پمپ های استیل لوارا LOWARA /SHE /SHS / CO

پمپ های استیل لوارا LOWARA /SHE /SHS / CO

پمپ سانتریفیوژ کله استیل لوارا lowara

گروه صنعتی برقاب صنعت

کمپانی لوارا lowara

شرکت لوارا(LOWARA) وابسته به گروه صنعتي بزرگ “Xylem”  یکی بزرگترين تولید کنندگان انواع پمپ و الکتروپمپ در جهان می باشد. دفتر مرکزی شرکت لوارا در شهر میلان ایتالیا قرار دارد.

شرکت Lowara بزرگترین مجموعه پمپ سازی جهان در زمینه الکتروپمپهای ساختمانی، صنعتی، باغی و کشاورزی، تصفیه آب و فاضلاب می باشد که درانواع چدنی، استینلس استيل، پمپ‌هاي زمینی، پمپ های طبقاتي، پمپ های سیرکولاتور، پمپ‌هاي لجن‌كش و كف‌كش، انواع بوستر پمپ های دور ثابت و دورمتغیر هوشمند مي‌باشد.
با توجه به تجربه و در اختیار داشتن علم روز این شرکت قادر به طراحی و تولید پمپ هایی با (دبی) آبدهی تا 5000 مترمکعب در ساعت و تا فشار 50 psi می باشد. محصولات تولیدی شرکت لوارا با در نضر گرفتن موارد مصرف از آلیاژ های گو ناگون ساخته می شود:

[psfw slug=”14603″]

جهت مشاهده پمپ های استیل لوارا سری CO اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده پمپ های لوارا استیل سری CEA اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده پمپ های استیل لوارا سری SHS اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده پمپ های استیل لوارا سری SHE اینجا کلیک کنید

انواع پمپ های زمینی استیل لوارا  lowara

پمپ های زمینی تمام استیل لوارا سریLOWARA SHE

آلیاژ بدنه کله پمپ و پروانه الکتروپمپ های سری SHE استلنس استیل 316L ( نگیر ) می باشد. الکتروموتور  پمپ های سری SHE لوارا (lowara) تماما سه فاز و 2900 دور در دقیقه می باشند. قدرت موتور پمپ های سری SHE لوارا بین 1.1 کیلو وات تا 22 کیلو وات است.

دهانه ورودی و خروجی این سری از پمپ های لوارا (lowara) سری SHE فلنچی می باشد. دهانه ورودی 50 میلی متر تا 100 میلی متر و دهانه خروجی 25 میلی متر تا 80 میلی متر و حداکثر ارتفاع سری پمپ های SHE لوارا بین 15.1 متر 80 متر است. دبی یا آبدهی سری پمپ های SHE لوارا (LOWARA) بین 24 متر مکعب در ساعت تا 210 متر مکعب در ساعت می باشد.

این سری از پمپ های لوارا (LOWARA) موارد مصرف گوناگونی در صنایع پتروشیمی، صنایع غذایی، دارویی ، انتقال انواع سیالات خورنده با چگالی های متفاوت ، … را دارا می باشند.

پمپ سانتریفیوژ کله استیل لوارا lowara
پمپ سانتریفیوژ کله استیل لوارا lowara

پمپ های زمینی تمام استیل لوارا سریLOWARA SHS

سری پمپ های SHSلوارا از دیگر محصولات تمام استیل لوارا می باشد. تفاوت اصلی بین سری SHS با SHE نداشتن واسطه بین الکتروموتور و قسمت پمپ در سری SHS می باشد. قسمت پمپ دستگاه تمام استیل، استلنس استیل 316L (نگیر) می باشد. دهانه ورودی و جروجی سری پمپ های SHS همانند، سری پمپ های SHE فلنچی می باشد و امکان تغییر در دهانه ورودی و خروجی به وجود می آورد.

[psfw slug=”14602″]

قدرت موتور پمپ های سری SHS لوارا بین 1.1 کیلو وات 37 کیلو وات است. حد اکثر ارتفاع پمپ های سری SHS بین 21.6 متر تا 84.3 متر می باشد همچنین حد اکثر آبدهی (دبی ) این سری از پمپ های لوارا 24 متر مکعب تا 242 متر مکعب می باشد. بدیهی می باشد تغییر در دهانه خروجی و ورودی بر روی ارتفاع و دبی تاثیر گزار است.

پمپ سانتریفیوژ لوارا lowara
پمپ سانتریفیوژ لوارا lowara

پمپ های تک تمام استیل لوارا سری LOWARA SHF

سری پمپ های SHF لوارا تمام استیل و از آلیاژ استلنس استیل 316L (نگیر) ساخته می شوند و دارای الکتروموتور با شافت یکپارچه نمی باشند.  و به شکل کوبله مستقیم یا در مواردی به صورت کوبله غیر مستقیم (تسمه ای) با اکترو موتور کوبل می شوند. سری پمپ های SHF لوارا با الکتروموتور هایی با قدرت 1.1 کیلو وات تا 37 کیلو وات با دور 2900 RPM کوبل می شوند. به این سری از پمپ ها شیپوری با یاتاقانی هم گفته می شود.

LOWARA CEAM
LOWARA CEAM

پمپ های جتی و بشقابی کله استیل لوارا سری BG و CEA

کله و پروانه سری پمپ های BG و CEAلوارا از آلیاژ استلنس استیل 304 ساخته می شود. کله پمپ، پمپ های سری BG جتی (کوزه ای) و سری پمپ های CEA بشقابی می باشد. قدرت موتور به کار گرفته شده در سری پمپ های BG و CEA بین 0.37 کیلو وات تا 1.85 کیلو وات و با جریان مصرفی تکفاز و سه فاز است. حد اکثر ارتفاع سری پمپ های BG و CEA بین 16.3 متر تا 31.8 متر می باشد، همچنین حداکثر آبدهی (دبی) ابن سری از پمپ های لوارا (LOWARA) بین 4.8 متر مکعب 31 متر مکعب است.

دهانه ورودی و خروجی  سری پمپ های BG و CEA رزوه ای می باشد و سایز آن 11/4 اینچ تا 2 اینچ می باشد. مصارف عمده سری پمپ های BG و CEA مصارف خانگی، انتقال سیالات غذایی، خورنده ضعیف، ترکیب شونده، … می باشد.

[psfw slug=”14599″]

پمپ های تمام استیل پروانه باز لوارا سری LOWARA CO

پمپ های سری CO لوارا پروانه باز می باشد و آلیاژ استیل به کار رفته در ساخت کله پمپ و پروانه استلنس استیل 316L (نگیر) است. دهانه ورودی و خروجی پمپ های سری CO لوارا رزوه ای است، و قطر دهانه ورودی 11.2 تا 2 اینچ و قطر دهانه خروجی بین 11.4 تا 11.2 اینچ می باشد. قدرت الکتروموتور، الکتروپمپ های سری CO لوارا (LOWARA) بین 0.7 کیلووات تا 3.0 کیلو وات است، همچنین سرعت دورشان 2900 دور در دقیقه می باشد.

پمپ طبقاتی کله استیل لوارا LOWARA
پمپ طبقاتی کله استیل لوارا LOWARA

حد اکثر ارتفاع سری پمپ های CO لوارا 9.5 متر الی 24.1 متر می باشد، و حد اکثر آبدهی (دبی) این سری از پمپ های لوارا ایتالیا 21 متر مکعب تا 54 متر مکعب می باشد. در مدل هایی که در انتهای تیپ آنها حرف K وجود دارد، مکانیکال سیل آنها سیلیکون کارباید بر روی تنگستن کارباید می باشد. که هم برای دما های متفاوت مناسب است و همچنین برای انتقال سیالاتی که دارای واکنش های شیمییایی خاص می باشند مناسب است.

دور موتور تمام سری پمپ های CO لوارا 2900 دور در دقیقه می باشد. در بعضی از مدل ها جریان مصرفی فقط به صورت سه فاز و در برخی از مدل های سری پمپ های CO لوارا  به صورت تکفاز و سه فاز می باشد.

مواردمصرف

موارد مصرف پمپ های سری CO لوارا در صنایع غذایی (زیتون، آلبالو،…) و جهت انتقال انواع سیال غلیظ و یا ویسکوز دار مناسب می باشد.

پمپ های استلنس استیل لوارا سزی COF و LOWARA CEF

سری پمپ های COF و CEF  از دیگر محصولات تمام استیل لوارا می باشد که بدون الکتروموتور تولید می شوند. و به صورت مستقیم و یا در بعضی از موارد با استفاده از تسمه و کوبله غیر مستقیم با الکتروموتور کوبل می شوند. سری پمپ های COF لوارا (LOWARA) پروانه باز می باشد، و با الکتروموتور هایی با قدرت 0.67 کیلو وات تا 3.3 کیلو وات کوبل می شوند.

سری پمپ های CEF لوارا (LOWARA) پروانه بسته می باشد و با الکتروموتور هایی با قدرت بین 0.75 کیلو وات تا 2.2 کیلو وات کوبل می شوند. تمامی این پمپ ها با الکتروموتور 2900 دور کوبل می شوند.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X