لجن کش لوارا LOWARA / DL / DOMO

لجن کش لوارا LOWARA / DL / DOMO

لجن کش لوارا

گروه صنعتی برقاب صنعت

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش لجن کش های   لوارا LOWARA DL / LOWARA DOMO

لجن کش

لجن کش ها همانند کفکش ها زیر مجموعه پمپ های سابمرسیبل(استغراقی) هستند. قسمت پمپاژ لجن کش ها حوزینگی است و فقط به صورت تک پروانه (پروانه نیمه باز، پروانه باز، پروانه یکطرفه) تولید می شوند. نوع، غلظت و نسبت ویسکوزیته سیال تعیین کننده ترین عامل در نوع آلیاژ بدنه و پروانه(چدن،آلومینم، استیل، پلاستیک فشرده) و مهندسی ساخت پروانه و حوزینگ پمپ می باشد. این تیپ از پمپ ها جهت تخلیه فاضلاب صنعتی کارخانجات، دامداری ها، پتروشیمی و … استفاده می شوند. . لجن کش ها در جابجایی مثبت انواع سیالات با غلظت های مختلف(مواد خوراکی غلیظ، محلول سیلیس دار، آب گل آلود و …) نیز کاربرد دارند.

[psfw slug=”14603″]

جهت مشاهده پمپ های لجن کش لوارا سری DL اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده پمپ های لجن کش لوارا سری DOMO اینجا کلیک کنید

کمپانی لوارا

شرکت لوارا(LOWARA) وابسته به گروه صنعتي بزرگ “Xylem”  یکی بزرگترين تولید کنندگان انواع پمپ و الکتروپمپ در جهان می باشد. دفتر مرکزی شرکت لوارا در شهر میلان ایتالیا قرار دارد.

شرکت Lowara بزرگترین مجموعه پمپ سازی جهان در زمینه الکتروپمپهای ساختمانی، صنعتی، باغی و کشاورزی، تصفیه آب و فاضلاب می باشد که درانواع چدنی، استینلس استيل، پمپ‌هاي زمینی، پمپ های طبقاتي، پمپ های سیرکولاتور، پمپ‌هاي لجن‌كش و كف‌كش، انواع بوستر پمپ های دور ثابت و دورمتغیر هوشمند مي‌باشد.
با توجه به تجربه و در اختیار داشتن علم روز این شرکت قادر به طراحی و تولید پمپ هایی با (دبی) آبدهی تا 5000 مترمکعب در ساعت و تا فشار 50 psi می باشد. محصولات تولیدی شرکت لوارا با در نضر گرفتن موارد مصرف از آلیاژ های گو ناگون ساخته می شود:

  • چدن
  • کربن استیل
  • استینلس استیل
  •  استنلس استیل داپلکس مقاوم در برابر آب دریا

پلیمر

  • باکالیت(نوریل)
  • برنز

لجن کش لوارا LOWARA DOMO

لجن کش های لوارا LOWARA DOMO تمام استیل از آلیاژ استلنس استیل 304 ساخته می شود. (به غیر از LOWARA DOMO 7 که پروانه آن از فایبر گلاس تقوییت شده می باشد). در سری لجن کش های لوارا LOWARA DOMO از دو تیپ پروانه VORTEX (یکطرفه) و پروانه دو کاناله استفاده می شود.

تیپ لجن کش های لوارا LOWARA DOMO جهت انتقال و جابجایی انواع مواد خوراکی (شیر ، کشک، آب انواع میوه، …) مناسب می باشد. همچنین جهت تخلیه چاه های خانگی، آبگرفتگی زیر زمین ها، … مناسب می باشد.

الکترو موتور های مورد استفاده در سری لجن کش های لوارا LOWARA DOMO اینالیا در دو نوع جریان مصرفی تکفاز و سه فاز ساخته می شود، همچنین الکتروموتور های مورد استفاده همگی 2900 دور در دقیقه (RPM) توان آن بین 0.55 کیلو وات (KW) تا 1.5 کیلو وات (KW) می باشد.

لجن کش استیل لوارا LOWARA DOMO
لجن کش استیل لوارا LOWARA DOMO

مشخصات فنی لجن کش لوارا LOWARA DOMO

  • حداکثر دبی (آبدهی) سری لجن کش LOWARA DOMO لوارا 40 متر مکعب در ساعت (M3/H) می باشد.
  • حداکثر ارتفاع در سری پمپ لجن کش LOWARA DOMO لوارا 14.8 متر (M) می باشد.
  • الکتروموتور های پمپ های لجن کش سری  LOWARA DOMO لوارا دومو 2900 دور در دقیقه (RPM) و توان آن بین 0.55 کیلو وات (KW) تا 1.5 کیلو وات (KW) می باشد.
  • دمای مناسب سیال مورد استفاده برای لجن کش لوارا دومو 35 درجه سانتی گراد می باشد.
  • حداکثر اجسام جامد محلول که از پروانه های دو کانال لجن کش های LOWARA DOMO لوارا دومو  عبور می کند، تا قطر 50 میلی متر (MM) می باشد.
  • قطر خروجی رانش (دهانه خروجی) در سری لجن کش L OWARA DOMO لوارا 40 تا 50 میلی متر (MM) می باشد.
  • حداکثر عمق نفوذ در سیالات در سری لجن کش های LOWARA DOMO  لوارا 5 متر می باشد.
  • درجه حفاظت در  لجن کش سری LOWARA DOMO لوارا IP 68 و کلاس حرارتی F می باشد.
  • مکانیکال سیل در سری لجن کش های LOWARA DOMO سیلیکون کارباید می باشد.

لجن کش لوارا LOWARA DL

بدنه لجن کش لوارا سری LOWARA DL از آلیاژ استلنس استیل 304 و قسمت حوزینگ از چدن ساخته شده است. پروانه از ورق تقوییت شده استلنس استیل 304 ساخته شده است .

سری لجن کش لوارا LOWARA DL جهت تخلیه فاظلاب های صنعتی و نیمه صنعتی، تخلیه آب های گلالود، … . مورد استفاده قرار می گیرد.

سری لجن کش لوارا LOWARA DL تماما با الکتروموتور های سه فاز ساخته می شوند.

 

مشخصات فنی لجن کش لوارا LOWARA DL 

  • حداکثر دبی (آبدهی) در سری لجن کش لوارا LOWARA DL ایتالیا 120 متر مکعب در ساعت (M3/H) می باشد.
  • حد اکثر ارتفاع در لجن کش LOWARA DL لوارا 21 متر (M) می باشد.
  • الکترو موتور های لجن کش لوارا LOWARA DL همگی سه فاز و 2900 دور در دقیقه است و توان آن بین 0.6 کیلو وات (KW) تا 4.0 کیلو وات (KW ) می باشد.
  • دمای مناسب سیال، جهت جا به جایی با لجن کش های لوارا LOWARA DL ایتالیا کمتر از 50 درجه سانتی گراد می باشد.
  • قطر اجسام جامد محلول در سیال که از پروانه لجن کش لوارا LOWARA DL عبور می کند بین 45 تا 65 میلی متر (MM) می باشد.
  • عمق نفوذ در مایع در لجن کش های لوارا LOWARA DL ایتالیا 5 متر می باشد.
  • قطر خروجی رانش (دهانه خروجی) در لجن کش های لوارا سری LOWARA DL بین 50 تا 80 میلی متر (MM) می باشد.
  • درجه محافظت در لجن کش های لوارا LOWARA DL ایتالیا IP68 می باشد.
  • مکانیکال سیل مورد استفاده در پمپ لجن کش لوارا LOWARA DL ،کربن سرامیک بر روی لاستیک نیتریل می باشد.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X