موتور برق چینی

موتور برق چینی

موتور برق چینی

انواع موتور برق چینی

امروزه انواع و اقسام موتور برق چینی وارد ایران می شود. بعضی از این موتوربرق ها دارای برند های معتبر می باشند و برخی دیگر دارای برند خاصی نمی باشند. منظور از این توضیحات این است که برخی از موتوربرق های چینی دارای برند بین المللی می باشند و با همین برند و همین مدل ها بدون هیچ دخل و تصرفی از طرف وارد کنندگان عرضه می گردد. اما برخی دیگر از موتور برق های چینی که وارد ایران می شود. توسط تولیدی های کوچک تر نسبت به کمپانی های برند محور تولید و توسط وارد کنندگان به بازار ایران عرضه می گردند.

موتوربرق چینی واکسون
موتوربرق چینی واکسون

این نوع از تولید کنندگان کشور چین دست تاجر را برای دخل و تصرف در کیفیت و مدل و حتی برند باز می گذارند. از همین رو بسیاری از این محصولات ( موتور برق ) وارد شده به بازار ایران قابل اعتماد نیستند.

این قابل اعتماد نبودن از چند نظر قابل بررسی می باشد

اولین و مهم ترین نکته کیفیت خود موتور برق می باشد. که این کیفیت شامل میزان کیفیت انجین موتور برق ، کیفیت ژنراتور موتور برق (ژنراتور موتور برق هایی با کیفیت قابل قبول باید از سیم پیچ تمام مس باشد و استفاده از سیم آلومینیومی در هر یک از اجزای ژنراتور از جمله چکت و استارت و تبدیل کننده اصلی باعث افت کیفیت شدید ژنراتور و در نهایت خود موتور برق می‌شود ) کیفیت ساخت شاسی و پنل خروجی و اجزایی مانند رگلاتور ولتاژ و کاربراتور و دینام استارت و بسیاری از اجزای کوچک دیگر در کیفیت کلی دستگاه موتور برق تاثیر گذار است.

شرکت وارد کننده موتوربرق چینی

نکته بعدی که باید در موقع انتخاب موتور برق جهت خرید در نظر گرفته شود. خدمات پس از فروش و موجود بودن قطعات می باشد. که این موضوع بستگی به شرکت وارد کننده موتور برق دارد. برخی از وارد کنندگان معتبر برای حفظ اعتماد مشتریان محصولات خود همراه با وارد کردن خود دستگاه ها به کشور به میزان نیاز قطعات مصرفی و غیر مصرفی را هم وارد می کنند.

نکته دیگری که مورد اهمیت می باشد، میزان مصرف سوخت و میزان آلایندگی موتور برق می باشد. که البته این موضوع تابعی از کیفیت کلی دستگاه می باشد.

کاردکرد مداوم در مقیاس ساعت، از دیگر فاکتور هایی است که در موقع انتخاب موتور برق با در نظر گرفتن موارد کاری باید در نظر گرفته شود.

موتور برق های چینی به دو دسته اصلی موتوربرق چینی بنزینی و موتوربرق دیزلی چینی تقسیم می شوند. البته لازم به ذکر است ما در این مقاله قصد نداریم در مورد دیزل ژ نراتور های بزرگ صحبت کنیم. و منظور از موتور برق دیزلی موتور برق هایی نهایتا تا توان ده الی پانزده کیلووات خروجی می باشد.

در ادامه این مقاله با برخی از برند های معتبر موتوربرق چینی که در بازار ایران موجود است آشنا می شویم.

موتوربرق لانسین loncin

یکی از برند های چینی معتبر و با کیفیت قابل قبول که در بازار ایران موجود می باشد، موتوربرق چینی لانسین می باشد. کیفیت بالای انجین و ژنراتور موتور برق های لانسین و دیگر اجزای مهم مانند. شاسی، پنل کنترل، کابراتور، باعث شده است لانسین یکی از برند های قابل اعتماد موتور برق چینی در بازار ایران باشد.

موتور برق لانسین
موتور برق لانسین

البته لازم به ذکر است گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب از دیگر مزایایی موتور برق های چینی لانسین است. کمپانی لانسین به غیر از موتوربرق در زمینه تولید انواع انجین های بنزینی و موتور پمپ های بنزینی محصولات متنوع ی را دارا می باشد.

تنوع در محصولات ( موتوربرق چینی ) یکی دیگر از مزایای این کمپانی می باشد.

موتوربرق راتو rato

یکی دیگر از برند های معتبر و دارای پشتبانی مناسب در موتوربرق های چینی موتوربرق چینی راتو می باشد. کیفیت انجین بالا و رعایت استاندارد ها در ساخت ژنراتور دستگاه در کنار کیفیت مناسب اجزای تشکیل دهنده دیگر مانند: رگلاتور برق ( کنترل کننده ولتاژ ) ، شاسی مناسب با وزن و کاربری موتور برق و کاربراتور های باکیفیت از دیگر محسنات موتور برق چینی راتو می باشد.

موتوربرق راتو
موتوربرق راتو

البته لازم به ذکر است موتور برق های چینی راتو مجهز به گاز و ساسات اتوماتیک می باشند. میزان صدای تولید شده در هنگام کار کردن آنها در مدل های بزرگ فرا تر از 75 دسیبل نمی رود.

موتور برق ورما

برند ورما بیشتر از این که یک کمپانی تولید موتور برق باشد یک برند تجاری می باشد. ولی با در نظر گرفتن این موضوع که موتور برق های ورما توسط کارخانجات سنسی در کشور چین تولید می شود. می توان گفت که این موتور برق ها از کیفیت بالایی در مقایسه با موتور برق های چینی دیگر برخوردار می باشند.

موتوربرق ورما
موتوربرق ورما

موتور برق کوپ 

کوپ هم یکی دیگر از برند های شناخته شده و معتبر در زمینه ساخت موتور برق در کشور چین می باشد. البته لازم به ذکر است که موتور برق های ساخت شرکت کوپ همگی دیزلی ( گازوئیل سوز ) می باشند. کیفیت انجین بالای این موتور برق چینی و ژنراتوری که دارای استاندارد های لازم می باشد باعث شده است که موتور برق کوپ یکی از موتور برق های دیزلی چینی با کیفیت بازار ایران باشد.

موتوربرق کوپ
موتوربرق کوپ

انجین این موتور برق ها مجهز به ساسات و گاز اتوماتیک می باشد. 

برجی از مدل های موتور برق های کوپ به علت داشتن پمپ گازوئیل مناسب به آسانی به سیستم امرجنسی مجهز می شوند. 

موتور برق کاما 

برند کاما یک برند کاملا شناخته شده در بازار ایران می باشد. موتور برق های تولیدی این کمپانی همگی مجهز به انجین ( موتور احتراقی درون سوز ) دیزلی می باشند. این بدان معناست که سوخت انجین موتور برق های کاما گازوئیل می باشد.

موتوربرق کاما
موتوربرق کاما

از مزایایی موتور برق های کاما می توان به دارا بودن گاز و ساسات اتوماتیک اشاره کرد. که باعث می شود مصرف سوخت با در نظر گرفتن باری که از ژنراتور دستگاه گرفته می شود تنظیم می شود.

موجود بودن لوازم و قطعات یدکی از دیگر محسنات موتور برق های کاما می باشد.


گروه صنعتی برقاب صنعت

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم پلاک 90

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X