تصفیه آب و آب شیرین کن LAN SHAN

تصفیه آب و آب شیرین کن LAN SHAN

گروه صنعتی برقاب صنعت

کمپانی LAN SHAN تایوان

کمپانی LanShan در سال 1993 به عنوان یک تولید کننده حرفه ای از سیستم های اسمز معکوس در تایوان تاسیس شد.  محصولات اسمز معکوس شامل سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تا ظرفیت L/D 12،000 ، سطح گسترده ی از فیلترها و تجهیزات دستگاههای تصفیه، دستگاه استریلایزر UV و سیستم های فیلتراسیون سریع می باشد.

این کمپانی به برترین تجهیزات و فن آوری برای تولید سیستمهای اسمز معکوس و لوازم جانبی با کیفیت عالی مجهز شده است.  بعلاوه تیم بسیار با استعداد از کارکنان که به پژوهش، طراحی و تولید و فروش محصولات جدید اختصاص داده شده، LanShan  را تبدیل به یکی از برندهای پیشرو در بازار بین المللی کرده است. با بررسی نیازهای مصرف کنندگان 14 شکل دستگاه متفاوت طراحی و در کشور ما قابل ارائه می باشد.
این کمپانی همواره در حال تحقیق و طراحی جهت ارائه محصولات جدید می باشد و ارائه دهنده انواع گواهینامه های کیفیت می باشد:
NSF, CE, WATER QUALITY ASSOCIATION, THE USA PATENT &TRADEMARK OFFICE  و گواهینامه های کیفیت تایوان..
در صورت انتخاب محصولات کمپانی LanShan توسط شما، ما به شما اطمینان خواهیم داد که با کیفیت عالی محصولات و خدمات شایسته، خشنودی خاطر شما را جلب می کنیم.

[psfw slug=”14603″]

 

محصولات شرکت LAN SHAN

تصفیه آب های خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی لان شان تنوع بسیار زیادی دارد و تمام نیاز های متقاضی محصول در این سبد کالای شرکت lan shan جای گرفته است. دستگاه هایی از قبیل تصفیه آب های رومیزی، زیر سینکی، دیواری و … . لازم به ذکر است برخی از این دستگاه ها مجهز به میکروکامپیتور بوده و هوشمند هستند. تصفیه آب ها و آب شیرین کن های این شرکت از 2 مدل فیلتر کارترجی ساده یا فیلتر های quick change بهره می برند.

تصفیه آب خانگی lan shan
تصفیه آب خانگی lan shan

جهت مشاهده انواع آب شیرین کن و تصفیه آب های LANSHAN اینجا کلیک کنید

تصفیه آب های نیمه صنعتی

تصفیه آب های نیمه صنعتی هم میتوانند مصارف خانگی داشته باشند و هم میتوانند برای محل هایی مثل شرکت ها و یا ادارات مناسب باشند.

تصفیه آب نیمه صنعتی
تصفیه آب نیمه صنعتی

فیلتر ها و هوزینگ ها

شرکت lan shan در این زمینه نیز از تنوع خوبی برخوردار است و سبد فیلتر ها و هوزینگ های این کمپانی برای تمام محصولات تولید شده در این کمپانی کافی می باشد.

تصفیه آب های بدون پمپ

این محصولات قیمت پایین تری نسبت به سایر هم خانواده های خود دارند و برای کار نیازی به برق ندارند اما لازم به ذکر است مورد مصرف ای محصول در مکان ها و منازلی که فشار آب بالایی دارند می باشد. زیرا فیلتر ها در فشار آب پایین کارایی خوبی ندارند. لذا ای محصول به درد خانه ها و یا دیگر مکانهایی می خورد که حداقل 4 bar فشار آب داشه باشند.

تصفیه آب بدون پمپ
تصفیه آب بدون پمپ

شیر های آشپزخانه

شیر های آشپزخانه با 2 خروجی که یکی برای آب شهری و دیگری برای آب تصفیه شده استفاده می گردد.

پمپ ها و قطعات

لازم به ذکر است این کمپانی تایوانی پمپ های تصفیه آب را به صورت تکی هم به بازار تزریق میکند و خیال شما مشتری گرامی از وجود پمپ ها و دیگر قطعات جانبی محصولات لان شان در صورت خرابی، راحت است.

[psfw slug=”14599″]

 

دستگاههای استریلیزاسیون UV

استفاده از سیستم گندزادیی UV در تصفیه آب و فاضلاب، سبب از بین رفتن میکروارگانیسم های بیماری زا و مقاوم نسبت به کلر بدون برجای گذاشتن اثر نامطلوبی بر محیط زیست می گردد. این دستگاه در مسیر آب داخل لوله نصب می شود و باعث ضدعفونی شدن آب در همان لحظه تابش اشعه می باشد. سرویس و نگهداری ساده دستگاه و عدم تغییر یافتن خواص فیزیکی و شیمیایی آب، از دیگر نکات مثبت این دستگاه محسوب می شوند.

دستگاه تصفیه آب UV
دستگاه تصفیه آب UV

اشعه ماوراء بنفش ناحیه ای از امواج الکترومغناطیسی است که بین ناحیه امواج نور مرئی و اشعه های ایکس قرار دارد. طول موج پرتو ماورای بنفش بین 100 تا 400 nm می باشد.

انواع سیستم های گندزدایی با اشعه UV

سیستم های گندزدایی با اشعه UV بر حسب شدت تابش و دبی آب و فاضلاب ورودی به دستگاه به دو نوع سیستم گندزدایی با اشعه ماورای بنفش صنعتی و سیستم گندزدایی با اشعه ماورای بنفش خانگی تقسیم می شوند.

مجموعه برقاب صنعت با نزدیک به ربع قرن تجربه در زمینه های مختلف صنعتی، خانگی، کشاورزی و … در پروژه های مختلف خود و در زمینه فروش با افتخار از محصولات با کیفیت LAN SHAN استفاده می کند و به عنوان نمایندگی رسمی LAN SHAN در ایران محصولا این شرکت را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می نماید.

توجه

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X