پمپ آب پنتاکس ایران water pump pentax ir

پمپ آب پنتاکس ایران water pump pentax ir

پمپ آب پنتاکس ایران water pump pentax ir

از چند سال پیش که بر اثر تحریم های اقتصادی واردات از کشور های اروپایی مشکل شده است؛ بسیاری از فعالان اقتصادی به فکر تولید و یا حداقل مونتاژ محصولات مورد فروش خود افتادند با توجه به سهم بزرگی که برند پنتاکس از بازار پمپ های گوناگون انتقال سیالات در ایران دارد. شرکت وارد کننده این محصولات تصمیم به ساخت و مونتاژ برخی از محصولات پر مصرف تر این برند در داخل کشور گرفت و این محصولات را با نام تجاری pentax ir به بازار داخلی عرضه نمود.

پمپ جتی پنتاکس ایرانی
پمپ جتی پنتاکس ایرانی

با در نظر گرفتن کیفیت قابل قبول و خدمات پس از فروش به نسبت مناسب این محصولات می توان گفت از بسیاری از جهات این محصولات حضور موفقی را در بازار داخلی تجربه کرده و با گذشت بیشتر زمان در حال به دست آوردن اعتماد خوبی بین فروشندگان و مصرف کنندگان می باشد.

بیشتر محصولاتی ( پمپ آب ) که امروزه با این نام تجاری عرضه می شوند زیر مجموعه پمپ های سانتریفیوژ می باشند. همان طور که در مقالات قبلی گفته شده است؛ بیشترین کاربرد مجموعه پمپ های سانتریفیوژ؛ تقویت فشار سیال داخل خطوط لوله کشی انواع اماکن؛ انتقال انواع سیالات ؛… می باشد.

این پمپ های پنتاکس ایرانی در واقع با طراحی همان پمپ های پنتاکس ایتالیایی ساخته می شوند. در بسیاری از محصولات تولیدی در این پمپ ها از قطعات همان پمپ های پنتاکس اصلی استفاده می شود و در واقع در ایران فقط کار مونتاژ آن انجام می شود.

<yoastmark class=

پمپ های ساختمانی پنتاکس ایران

پمپ های بشقابی تک پروانه پنتاکس مونتاژ داخل CM100 IR

در حال حاضر این پمپ ها فقط با موتور الکتریکی یک اسب تولید می شوند؛ پمپ های ایران در دو تیپ CM100/00 IR و CM100/01 IR عرضه می شوند؛ تفاوت میان این دو تیپ پمپ بشقابی در جنس پروانه آب پخش کن انها می باشد؛ به این ترتیب پمپ های CM100/00 IR از پروانه آب پخش کن با جنس باکالیت استفاده می کنند و پمپ های بشقابی CM100/01 IR از پروانه آب پخش کن با الیاژ برنج بهره می برند. pentax ir

ورودی و خروجی پمپ های بشقابی پنتاکس یک اینچ ( 32mm ) می باشد.

از پمپ های بشقابی پنتاکس مونتاژ ایران جهت تقویت اب داخل لوله کشی انواع اماکن کوچک و انتقال سیالات در حجم پایین استفاده می شود.

محفظه سر پمپ و واسطه بین موتور الکتریکی و قسمت پمپاژ در پمپ های بشقابی پنتاکس ایران از آلیاژ چدن و بدنه الکتروموتور این پمپ ها از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شوند.

در ساخت موتورالکتریکی یک اسب این پمپ ها؛ از روتور و استاتور با در صد سیلیس مناسب استفاده می شود. همچنین جهت سیم پیچی؛ روتور و استاتور این پمپ ها از سیم لاکی تمام مس استفاده می شود.

پمپ های دو پروانه پمپ های پنتاکس ایران

این پمپ های دو پروانه پنتاکس مونتاژ ایران با موتور های الکتریکی یک تا ده اسب ساخته می شوند. در ساخت موتورالکتریکی این پمپ ها؛ از روتور و استاتور با در صد سیلیس مناسب استفاده می شود. همچنین جهت سیم پیچی؛ روتور و استاتور این پمپ ها از سیم لاکی تمام مس استفاده می شود. از همین رو می توان گفت الکتروموتور؛ پمپ های دو پروانه پنتاکس ایران از استاندارد لازم جهت نیروی محرک پمپاژ برخوردار می باشند.

نکته

با در نظر گرفتن این موضوع که از پمپ های دو پروانه در بسیاری از موارد جهت تقویت فشار داخل خطوط انواع اماکن استفاده می شود. کیفیت ساخت قسمت موتور الکتریکی و قسمت پمپاژ این محصولات از اهمیت برخوردار است. خوشبختانه محصولات این کمپانی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. این موضوع در کنار خدمات پس از فروش و موجود بودن قطعات یدکی این محصولات مزیت بزرگی برای این محصولات به وجود آورده است.

پمپ دو پروانه پنتاکس
پمپ دو پروانه پنتاکس

موتور پمپ های پنتاکس مونتاژ ایران

همه ی پمپ های صنعتی پنتاکس ایران با موتور های الکتریکی یک تا سه اسب ساخته می شوند؛ در ساخت موتورالکتریکی این پمپ ها؛ از روتور و استاتور با در صد سیلیس مناسب استفاده می شود. همچنین جهت سیم پیچی؛ روتور و استاتور این پمپ ها از سیم لاکی تمام مس استفاده می شود. از همین رو می توان گفت الکتروموتور؛ پمپ های صنعتی پنتاکس ایران از استاندارد لازم جهت نیروی محرک پمپاژ برخوردار می باشند.

ورودی و خروجی پمپ های صنعتی پنتاکس ایران دو اینچ ( 60MM ) می باشد. pentax ir

پمپ پنتاکس cs
پمپ پنتاکس cs

قسمت پمپاژ و واسطه بین موتور الکتریکی و قسمت پمپاژ در پمپ های صنعتی پنتاکس از آلیاژ چدن. بدنه الکتروموتور این پمپ ها از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شوند.

بیشترین مورد مصرف پمپ های صنعتی پنتاکس انتقال سیالات در حجم نسبتاُ بالا می باشد. از همین رو پمپ های صنعتی پنتاکس در انواع مصارف کشاورزی؛ صنعتی؛ فیلتراسیون؛ سیرکولاتور … مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ ch پنتاکس
پمپ ch پنتاکس

خوشبختانه امروزه محصولات تولیدی شرکت ایرانی دیزل ساز روز به روز رو به افزایش است. هم اکنون بسیاری از مدل های مختلف پمپ های سانتریفیوژ در این مجموعه تولید و عرضه می گردد. تنوع بالا و البته کیفیت قابل قبول باعث شده است در بسیاری از موارد صاحبان اماکن و صنایع متقاعد شوند که از این پمپ ها به جای پمپ های وارداتی استفاده کنند.

خدمات پس از فروش مناسب و موجود بودن قطعات یدکی پمپ های پنتاکس مونتاژ ایران یکی از مزایایی مهم این محصولات می باشد. که در متقاعد کردن حاصبان صنایع جهت استفاده از این پمپ ها کمک بزرگی به این برند کرده است.

برقاب صنعت

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X