تابلو های کنترل دیزل ژنراتور

تابلو های کنترل دیزل ژنراتور

گروه صنعتی برقاب صنعت

 تابلو کنترل جریان برق

دیزل ژنراتور ها توسط تابلو کنترل اداره می شوند .  تابلو های دیزل ژنراتور در چند مدل کلی ،منوآل ، نیمه اتومات وتمام اتومات ساخته میشوند. در اماکن و کارخانجات و بیمارستانها که توسط دیزل ژنراتور برق استراری تامین میشود به علت حساسیت کار از تابلو های امرجنسی استفاده می شودتا زمان قطع برق را به حداقل برسانند.

[psfw slug=”14600″]

تابلو ها ی دیزل ژنراتور در بهینه سازی توان دیزل ژنراتور ها و حفاظت ، نگهداری دستگاه کاربرد دارند.  تابلو ها ی کنترل دیزل ژنراتور به انواع مختلف و مدل های سفارشی خاص تقسیم می شوند که گروه صنعتی برقآب صنعت انواع آن ها را در اختیار مخاطبین خود قرار میدهد.

جهت مشاهده انواع تابلو کنترل دیزل ژنراتور اینجا کلیک کنید

سه کاربرد اصلی تابلو دیزل ژنراتور

  •  فیدر اصلی برق شهر قطع شده.
  •  عمل استارت دیزل ژنراتور به صورت اتوماتیک و با تاخیر از پیش تعیین شده انجام می شود. در صورتی که دیزل ژنراتور روشن نشد ، استارت طی سه مرحله تکرار می شود.
    پس از روشن شدن موتور ژنراتور تابلو وظیفه کنترل  “آب” ،” روغن”،” دینام”، “شارژر”، “ولتاٰژ خروجی” ٰدیزل ژنراتور را دارد. پس از اینکه ولتاٰژ و فرکانس دیزل ژنراتور از طرف تابلو کنترل تایید شد ،فیدر اصلی ژنراتور وصل می شود.
  • پس از  از وصل مجدد شبکه برق شهر فیدر دیزل ژنراتور قطع شده و فیدر شهر وصل می شود. در این لحظه دیزل ژنراتور تا زمان از پیش تایین شده روشن می ماند. این عمل که حالت کاری بدون بار دیزل ژنراتور می باشد باعث خنک شدن موتور و ژنراتور شده و همچنین در قطعی های لحظه ای نیاز به استارت موتور ژنراتور می شود. این سه عمل انجام شده توسط تابلو امرجنسی را چنج اوریا امرجنسی می نامند. در  تابلوها ی امرجنسی دیزل ژنراتور از انواع بردهای الکترونیکی با برندهای مختلف استفاده می شود.

[psfw slug=”14600″]

برخی از لوازم و قطعاتی که در تابلوهای امرجنسی استفاده می شود

1-  فیدرهای اصلی که می تواند کنتاکتور یا کلیدهای اتوماتیک موتوردار باشد(شهر،ژنراتور،مصرف)

2- رله های صنعتی که در مدار فرمان چنج استفاده می شود(استارت،خاموش کن و…)

3- برد الکترونیکی که چنج و استارت و کنترل دیزل ژنراتور را انجام می دهد.

4- شارژر که در لحظه خاموش بودن موتور ژنراتور عمل شارژ باطری را انجام می دهد.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X