پمپ شناور لوارا سری lowara GS / LOWARA Z6-Z8

پمپ شناور لوارا سری lowara GS / LOWARA Z6-Z8

گروه صنعتی برقاب صنعت

کمپانی لوارا

شرکت لوارا(LOWARA) وابسته به گروه صنعتي بزرگ “Xylem”  یکی بزرگترين تولید کنندگان انواع پمپ و الکتروپمپ در جهان می باشد. دفتر مرکزی شرکت لوارا در شهر میلان ایتالیا قرار دارد.

شرکت Lowara بزرگترین مجموعه پمپ سازی جهان در زمینه الکتروپمپهای ساختمانی، صنعتی، باغی و کشاورزی، تصفیه آب و فاضلاب می باشد که درانواع چدنی، استینلس استيل، پمپ‌هاي زمینی، پمپ های طبقاتي، پمپ های سیرکولاتور، پمپ‌هاي لجن‌كش و كف‌كش، انواع بوستر پمپ های دور ثابت و دورمتغیر هوشمند مي‌باشد.
با توجه به تجربه و در اختیار داشتن علم روز این شرکت قادر به طراحی و تولید پمپ هایی با (دبی) آبدهی تا 5000 مترمکعب در ساعت و تا فشار 50 psi می باشد. محصولات تولیدی شرکت لوارا با در نضر گرفتن موارد مصرف از آلیاژ های گو ناگون ساخته می شود:

  • چدن
  • کربن استیل
  • استینلس استیل
  •  استنلس استیل داپلکس مقاوم در برابر آب دریا
  • پلیمر
  • باکالیت(نوریل)
  • برنز

جهت مشاهده پمپ های شناور لوارا سری Z اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده پمپ های شناور لورا سری GS اینجا کلیک کنید

پمپ شناور لوارا lowara  سری GS

پمنپ های شناور طبقاتی لوارا سری GS مناسب برای برداشت آب از چاه های عمیق و نیمه عمیق که به صورت سوزنی و یا روتوری حفر شده انده.

قطر خارجی (NEMA) پمپ های شناور سری GS لوارا 4 اینچ می باشد. و کم بودن قطر خارجی پمپ باعث می شود، جهت برداشت آب از چاه های سوزنی و کم قطر قابل استفاده باشد.

اطلاعات کلی

در این سری از پمپ ها الکترو موتور در قسمت پایین و پمپ در قسمت بالا قرار دارد و توسط چهار پیچ مهره مقارن با هم کوبل می شوند. بدنه موتور و پمپ شناور سری GS لوارا از ورق استلنس استیل 304 ساخته می شود. موتور این پمپ ها به صورت سیم پیچ داخل روغن می باشد. و جهت خنک سازی موتور از آبی که در آن قوطه ور است کمک می گیرد. پس به این نتیجه می رسیم که این سری از پمپ ها هنگام کار کردن به طور کامل باید در داخل آب قرار گیرند.

نکته

یکی از محسنات پمپ های شناور GS لوارا این است که در هنگام کار می توان آنها را به صورت عمودی، افقی یا مورب داخل آب قرار داد.

پروانه ها و دفیوزر سری پمپ های GS لوارا از جنس پلیکربنات فایبر گلاس ساخته شده، و مکانیکال سیل این سری از جنس سرامیک کربن می باشد.

در قسمت خروجی این سری از پمپ ها شیر یکطرفه تعبییه شده است.

[psfw slug=”14601″]

مشخصات فنی

  • حداکثر مقدار آبدهی در سری پمپ های شناور GS لوارا 21 متر مکعب (M3/H) در ساعت می باشد.
  • حداکثر میزان آبدهی در سری پمپ های شناور GS لوارا 340 متر عمود می باشد. ( میزان ارتفاع تابعی از تعداد و سرعت چرخش پروانه ها می باشد)
  • الکتروموتور های مورد استفاده در سری پمپ های شناور GS لوارا همگی 2900 دور در دقیقه (RPM) است و قدرت آن بین 0.25 کیلو وات (KW) تا 7.5 کیلو وات (KW) می باشد.
  • دمای مناسب سیال مورد  استفاده در سری پمپ های شناور GS لوارا بین 0 تا 30 درجه سانتی گراد می باشد.
  • توانایی انتقال اجسام جامد محلول در آب (ویسکوزیته) در سری پمپ های شناور GS لوارا 120 گرم در متر مکعب (g/m3) می باشد. ( معلق بودن پروانه های شناور لوارا بر روی شافت باعث این توانایی می باشد)
  • حداکثر عمق نفوذ در مایع در سری پمپ های GS لوارا 130 متر می باشد. ( این توانایی به علت نوع آب بند الکتروموتور دستگاه است)
  • درجه حفاظت در سری پمپ های GS لوارا IP68 است و دارای کلاس حرارتی F می باشد.
  • قطر خروجی رانش (دهانه خروجی) در سری پمپ های GS لوارا 32 تا 50 میلی متر (MM) می باشد.

پمپ شناور لوارا lowara سری Z6-Z8

سری پمپ های شناور Z6- Z8 لوارا مناسب جهت برداشت آب از چاه های عمیق و نیمه عمیق سوزنی و روتوری با قطر 6 اینچ و 8 اینچ حفر می شوند. همچنین جهت انتقال مواد خوراکی و ترکیب شونده ضعیف مورد استفاده قرار می گیرند.

مشخصات کلی

شناور طبقاتی لوارا lowara

الکتروموتور پمپ شناور سری Z6 -Z8

الکتروموتور شناور های سری Z6- Z8 لوارا در قسمت پایین دستگاه قرار دارند، و در ساخت آن از سیستم سیم پیچی چکت دار استفاده می شود. الکتروموتور با استفاده از کوبله مستقیم توسط چهار پیچ مهره مقارن به قسمت پمپ کوبل می شود. آلیاژ بدنه الکتروموتور سری پمپ های شناور Z6 – Z8 لوارا استلنس استیل 316 است. جهت سهولت در هنگام تعمیر، در ساخت بسیاری از این الکتروموتور ها از مدل سیم پیچ سر کپسولی استفاده می شود.

نکته

در پمپ هایی که نیاز به الکتروموتور هایی با توان بالا تر از 10.0 کیلو وات دارند، برای جلو گیری از استهلاک و طول عمر مفید بیشتر دستگاه، بهتر است از الکتروموتور های مجهز به سیستم استارت دو ضرب استفاده شود.

پمپ شناور سری Z6- Z8

قسمت پمپ این سری شناور های لوارا به طور کامل از آلیاژ استلنس استیل 316 ساخته می شود. پروانه های، سری پمپ های Z6 – Z8 کاسه ای می باشد. پروانه این پمپ ها معلق بر روی شافت می باشد. دفیوزر پمپ های سری شناور Z6 – Z8 لوارا بر روی جدار داخلی بدنه پمپ تعبییه شده است.

نکته

قسمت پمپی شناور های سری Z6- Z8 لوارا پس از مدتی کار کردن به آب بند کامل می رسد، و آبدهی (دبی) آن به حد واقعی آن می رسد.

شناور طبقاتی لوارا lowara
شناور طبقاتی لوارا lowara

مشخصات فنی

  • حداکثر آبدهی سری پمپ های شناور Z6 – Z8 لوارا 78 متر مکعب (M3/H) بر ساعت می باشد.
  • حد اکثر ارتفاع سری پمپ های شناور Z6- Z8 لوارا 460 متر می باشد.
  • الکتروموتور های مورد استفاده سری پمپ های شناور لوارا همگی 2900 دور در دقیقه (RPM) و توان آن بین 3 کیلو وات (KW) تا 30 کیلو وات (KW) می باشد.
  • دمای سیال مورد استفاده در سری پمپ های شناور سری Z6- Z8 لوارا کمتر از 40 درجه سانتی گراد می باشد.
  • تحمل نفوذ در عمق سیال در سری پمپ های شناور سری Z6- Z8 لوارا 300 متر می باشد.
  • قطر خروجی رانش (دهانه خروجی) در سری پمپ های سری Z6- Z8 لوارا بین 65 تا 80 میلی متر (MM) است.
  • درجه محافظت در سری پمپ های شناور سری Z6 -Z8 لوارا IP68 و کلاس حرارتی F و در بعضی مدل ها B می باشد.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X