موضوع با در نظر گرفتن ظرفیت دستگاه و فاصله بلوئر ساید چنل تا خط خشک کن مشخص می شود.

 

دستگاه های خشک کن

خرید ساید چنل جهت دستگاه شستشو صنایع غذایی

جهت صنایع کنسرواسیون از دستگاه بلوئر سایدچنل جهت تزریق هوا و انواع گاز های مورد نیاز جهت شستشو و استریل کردن میوه ها و یا هر مواد خوراکی دیگر استفاده می شود. تزریق هوا و یا گاز های دیگر داخل سیالی که مواد غذایی در آن شستشو استریل می شوند. باعث از بین رفتن بهتر و باکیفیت تر مواد خوراکی می شود.

در این مدل از دستگاه های شستشو مواد غذایی که بیشتر در کنسرو سازی ها جهت شستن مواد خوراکی مانند میوه ها مورد استفاده قرار می گیرد. کار پمپاژ هوای تازه به درون ظرف شستشو که پر از آب و مواد استریل کننده می باشد را بلوئر ساید چنل ها انجام می دهند. تعداد نازل های پمپاژ هوا و ظرفیت مخزن تعیین کننده حجم و فشار بلوئر می باشد.  خرید بلوئر گرینکو

 

دستگاه شستشو مواد خوراکی

خرید بلوئر جهت دستگاه های ونتوری

در بسیاری از صنایع شما با موادی سر کار دارید که در اصطلاح می گوند قابلیت تنش پذیری دارند مانند خون و یا مواد لبنی و غیره و یا اصلا باموادی مواجه هستید که خاصین ترکیب شوندگی و یا خورندگی دارند. در این موارد جهت جا بجایی این دسته از سیالات از سیستم ونتوری استفاده می شود. که به طور معمول موتور دستگاه ونتوری یک دستگاه بلوئر سایدچنل است. که از قسمت مکشش جهت جابجایی مواد استفاده می شود.

در ساخت انواع دستگاه های ونتوری ( جابجایی و انتقال بدون تماس ) از بلوئر ساید چنل ها به عنوان پمپ اصلی دستگاه استفاده می شود. در انتخاب و خرید بلوئر سایدچنل جهت ساختن دستگاه های ونتوری باید دقت و وسواس زیادی به خرج داده شود. زیرا متغیر های زیادی در انتخاب بلوئر دستگاه ونتوری باید در نظر گرفته شود. از جمله این موارد می توان به به وزن و اندازه موادی که می خواهیم بدون تماس انسانی جابجا شوند و ظرفیت دستگاه و فاصله دو مخزن از همدیگر اشاره کرد.  خرید بلوئر گرینکو

خرید سایدچنل
دستگاه های انتقال بدون تماس

خرید ساید چنل جهت دستگاه های جمع آوری

یک نوع دیگر از دستگاه های ونتوری مانند جارو برقی عمل می کنند با این تفاوت که ذرات و موادی را جمع اوری می کنند که به علت خورنده بودن یا ترکیب شونده بودن باید بدون تماس با جسم دیگری جمع آوری شوند در این موارد هم از یک ونتوری که قلب آن یک دستگاه بلوئر سایدچنل هست استفاده می شود.

دستگاه های جمع آوری از سطح بدون تماس نوعی دیگر از دستگاه های ونتوری می باشند. از این دستگاه ها از مرغ داری ها و پرورش گاه های انواع دام و طیور جهت جمع اوری پر و فضولات بدون دخالت مستقیم انسانی استفاده می شود. خرید سایدچنل برای ساخت دستگاه ونتوری رابطه مستقیمی با مساحت سطح ملک و وزن و اندازه ذرات مورد جمع اوری و طول شلنگ نبتون دارد.

 

خرید سایدچنل جهت پرورش آبزیان

در مراکز پرورش آبزیان این دستگاه، با تولید هوای فشرده و تزریق آن از طریق لوله به داخل دیفیوزرها که در کف استخر نصب شده‌اند، هوا را به صورت حباب‌های بسیار ریز از داخل دیفیوزر خارج می‌نماید و اکسیژن مورد نیاز آبزیان دراستخر پرورش ماهی را تأمین می‌کند. این دستگاه در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف تولید می‌گردد که بسته به حجم استخر و میزان اکسیژن مورد نیاز انتخاب می‌گردند. جهت حفاظت دستگاه، گرد و غبار هوای ورودی به بلوئر توسط فیلتر ها قابل تعویضی گرفته می شود.

خرید سایدچنل
دستگاه تزریق اکسیژن

خرید سایدچنل جهت دستگاهای صنایع نساجی

در صنایع نساجی از پمپ بلوئر سایدچنل استفاده های گوناگونی می شود. یکی از شناخته شده ترین مصارف بلوئر سایدچنل ها در صنایع نصاجی دستگاه الیاف گیر می باشد. برای انتخاب و خرید ساید چنل دستگاه الیاف گیر باید به حجم الیاف و شرایط محیط کاری توجه شود.

با توجه به این موضوع که الیاف باقی مانده می تواند هر موتوری را به چالش بکشد. در این موارد از یک دسنگاه سایدچنل به همراه صافی سر راه پمپ بلوئر سایدچنل استفاده می شود.

دستگاه الیاف گیر

خرید بلوئر جهت دستگاه های چاپ

یکی دیگر از موارد مصرف بلوئر سایدچنل ها در صنایع نساجی مربوط به دستگاه چاپ بر روی منسوجات می باشد. کار ساکشن کردن بر چسب چاپ بر روی پارچه را در این دستگاه بلوئر انجام می دهد. جهت خرید سایدچنل دستگاه چاپ پیوسته منسوجات؛ با در نظر گرفتن ظرفیت دستگاه؛ توان وکیوم بلوئر مشخص می شود.

خرید سایدچنل
دستگاه چاپ پیوسته

خرید سایدچنل جهت غبار گیر دستگاه تراش

در واقع قلب غبار گیر های صنعتی پمپ بلوئر ساید چنل است. در بسیاری از موارد جهت جمع اوری همزمان ذرات به جا مانده از انواع تراش کاری از دستگاه غبار گیر صنعتی استفاده می شود. جهت خرید بلوئر سایدچنل برای دستگاه غبار گیر صنعتی باید متغیر هایی نظیر وزن ذرات و چند ورودی بودن و ظرفیت دستگاه در نظر گرفته شود.  خرید بلوئر گرینکو

دستگاه غبار گیر

استفاده از بلوئر سایدچنل در صنایع آبکاری

در برخی از صنایع مانند آبکاری از پمپ بلوئر به عنوان گرد گیر استفاده می شود. در خرید پمپ بلوئر جهت گرد گیری باید به اندازه ذرات گرد غبار توجه داشت تا باعث خرابی پمپ نشود.  خرید بلوئر گرینکو

خرید سایدچنل
دستگاه گرد گیر

بهره برداری از بلوئر در مشاغل خدماتی

در ساخت خشک کن های صنعتی از جمله خشک کن های کارواش ( مراکز شستشو خودرو ) از پمپ بلوئر برای ایجاد هوای پر فشار جهت از بین بردن رطوبت استفاده می شود. در هنگام خرید پمپ بلوئر برای ساخت این نوع از خشک کن ها باید به تعداد نازل های پمپاژ و ظرفیت دستگاه توجه شود.  خرید سایدچنل رونتای

خرید سایدچنل
دستگاه خشک کن صنعتی

سازندگان مختلف بلوئر سایدچنل ها

امروزه با در نظر گرفتن مصارف گوناگون و بی شمار بلوئر ساید چنل ها در صنایع تولیدی و خدماتی مختلف، کمپانی های زیادی شروع به این محصول کرده اند. در ادامه چند مورد از سازندگان معتبر بلوئر ساید چنل ها را معرفی می کنیم و تلاش می کنیم مزایا و معایب هر کدام از این کمپانی های تولید کننده این پمپ های پر استفاده را بررسی کنیم. تا خوانندگاه این مقاله با در نظر گرفتن جمیع جهات با خیال راحت تر به خرید بلوئر ساید چنل ها بپردازند.  خرید سایدچنل رونتای

برند معتبر سازنده پمپ های بلوئر سایدچنل

 کمپانی ارزن AERZEN BLOWER SIDE CHANNEL

شرکت ارزن یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین سازندگان بلوئر ساید چنل ها در جهان می باشد. از محسنات محصولات این کمپانی می توان به کیفیت مناسب و طول عمر مفید بالای بلوئر های ساخت این شرکت اشاره کرد. شاید به عنوان معایب فقط بتوان به هزینه بالا در هنگام خرید بلئور ارزن اشاره کرد.  خرید سایدچنل رونتای

بلوئر ارزن
بلوئر ارزن

 

کمپانی روبسکی ROBUSCHI BLOWER SIDE CHANNEL

یکی دیگر از کمپانی های اروپایی معتبر و قدیمی سازنده دستگاه های سایدچنل شرکت روبوسکی ایتالیا می باشد. کیفیت خوب، کارکرد نرم و کم سر صدا و بره بردای آسان در کنار عمر مفید طولانی از مزایای بلوئر سایدچنل روبسکی می باشد. به عنوان معایب می توان به نبود قطعات یدکی اشاره کرد. البته خرید بلوئر روبسکی در مقایسه با برند های اسیایی هزینه ی اولیه بالاتری دارد.

بلوئر ربوسکی
بلوئر ربوسکی

کمپانی لانگ تک LONGTECH BLOWER SIDE CHANNEL

شرکت لانگ تک یکی از اولین سازندگان بلوئر ساید چنل ها در آسیا می باشد. این کمپانی در شرق اسیا و در جزیره تایوان کار خود را اغاز کرد. البته گفتنیست امروزه در چند نقطه در شرق اسیا دارای کارخانجات تولید بلوئر ساید چنل ها می باشد. کیفیت ساخت مناسب و استاندارد و بهره برداری آسان و در دسترس بودن قطعات یدکی از محسنات بلوئر ساید چنل لانگ تک می باشد. از معایب این محصولات می توان به ضعیف تر بودن یاتاقان ها در مقایسه با محصولات اروپایی اشاره کرد.

بلوئر لانگ تک
بلوئر لانگ تک

کمپانی گری تک GREATECH BLOWER SIDE CHANNEL

کارخانجات گری تک یکی دیگر از سازندگان تایوانی بلوئر سایدچنل ها می باشد. به عنوان مزیت های محصولات این کمپانی می توان به هزینه اولیه کمتر در هنگام خرید ساید چنل گری تک به نسبت محصولات اروپایی اشاره کرد. البته داشتن استاندارد های لازم و کیفیت قابل قبول از دیگر محسنات محصولات این شرکت است. از معایب این محصولات می توان به تنوع کم این محصولات در ایران اشاره کرد.

کمپانی گلدن تک GOLDENTECH BLOWER SIDE CHANNEL

گلدن تک یکی دیگر از تولیدکنندگان تایوانی بلوئر ساید چنل می باشد. این کمپانی در مقایسه با دیگر کمپانی های تایوان از سابقه ی کمتری در تولید بلوئر سایدچنل ها برخوردار است.

کمپانی تراندین TRUNDEAN BLOWER SIDE CHANNEL

با توجه به موفقیت کمپانی های تولید کننده بلوئر سایدچنل ها در تایوان مانند کمپانی رونتای و لانگ تک، شرکت های متعددی به تولید این محصول مبادرت کردند. و با در نظر گرفتن تجربه خوبی که در تولید بلوئر ساید چنل ها در این جزیره کوچک وجود دارد می توان گفت، محصولات شرکت هایی نظیر تراندین هم از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. 

بلوئر تراندین
بلوئر تراندین

کمپانی گراکو  GRACO BLOWER SIDE CHANNEL

شرکت گراکو هم یکی دیگر از سازندگان تایوانی پمپ های بلوئر ساید چنل می باشد. این کمپانی توانسته موفقیت هایی در شناساندن محصولات خود در بازار های جهانی به دست آورد.  خرید سایدچنل رونتای

بلوئر گراکو
بلوئر گراکو

کمپانی رونتای RONTAI BLOWER SIDE CHANNEL

رونتای یکی از شناخته شده ترین کمپانی های سازنده بلوئر ساید چنل در تایوان می باشد. بلوئر سایدچنل ها و دیگر محصولات این شرکت مانند پمپ های وکیوم و پمپ های روتاری از جایگاه خوبی در چشم مصرف کنندگان این پمپ ها در ایران برخوردار هستند. از محسنات محصولات این کمپانی می توان به کیفیت ساخت قابل رقابت با محصولات اروپایی و هزینه اولیه کمتر در هنگام خرید بلوئر سایدچنل رونتای اشاره کرد. در دسترس بودن خدمات پس از فروش و قطعات یدکی از دیگر مزایای محصولات کمپانی رونتای است.

بلوئر رونتای
بلوئر رونتای

 

بلوئر سایدچنل GREENCO BLOWER SIDE CHANNEL

کمپانی گرینکو از معتبر ترین و تخصصی ترین تولیدگنندگان پمپ های بلوئر سایدچنل در چین می باشد. محصولات گرینکو با داشتن استاندارد های لازم و تنوع کم نظیر در زیمنه ی بلوئر ساید چنل ها و خدمات از پس فروش مناسب توانسته جایگاه خوبی را چشم مصرف کنندگان بلوئر سایدچنل ها در ایران بدست آورد. خرید بلوئر گرینکو دارای مزایای زیادی از جمله هزینه کمتر در هنگام خرید در مقایسه با برند های اروپایی و دسترسی آسان به قطعات یدکی و طول عمر مفید بالا می باشد.

جهت مشاهده انواع بلوئر ساید چنل گرینکو اینجا کلیک کنید

نمایندگی سایدچنل گرینکو
نمایندگی سایدچنل گرینکو

 

بلوئر سایدچنل spc چین

سایدچنل بلوئر spc
سایدچنل بلوئر spc

 

جهت مشاهده انواع بلوئر سایدچنل spc اینجا کلیک کنید

کمپانی spc یکی دیگر تولید کنندگان بلوئر ساید چنل در چین می باشد. البته گفتنی است این شرکت تولیدات متفاوتی از جمله انواع پمپ های سانتریفیوژ و کفکش و لجن کش دارد و یک کمپانی تخصصی در ساختن پمپ های بلوئر سایدچنل نمی باشد.

بلوئر سایدچنل استریم stream چین

جهت مشاهده انواع بلوئر سایدچنل استریم اینجا کلیک کنید

سایدچنل بلوئر استریم
سایدچنل بلوئر استریم

کمپانی استریم یک برند می باشد تا یک کارخانه تولید و محصولات متفاوت و زیادی با این برد در ایران عرضه می شوند.

بلوئر سایدچنل پالما palma چین

 

سایدچنل بلوئر پالما
سایدچنل بلوئر پالما

جهت مشاهده انواع بلوئر سایدچنل چینی اینجا کلیک کنید

هر کدام از موارد مصرف بلوئر ساید چنل ها که در پاراگراف بالا ذکر شد؛ نیاز به ملزومات و تجهیزات خاص همان مورد استفاده دارد.

تجهیزات مورد استفاده در بلوئر سایدچنل

  • فیلتر هوای ورودی
  • گیج فشار
  • شیر اطمینان فشار بالا
  • شیر یکطرفه
  • مبدل خروجی

گروه صنعتی برقاب صنعت

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X