اره زنجیری موتوری اشتیل STIHL

اره زنجیری موتوری اشتیل STIHL

اره زنجیری موتوری بنزینی اشتیل STIHL

گروه صنعتی برقاب صنعت

STIHL

این دستگاه دارای نوعی زنجیر ریز دندانه دار بود که برش در قسمت مقعر جلوی آن صورت می پذیرفت. این ابداع حتی در قرن نوزدهم هم به عنوان یک وسیله مهم در جراحی ها مورد استفاده قرار می گرفت.

[psfw slug=”14601″]

 

اره موتوری

اره زنجیری به عنوان یک ابزار، در حدود سال ۱۹۳۰ توسط یک ارتوپد آلمانی به نام Bernard Heine ساخته شد. این ابزار Osteotome نام داشت و دارای زنجیری شامل برنده های کوچک متصل به هم بود. زنجیر توسط یک اهرم دستی متصل به چرخ دنده، حول تیغه چرخانده می شد. این دستگاه هم برای برش استخوان مورد استفاده قرار می گرفت.
دو فرد مهم و تاثیر گذار در گسترش اره های زنجیری به شکل کنونی Joseph Buford Cox و Andreas Stihl نام داشتند. آن ها اره زنجیری برقی را که برای برش تنه درختان استفاده می شد، در سال ۱۹۲۶ و اره زنجیری بنزینی خود را در سال ۱۹۲۹ ساختند. آقای Stihl شرکت خود را در سال ۱۹۲۶ در اشتوتگارت آلمان، برای تولید انبوه این دستگاه ها افتتاح کرد.

جهت مشاهده انواع اره زنجیری موتوری اشتیل STIHL اینجا کلیک کنید

کمپانی STIHL

کلیه امکانات مورد نیاز جهت کار با اره های موتوری اشتیل بصورت یکپارچه در دسته کنترل آن قرار گرفته است که باعث بهره برداری آسان از آن شده استدسته بلند تلسکوپی( Telescopic pole )  فقط در شاخه زن تلسکوپی اشتیل آلمانموتوری بنزینی اشتیل کنترل دسته چند کاره ( Multi-function control handle) در اره موتوری بنزینی اشتیل ، شمشادزن موتوری بنزینی اشتیل ، علفزن موتوری بنزینی اشتیل ، شاخه زن موتوری بنزینی تلسکوپی اشتیل
ElastoStart  سیستمی است که شوک ناشی از فشرده سازی سوخت در موتور محصولات اشتیل ، در زمان استارت و شروع روشن شدن موتور را کاهش می دهد و مانع انتقال شوک و لرزش به مفاصل و عضلات کاربران می گردد. پمپ سوخت دستی (  Manual fuel pump ( Purger Bulbدر شمشاد زن موتوری بنزینی اشتیل ، علف زن موتوری بنزینی اشتیل ، شاخه زن اشتیل و اره زنجیری اشتیل طراحی شده است.

اره زنجیری موتوری بنزینی اشتیل STIHL
اره زنجیری موتوری بنزینی اشتیل STIHL

[psfw slug=”14601″]

 

موتور اره زنجیری اشتیل STIHL

موتور های بنزینی اره زنجیری اشتیل از نوع SINGLE – CYLINDER TWO – STROKE می باشند و قدرت آنها بین 1.3 اسب بخار تا 8.5 اسب بخار می باشد. حجم موتور اره های زنجیری اشتیل بین 23.6 تا 121.6 سی سی است.

باک بنزین اره موتوری اشتیل STIHL

باک بنزین در انتهای موتور قرار دارد و ظرفیت آنها بین 0.67 تا 1.3 لیتر می باشد. جهت پایین آوردن وزن دستگاه ظرفیت باک دستگاه کم در نظر گرفته شده است.

روانکاری زنجیر اره موتوری اشتیل STIHL

روغن کاری یا روان کاری تیغه اره موتوری اشتیل توسط  (Chain Lubrication Type) به شکل اتومات (Automatic oil pump) می باشد.

تیغه اره زنجیری موتوری اشتیل STIHL

تیغه اره زنجیری موتوری اشتیل قابل تنظیم نسبت به موتور می باشد و اندازه آن که با قدرت موتور رابطه مستقیم دارد. بین 30 تا 75 سانتی متر می باشد.

اره زنجیری موتوری بنزینی اشتیل STIHL
اره زنجیری موتوری بنزینی اشتیل STIHL

تیغه اره زنجیری موتوری اشتیل قابل تنظیم نسبت به موتور می باشد و اندازه آن که با قدرت موتور رابطه مستقیم دارد. بین 30 تا 75 سانتی متر می باشد.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برقو دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان.راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X