پمپ های شناور داب DAB

پمپ های شناور داب DAB

شناور داب DAB اجزا

گروه صنعتی برقاب صنعت

شناور ها یک مدل از پمپ های سابمرسیبل(غرقآبی) هستند که از دو قسمت کاملا مجزا از هم (الکتروموتور-پمپ) تشکیل میشوند که توسط ۴ پیچ و مهره مقارن با هم کوبله می شوند و شافت موتور را داخل هزارخاری قسمت پمپ ثابت میکنند. الکتروموتور این شناور ها خازن بیرون بوده و توسط تابلو فرمان (منوآل، کنتاکتور دار، دیجیتال و …) کنترل می شود.

[psfw slug=”14603″]

 

در قسمت پمپ پروانه ها به صورت سری روی شافت سوار هستند، به شکلی که آب پس از عبور از خروجی پروانه قبلی وارد ورودی پروانه بعدی میشود. تعداد پروانه ها تعیین کننده حداکثر ارتفاع و قطر پروانه معین کننده حجم دبی پمپ است. از مزایای این تیپ از پمپ ها میتوان به قطر خارجی کم دستگاه(“۴،”۶،”۸ و …) اشاره کرد که باعث می شود در چاه های عمیق و نیمه عمیق که به صورت سوزنی حفر میشوند قابل استفاده باشد.گفتنی است شناور ها به دلیل دارا بودن پروانه های متوالی فقط جهت آب صاف قابل استفاده هستند.

جهت مشاهده انواع الکتروموتور شناور داب اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده انواع پمپ شناور داب اینجا کلیک کنید

کمپانی داب (DAB)

شرکت تولیدی داب یک هولدینگ چند ملیتی می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر میلان ایتالیا قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید انواع پمپ های انتقال سیالات زمینی، غرقابی، صنعتی، نیمه صنعتی، افزایش فشار و جابجایی مثبت سیالات، محصولات متنوع و متفاوتی تولید و عرضه می نماید.

همچنین کارخانه داب با برخی ابر کارخانه ها مانند کمپانی تسلا همکاری دارد و بسیاری از الکتروموتور های مصرفی خود را با همکاری با شرکت تسلا تولید می نماید. رنگ محصولات این برند تماما پودری کوره ای می باشد. محصولات تولید این شرکت دارای استاندارد های بین المللی اروپا و آمریکا شمالی می باشند. (داب)

با توجه به توضیحات مذکور شرکت برقاب صنعت در بسیاری از پروژه های خود از این برند استفاده می کند و با اطمینان اقدام به فروش محصولات شرکت داب می کند.

[psfw slug=”%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%88-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%a8%da%a9%d8%b3″]

 

پمپ شناور DAB S4 / S6

قسمت پمپی شناور های داب خروجی 4 / 1 1 و 2 و 3 اینچ از پوسته استیل و پروانه هایی از جنس نوریل (تکنوپلیمر) ساخته شده است. قطر خارجی (NEMA) این پمپ ها در مدل های تا خروجی 2 اینچ 4 اینچ می باشد، و قطر خارجی پمپ های خروجی 3 اینچ 6 اینچ می باشد. وسکوزیته مجاز عبوری از پمپ های قطر خارجی 4 اینچ 120 گرم در متر مکعب و در پمپ های قطر خارجی 6 اینج به علت طراحی پروانه ها کمتر می باشد و به میزان 40 گرم در متر مکعب کاهش می یابد. شافت این مدل از پمپ های شناور داب از استیل ریخته گری می باشد.

دینام های مورد نیاز جهت کوبله با این سری از پمپ های شناور داب همگی 2900 دور در دقیقه می باشند، و قدرت آنها بین 0.75 تا 30 اسب است. حداکثر ارتفاع قابل تامین داخل لوله در این سری از پمپ های شناور داب 54 متر تا 318 متر می باشد، و حداکثر دبی این سری از پمپ های شناور داب بین 1.5 تا 48 متر مکعب در ساعت می باشد.

شناور داب DAB
شناور داب DAB

پمپ شناور DAB SS7 / SS8 / SS10

پمپ های شناور داب سری SS با خروجی 5 و 6 اینچ تمام استیل می باشند، هم پوسته و هم پروانه و دفیوزر ها از استیل 304 ساخته شده اند. قطر خارجی این سری از پمپ های داب 6 و 8 و 10 اینچ می باشند. ویسکوزیته مجاز عبوری از این پمپ ها در سری پمپ های SS7 داب 110 گرم در متر مکعب، در سری پمپ های SS8 داب 210 گرم در متر مکعب و در سری پمپ های SS10 داب 290 گرم در متر مکعب می باشد.

حداکثر ارتفاع قابل تامین داخل لوله در سری پمپ های شناور SS داب 64 تا 365 متر می باشد ، همچنین حداکثر دبی نیز در سری پمپ های شناور SS داب بین 30 تا 290 متر مکعب در ساعت می باشد. گفتنیست پمپ های شناور داب دارای استاندارد های بالای ایمنی و کارایی از مراکز معتبر جهان دا دارا می باشند.

الکتروموتور های شناور DAB 4OL / 4 GG / 4 TW

این سری از موتور شناور های داب همگی دارای (NEMA) قطر خارجی 4 اینچ می باشند، و سرعت آنها 2900 دور در دقیقه می باشد.

موتور شناور های داب سری 4OL

الکتروموتور های داخل روغنی تکفاز و سه فاز

سیم پیچ قابل تعمیر

سیل مکانیکی کربن سرامیک

گردانده بلبرینگی

تمام استیل

موتور شناور های داب سری 4GG

سیم پیچی کپسولی و قابل تعویض می باشد

گردانده کفکرد می باشد

توانایی کار تحت کنترل اینورتر

تمام استیل

موتور شناور های داب سری 4TW

سیم پیچی کپسولی و قابل تعویض می باشد

گردانده کفکرد می باشد

توانایی کار تحت کنترل اینورتر

خازن داخل موتور می باشد

الکتروموتور شناور
الکتروموتور شناور

[psfw slug=”14601″]

 

موتور شناور های داب سری 6GF

قطر خارجی این سری از موتور شناور های داب 6 اینچ می باشد. موتور شناور های داب سری 6GF دارای واسطه می باشند، گردانده کفگردی می باشد. سیم پیچ کپسولی و قابل تعویض می باشد. و مجهز با سیل مکانیکی کربن سرامیک می باشد ، و دارای کابل محافظ حرارتی PT100 می باشد. قدرت این موتور ها بین 5.5 تا 60 اسب می باشد.

موتور شناور های داب سری12 / 10 / 8 / TR 6

این سری از موتوز شناور های داب از استیل 316 ساخته شده اند. دارای کابل حرارتی PT100 می باشند، همچنین سیم پیچ آنها قابل تعمیر می باشند و مجهز به سیل مکانیکی سیلیکون کارباید می باشند. گردانده این سری از موتور شناور ها کفگردی می باشد. و در تمامی مدل ها دارای استارت تکضرب و دو ضرب می باشد، استارت دو ضرب باعث می شود عمر الکتروموتور طولانی تر و میزان استحلاک کاهش یابد. قدرت این موتور ها بین 7.5 تا 340 اسب می باشد.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X