پمپ سیرکولاتور خطی و سه دور لئو LEO LRP / LEO LPP

پمپ سیرکولاتور خطی و سه دور لئو LEO LRP / LEO LPP

پمپ سیرکولاتور

پمپ سیرکولاتور لئو

یکی از دسته های پر کاربرد پمپ ها پمپ های سیرکولاتور می باشند. مورد مصرف پمپ های سیرکوله و یا همان سیرکولاتور به طور معمول در سیستم های بسته می باشد. پمپ های سیرکوله در اندازه های مختلف با قدرت های متفاوت جهت به گردش در آوردن انواع سیالات در سیستم های بسته مانند سیستم های گرمایشی و تصفیه خانه استخر ها و برگشت آب گرم اماکن و برج های خنک کننده و … . مورد بهره برداری قرار می گیرند.

پمپ های سیر کولاتور به طور معمول از یک موتور الکتریکی به عنوان پیشران، جهت تامین نیروی دوران پروانه استفاده می کنند. موتور های الکتریکی پمپ های سیرکوله در مدل های مختلف از دو نوع جریان برق مصرفی تک فاز و سه فاز استفاده می کنند.

پمپ سیرکوله سه دور لئو

با در نظر گرفتن این موضوع که در بسیاری از موارد از پمپ های سیرکولاتور جهت کاهش مصرف انرژی در سیستم استفاده می شود. بسیاری از مدل های پمپ سیرکوله با چند دور مختلف می توانند کار کنند برای مثال پمپ های سیرکوله لئو با پارتنامبر تجاری LRP همگی سه دور می باشند.

منظور از این که می گوییم سه دور می باشند این است که می توانید به وسیله کلیدی که بر روی جعبه برق پمپ قرار دارد می توانید پمپ را به طور دستی در سه حالت از نظر قدرت قرار دهید. این تجهیز بر روی پمپ کمک زیادی به کاهش دادن انرژی مصرفی کل سیستم می کند.

به این شکل که پمپی که در سیستم گرمایش یک ساختمان در حال کار کردن است را می توانید در فصل هایی که از سیستم گرمایش فقط جهت گرم کردن آب استفاده می شود بر روی دور یک که کمترین حد قدرت پمپ است قرار دهید و همین پمپ را در فصولی که قرار است سیستم، رادیاتور های پخش گرما و یا گرمایش از کف را هم گرم کند در دور سه که بیشترین حد قدرت پمپ است قرار دهید.

کمپانی لئو    LEO 

یکی از برند های معتبر و در دست رس در ایران با خدمات پس از فروش و کیفیتی مطمئن تر نسبت به محصولات وارداتی مشابه از چین، محصولات لئو است. از ویژگی های مهم این مجموعه می توان به تنوع بالای محصولات و کیفیت نسبتا بالا و قیمت پایین تر نسبت به برند های اروپایی اشاره کرد.

گفتنیست، بیشتر محصولات تولیدی این کمپانی متمرکز بر روی پمپ های مصرف خانگی و نیمه صنعتی می باشد. و از پمپ های بزرگ با الکتروموتور هایی با قدرت بالا جهت آبرسانی از سد ها و یا گردش توربین و یا خط های آبرسانی عمرانی … خبری نیست.

از ویژگی های دیگر این کمپانی می توان به در دست رس بودن قطعات یدکی، دقت در کیفیت ساخت، آزمایشگاه میدانی و استفاده از آلیاژ های مختلف ( چدن ، آلمینیوم، استلنس استیل 304، استلنس استیل 316، پلاستیک، باکالیت، PO، PP ، … ) در ساخت قسمت پمپ و الکتروموتور، دستگاه اشاره کرد. که این موضوع باعث می شود محصولات این کمپانی در بسیاری از پروژه های کوچک و نیمه سنگین قابل استفاده باشند.

پمپ سیرکولاتور سه دور ( سرعته ) لئو   LEO LRP / LEO ARP

پمپ های چند دور سیرکولاتور لئو از نوع روتور تر ( wet rotor ) هستند. در پمپ های سیرکولاتور چند دور، آب بند مکانیکی وجود ندارد و آب وارد محفظه روتور می شود و آن را خنک کاری می کند. همچنین رینگ های سایشی توسط آب روانکاری می شوند و بدین ترتیب این پمپ ها نیاز به روغن کاری ندارند.

از همین رو موتور این پمپ های سیرکولاتور لئو در زمان نصب چه در خطوط افقی و چه در خطوط عمودی می بایست به صورت افقی قرار گیرد تا آب به راحتی بتواند وارد آن شود. پمپ های سیرکوله چند دور عموما حداکثر تا توان ۲.۵ کیلو وات ساخته می شوند.

گفتنیست شافت پمپ سیرکولاتور لئو سه دور از آلیاژ آلومنا سرامیک می باشد.

مشخصات فنی پمپ های سیرکولاتور سه دور لئو

حداکثر دبی پمپ سیرکولاتور لئو سه دور 11 مترمکعب در ساعت می باشد.

جریان برق مصرفی پمپ سیرکوله لئو سه دور تکفاز می باشد.

توان الکتروموتور پمپ سیرکوله لئو سه سرعته بین 22 تا 270 وات است.

سایز دهانه وروری و خروجی پمپ سیرکوله سه دور لئو 1/2 تا  2 /1 1 اینچ می باشد.

پروانه پمپ سیرکوله لئو سه دور از باکالیت PPO ساخته شده است.

محدوده دمای سیال بین 2 تا 110 درجه سانتیگراد می باشد.

پمپ سیرکولاتور خطی لئو  LEO LPP

پمپ سیرکولاتور خطی از گروه پمپهای سانتریفیوژ بوده که در دو نوع پمپ سیرکولاتور بدنه چدن و پمپ سیرکولاتور بدنه استیل ساخته شده و قادر به پمپاژ سیالات تا دمای ۱۰۰-۱۳۰ درجه سانتیگراد می باشند. این نوع پمپ ها غالباً جهت سیرکوله آب مورد استفاده قرار می گیرند.

بدنه پمپ های سیرکولاتور خطی لئو از آلیاژ چدن ضد زنگ ( ND65 ) ساخته شده است. پروانه سری پمپ های سیرکوله خطی لئو در مدل های مختلف از دو آلیاژ چدن ضد زنگ و یا استلنس استیل 304 ساخته شده است .

این نوع پمپ ها دارای مکش منفی نیستند یعنی جهت جابجایی سیال بایستی آن سیال براین نوع پمپها اصطلاحاّ سوار باشد

همچنین پوسته موتور از آلومنیوم ساخته شده و در دو سرعت 1400 و 2900 دور در دقیقه تولید می شوند. از این سری پمپ ها جهت سرکوله ( گردش در سیستم بسته ) آب گرم و سرد در انواع اماکن ساختمانی و صنعتی استفاده می شود.

یکی از ویژگی های پمپ های سیرکوله لئو کارکرد بسیار کم صدا می باشد.

مشخصات فنی پمپ سیرکوله خطی لئو  LEO

پمپ های سیرکوله خطی لئو از الکتروموتوری با توان 0.37 تا 132 کیلووات بهره می برد. در مدل های کوچک با دو نوع جریان برق مصرفی تکفاز و سه فاز تولید می شوند.

سایز دهانه ورودی و خروجی پمپ سیرکوله خطی لئو بین 1/4 1 تا 10 اینچ می باشد.

حداکثر دبی پمپ سیرکولاتور خطی لئو  760 متر مکعب در ساعت است.

حداکثر ارتفاع پمپ سیرکولاتور خطی لئو 88 متر است.

محدوده دمای سیال مورد نظر بین 0 تا 90 درجه سانتی گراد می باشد.

دورموتوراین نوع الکترو پمپ ها ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰دور می باشد.

این نوع الکتروپمپ ها به جهت مصرف بهینه انرژی دارای رده بندی مصرف A و B می باشند.

برقاب صنعت


فروشگاه برقاب صنعت ارائه دهنده انواع پمپ های سیرکولاتور لئو و خدمات پس از فروش آن می باشد.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد 90

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X