دوزینگ پمپ مترینگ پمپ

دوزینگ پمپ مترینگ پمپ

گروه صنعتی برقاب صنعت

دوزینگ پمپ یا مترینگ پمپ

دوزینگ پمپ دستگاهی است برای انتقال سیالات با دقت بالا. این پمپ ها در صنایع شیمیایی ، پلیمری ، غذایی ، بهداشتی ، … جهت جابجایی سیالات  بسیار ترکیب شونده( بنزین،اسید…) و یا تزریق انواع حلال هاو کاتالیز گره ا(اسانس خوراکی،مواد ضد باکتری،کنستانتره ها… .) استفاده می شوند. قسمت پمپ دستگاه از آلیاژ های مختلف ماننذ ،استیل، pp،pvc،pvpf،… ساخته می شوند.

[psfw slug=”14603″]

دوزینگ پمپ آکوا AQUA cl
دوزینگ پمپ آکوا AQUA cl

لازم به ذکر است که دبی دوزینگ پمپ ها به صورت دستی و یا اتوماتیک قابل تنظیم بوده و با توجه به فشار خط ، عمل تزریق را انجام می دهند.

جهت مشاهده انواع دوزینگ پمپ اینجا کلیک کنید

محرک دوزینگ پمپ ها به صورت برقی (الکتروموتور) ، سلونوئیدی (الکترومغناطیسی) ، هیدرولیکی و یا پنوماتیکی می باشد.

دوزینگ پمپ ها در انواع دوزینگ پمپ پیستونی، دوزینگ پمپ دیافراگمی،دوزینگ پمپ پیستونی دیافراگمی با جنس های مختلف نظیر (PP,PVC, PVDF,PE,S.S316) مناسب جهت انواع اسیدها ، بازها و مواد شیمیایی ، مواد ویسکوز و اسلاری ها تولید می گردند.

مترینگ پمپ ها قادرند محدوده وسیعی از مواد شیمیایی حاوی اسیدها، سیالات خورنده و یا مایعات ویسکوز و اسلاری را پمپاژ نمایند. دقت کورس های رفت و برگشتی این پمپ ها بسیار بالا می باشد چرا که می بایست در هر کورس دوز صحیحی از سیال را پمپاژ نمایند.

برخی از موارد مصرف دوزینگ پمپ در انواع صنایع

  1. دبی های پایین که بر حسب ml/hr و یا GPH بیان شوند.
  2. وقتی که فشار سیستم بالا است.
  3. تزریق خیلی دقیق سیال مورد نظر باشد.
  4. تزریق سیال هوشمند، میکرو پروسسورها ، DCS، PLC  و یا شیرهای تناسبی کنترل می شود.
  5. جایی که سیالات خورنده، آتشزا و یا سیالات داغ انتقال داده می شود.
  6. پمپاژ سیالات ویسکوز یا اسلاری ها

بعضی از برندها و شرکتهای سازنده دوزینگ پمپ:

  • دوزینگ پمپ ETATRON

  • دوزینگ پمپ  ALLDOS

  •  دوزینگ پمپ  JESCO

  • دوزینگ پمپ DOSEURO

  •  دوزینگ پمپ  BRAN + LUEBBE

  • دوزینگ پمپ  ‌ITC

  • دوزینگ پمپ  LEWA

  •  دوزینگ پمپ  INJECTA

  • دوزینگ پمپ  FWT

دوزینگ پمپ
دوزینگ پمپ

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X