موتور برق کاما KAMA MOTOR GENERATOR

موتور برق کاما KAMA MOTOR GENERATOR

موتور برق کاما KAMA

گروه صنعتی برقاب صنعت

کمپانی کاما KAMA

کمپانی کاما یک تولیدکننده بزرگ موتور های احتراقی درون سوز می باشد. که تولیدات متنوعی از تجهیزات کشاورزی و ساختمانی، راه سازی را با موتور های درون سوز دیزلی تولید می نماید. دفتر مرکزی و کارخانه این کمپانی در کشور چین قرار دارد. از تولیدات این کارخانه می توان به شخم زن ، موتور پمپ دیزلی ، موتور برق دیزلی ، موتور تک ( انجین ) دیزلی … اشاره کرد.

[psfw slug=”14600″]

 

جهت مشاهده موتور ژنراتور های دیزلی کاما KAMA اینجا کلیک کنید

موتور برق دستگاهی است که انرژی حاصل از سوخت بنزین، گازوئیل و یا گاز را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. در واقع موتور برق ها همان موتور ژنراتور ها در ابعاد کوچک و توان حداکثر تا حدود 20 کاوا هستند که می توان در هر مکانی که نیاز به برق می باشد و برق شهری در دسترس نیست از آنها استفاده کرد.

موتوربرق ها بسته به نوع سوخت مصرفی در انواع موتور برق بنزینی، موتور برق گازوئیلی و موتور برق گازی تقسیم بندی می شوند: 

موتور برق بنزینی: رایج ترین و مناسب ترین نوع موتور برق می باشد، چون سوخت این نوع موتور برق در هر مکانی یافت می شود و مناسب برای کارکرد در بازه زمانی طولانی می باشد.

موتور برق گازوئیلی (موتور برق دیزلی): عملکرد این نوع موتور برق ها مانند دیزل ژنراتور در ابعاد کوچک می باشد.

موتور برق گازسوز:  سوخت این نوع موتور برق ها همان طور که از نام آنها مشخص است گاز طبیعی می باشد و دارای تنوع مدل کمتری می باشند.

موتور برق کاما KAMA

[psfw slug=”14600″]

اجزای تشکیل دهنده دیزل ژنراتور کاما KAMA MOTOR GENERATOR

موتور انجین دیزلی

 وظیفه تامین انرژی مکانیکی موتور برق را بر عهده دارد، موتور ها قدرت های متفاوتی دارند که بر حسب توان موتور برق و همچنین توان خروجی مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه تولید برق متناوب ژنراتور (آلترناتور)

 وظیفه این قسمت از موتور برق تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی به کمک سیم پیچ ژنراتور می باشد،

سیستم سوخت

 سیستم سوخت در موتور برق گازوئیلی کاما توسط پمپ گازوئیل به شکل جدا گانه تامین می شود.

تنظیم کننده ی ولتاژ

 وظیفه این قطعه تنظیم ولتاژ خروجی برق از موتور برق و تبدیل AC به DC و بر عکس می باشد، به این قطعه رگلاتور برق نیز گفته می شود.

پنل کنترل

 تنظیم و راه اندازی دستگاه از این قسمت انجام می‌شود، پنل کنترل در موتور برق دیزلی کاما دیجیتالی می باشد.

سیستم روغن کاری

موتور و قطعات مکانیکی بعد از مدتی کارکرد دچار سائیدگی می شوند که برای جلوگیری از این سائیدگی از روغن استفاده می شود. گردش روغن در موتور، موتور برق های گازوئیلی کاما توسط پمپ گازوئیل جدا گانه انجام می شود.

سیستم خنک کاری

 قطعات و اجزای موتوربرق در حین کار دچار افزایش دما می شوند لذا سیستمی جهت خنک کردن این قطعات نیاز است .سیستم سردسازی وظیفه خنک کردن اجزای تشکیل دهنده موتور برق را بر عهده دارد. ژنراتور، موتور برق توسط پره باد خنک کاری می شود، و موتور هم هوا خنک می باشد.

خروجی‌ها: از این قسمت برق تولید شده توسط دستگاه به وسایل تغذیه کننده رسانده می‌شود.موتور برق های دیزلی کاما دارای خروجی های AC و DC با تعداد مختلف هستند.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برقو دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان.راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X