پمپ استیل لئو

پمپ استیل لئو

پمپ طبقاتی لئو

پمپ های استیل

یکی از پر کاربرد ترین آلیاژ ها در صنایع ساخت پمپ های انتقال سیالات الیاژ استلنس استیل می باشد. مقاومت بیشتر در مقایسه با الیاژ فلزات دیگر در مقابل ترکیب شوندگی یکی از ویژگی هایی است که باعث شده است بسیاری از سازنده های بزرگ پمپ های انتقال سیالات از آلیاژ استلنس استیل در ساخت محصولات خود استفاده کنند. نبرد پذیری مناسب که باعث می شود شکل دادن به ورق استلنس استیل در مقایسه با بسیاری از آلیاژ های دیگر کار راحت تر و مرقون به صرفه تری باشد یکی دیگر از ویژگی های آلیاژ استلنس استیل است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم آلیاژ استلنس استیل که باعث محبوبیت این آلیاژ جهت ساخت پمپ های انتقال سیالات شده است خاصیت نگیر بودن برخی از آلیاژ های استلنس استیل است. در بسیاری از موارد مصرف پمپ با سیال و یا محیطی تماس دارد که خاصیت های شیمیایی مانند قلیایی و یا بازی و یا اسیدی دارند. در این موارد مصرف قسمت پمپاژ پمپ که با سیال تماس دارد باید دارای ویژگی نگیر بودن باشد. منظور از نگیر بودن آلیاژ این است که پایداری ملکولی بالای این آلیاژ باعث می شود که سیالات دارای خاصیت های شیمیایی در اثر تماس تاثیری بر روی پوسته خارجی آلیاژ نگذارند.

کمانی لئو به عنوان یکی از سازنده های معتبر و شناخته شده پمپ های انتقال سیالات در سطح جهانی از آلیاژ استلنس استیل در ساخت بسیاری از مدل های پمپ ساخت خود از این فلز با ویژگی های منحصر به فرد استفاده کند.

قسمت پمپاژ پمپ های استیل ساخت شرکت لئو که با پارتنامبر و یا نام تجاری abk شناخته می شوند به طور کامل ( سر پمپ و پروانه پمپاژ و دفیوزر ) از ورق آلیاژ استلنس استیل ساخته می شوند. این سری از پمپ های استیل لئو در سایز های مختلف با میزان توان متفاوت از دو نوع آلیاژ استلنس استیل 304 و استلنس استیل 316 جهت کار با سیالات مختلف ساخته می شوند. لازم به ذکر است پروانه آب پخش کن این سری از پمپ های استیل لئو از نوع نیمه باز می باشد. که این نوع از پروانه ها جهت پمپاژ سیالات با ویزکوزیته بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ های استیل لئو WATER PUMP LEO

کمپانی لئو، در زمینه انتقال سیالات مختلف و بکار گیری در خطوط انتقال سیالات با دما های متفاوت، محصولات متنوعی را با استفاده از آلیاژ های مختلف استلنس استیل عرضه می کند.

در ساخت پمپ های انتقال سیالات لئو ، جهت استفاده در دما های بالا و زیر صفر درجه از آبند هایی  ( سیل مکانیکی ) با ویژگی های خاص، از موادی نظیر کربن، سیلسکون، سیلسکون کارباید، سراویک، … . استفاده می شود. همچنینین قسمت محفظه پمپ ( کله پمپ ) جهت تناسب با پروژه های متنوع، از انواع استلنس استیل و با طراحی های مختلف ساخته می شوند.

پروانه آب پخشکن در سری پمپ های سر استیل لئو از انواع استلنس استیل 304 و 316 ساخته می شوند. در بعضی مدل ها شیار پروانه باز و یا نیمه باز می باشد. که جهت انتقال سیال ویسکوزیت، بالا تر از حد معمول مناسب میباشد.

جهت مشاهده انواع پمپ استیل لئو اینجا کلیک کنید

پمپ طبقاتی استیل لئو
پمپ طبقاتی استیل لئو

 

پمپ طبقاتی افقی لئو

پمپ های طبقاتی لئو در چند ورژن مختلف تولید می شوند. مهمترین تفاوت بین این ورژن ها پوزیشن پمپ ( عمودی و افقی ) و نوع آلیاژ، استنلنس استیلی است که قسمت پمپ ( پروانه ها و طبقات و شافت ) دستگاه از آن ساخته شده است.

پمپ طبقاتی افقی لئو   LEO ECH

سری پمپ های LEO ECH دارای پوزیشن افقی و قسمت پمپ و پروانه ها همگی از استلنس استیل 304 ساخته شده است. تعداد طبقات در سری پمپ LEO ECH نسبت به توان الکتروموتور و وجه انتفاع متفاوت است. قدرت الکتروموتور این سری از پمپ طبقاتی لئو بین 055 کیلو وات تا 4 کیلو وات و حداکثر فشار تولیدی توسط سری پمپ های LEO ECH عددی بین 3.5 تا 6 بار فشار است.

حداکثر دمای سیال 85 درجه سانتی گراد.

کلاس حفاظت محیطی IP 44

کلاس عایق بندی حرارتی F

سری پمپ های LEO ECH جهت انتقال انواع سیالات با خواص شیمیایی و فیزیکی،( خورندگی و سایندگی و ترکیب شوندگی … ) پایین مناسب می باشند.

پمپ طبقاتی لئو
پمپ طبقاتی لئو

 

جهت مشاهده انواع پمپ های طبقاتی افقی لئو اینجا کلیک کنید

پمپ طبقاتی افقی لئو LEO EDH

سری پمپ های طبقاتی LEO EDH دارای پوزیشن افقی می باشند، دو تفاوت مهم میان این سری با پمپ طبقاتی ECH در نوع استلنس استیل محفظه پمپ و پروانه ها و سایز قطر میان دو کفه پروانه می باشد. سایز بزرگتر قطر پروانه ها و همینطور آلیاژ استلنس استیل 316 بکار رفته در ساخت قسمت پمپ، باعث می شود از این مدل جهت انتقال سیالات با خواص فیزیکی و شیمیایی حاد تر و ویسکوزیته بیشتر استفاده شود.

تصفیه خانه ها، صنایع کچ و سیمان، بیمارستان ها، مراکز دارو سازی، گلخانه ها، دام و طیور بخشی از اماکنی هستند که این سری از پمپ های لئو در آن کاربرد دارند.

حداکثر دمای سیال 85 درجه سانتی گراد.

کلاس حفاظت محیطی IP 44

کلاس عایق بندی حرارتی F

leo water pump

یکی از برند های معتبر و در دست رس در ایران با خدمات پس از فروش و کیفیتی مطمئن تر نسبت به محصولات وارداتی مشابه از چین، محصولات لئو است. از ویژگی های مهم این مجموعه می توان به تنوع بالای محصولات و کیفیت نسبتا بالا و قیمت پایین تر نسبت به برند های اروپایی اشاره کرد.

گفتنیست، بیشتر محصولات تولیدی این کمپانی متمرکز بر روی پمپ های مصرف خانگی و نیمه صنعتی می باشد. و از پمپ های بزرگ با الکتروموتور هایی با قدرت بالا جهت آبرسانی از سد ها و یا گردش توربین و یا خط های آبرسانی عمرانی … خبری نیست.

از ویژگی های دیگر این کمپانی می توان به در دست رس بودن قطعات یدکی، دقت در کیفیت ساخت، آزمایشگاه میدانی و استفاده از آلیاژ های مختلف ( چدن ، آلمینیوم، استلنس استیل 304، استلنس استیل 316، پلاستیک، باکالیت، PO، PP ، … ) در ساخت قسمت پمپ و الکتروموتور، دستگاه اشاره کرد. که این موضوع باعث می شود محصولات این کمپانی در بسیاری از پروژه های کوچک و نیمه سنگین قابل استفاده باشند.

برقاب صنعت


برقاب صنعت نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات لئو می باشد.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد 90

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X