پمپ های جتی پنتاکس PENTAX /CAM/INOX

پمپ های جتی پنتاکس PENTAX /CAM/INOX

PENTAX

گروه صنعتی برقاب صنعت

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پمپ آب پنتاکس ایتالیا

پمپ آب پنتاکس PENTAX CAM100.00

پمپ آب کله جتی یا کله کوزه ای پنتاکس PENTAX CAM100.00 یکی از پر مصرف ترین مدل های پمپ آب خانگی می باشد. از خصوصیات پمپ آب پنتاکس جتی PENTAX CAM100.00 می توان به ایجاد فشار بالا با توجه به موتور یک اسب آن اشاره کرد، نوع طراحی کله پمپ، پروانه و دفیوزر و لوله مکش داخلی کله پمپ در سری پمپ جتی پنتاکس PENTAX CAM100.00 این امکان را به وجود می آورد که مکش پمپ از سطح پایین تر بیشتر از مدل های دیگر با توان موتور یکسان باشد. در واقع می توان گفت سزی پمپ جتی پنتاکس PENTAX CAM100.00 نوعی پمپ آب خدمکش است.

[psfw slug=”14603″]

گفتنیست میزان آبدهی (دبی) در پمپ آب پنتاکس PENTAX CAM100.00 در مقایسه با پمپ هایی با توان یکسان برای مثال پمپ آب بشقابی PENTAX CM100 کمتر است.

جهت مشاهده پمپ های جتی و کله گلابی پنتاکس اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده پمپ کله استیل جتی پنتاکس اینجا کلیک کنید

pentax پمپ جتی پنتاکس
پمپ جتی پنتاکس

موارد مصرف

از سری پمپ های جتی پنتاکس PENTAX CAM100.00 جهت تقویت فشار آب داخل لوله کشی انواع اماکن کوچک (آپارتمان، ویلا، …) استفاده می شود. همچنین از سری پمپ های پنتاکس جتی PENTAX CAM100.00 جهت برداشت آب مصرفی اماکن از چاه های کم عمق به طور مستقیم (بدون منبع ذخیره) استفاده می شود. از دیگر مصارف سری پمپ های پنتاکس جتی PENTAX CAM100.00

می توان به انواع انتقال سیالات در حد عمود و افق و فواره های کوچک تک و چند نازل و … . اشاره کرد.

متریال مورد استفاده در سری پمپ های پنتاکس PENTAX CAM100.00

الکتروموتور

پوسته الکتروموتور در پمپ آب پنتاکس PENTAX CAM100.00، آلومینیوم ، روتور و استاتور از ،ورق سیلیس دار، استاندارد و سیم پیچ اولیه و ثانویه کاملا از ،سیم مسی لاک خورده، می باشد. راه اندازی الکتروموتور با کمک خازن ذخیره آنی انجام می شود.

پروانه و دفیوزر

پروانه و دفیوزر و لوله داخلی کله پمپ PENTAX CAM100.00 همگی از جنس باکالیت ساخته شده است.

شافت

شافت یکپارچه و از آلیاژ استیل ریخته گری ساخته شده است. گفتنیست شافت تلورانس دور گیری شده است.

واسطه و کله پمپ

واسطه و کله پمپ از آلیاژ چدن ساخته شده است.

مشخصات فنی پمپ پنتاکس PENTAX CAM100.00

  • حد اکثر آبدهی (دبی) در پمپ آب پنتاکس PENTAX CAM100.00 ایتالیا 3.6 متر مکعب در ساعت (M3/H) می باشد.
  • حداکثر ارتفاع در پمپ آب پنتاکس PENTAX CAM100.00 ایتالیا 47 متر (M) می باشد.
  • الکتروموتور پمپ آب پنتاکس PENTAX CAM100.00 ایتالیا 1 اسب (HP) و سرعت دور آن 2900 دور در دقیقه (RPM) می باشد.
  • قطر دهانه مکش (دهانه ورودی) و دهانه رانش (دهانه خروجی) پمپ آب پنتاکس PENTAX CAM100.00 ایتالیا 1 اینچ می باشد.

پمپ آب پنتاکس PENTAX INOX

پمپ آب کله جتی یا کله کوزه ای پنتاکس PENTAX INOX یکی از پر مصرف ترین مدل های پمپ آب خانگی می باشد. از خصوصیات پمپ آب پنتاکس جتی PENTAX INOX می توان به ایجاد فشار بالا با توجه به موتور یک اسب آن اشاره کرد، نوع طراحی کله پمپ، پروانه و دفیوزر و لوله مکش داخلی کله پمپ در سری پمپ جتی پنتاکس PENTAX INOX این امکان را به وجود می آورد که مکش پمپ از سطح پایین تر بیشتر از مدل های دیگر با توان موتور یکسان باشد. در واقع می توان گفت سزی پمپ جتی پنتاکس PENTAX INOX نوعی پمپ آب خدمکش است.

گفتنیست میزان آبدهی (دبی) در پمپ آب پنتاکس PENTAX INOX در مقایسه با پمپ هایی با توان یکسان برای مثال پمپ آب بشقابی PENTAX CM100 کمتر است.

[psfw slug=”14601″]

 

پمپ کله استیل inox پنتاکس pentax
پمپ کله استیل inox پنتاکس pentax

موارد مصرف

از سری پمپ های جتی پنتاکس PENTAX INOX جهت تقویت فشار آب داخل لوله کشی انواع اماکن کوچک (آپارتمان، ویلا، …) استفاده می شود. همچنین از سری پمپ های پنتاکس جتی PENTAX INOX جهت برداشت آب مصرفی اماکن از چاه های کم عمق به طور مستقیم (بدون منبع ذخیره) استفاده می شود. از دیگر مصارف سری پمپ های پنتاکس جتی PENTAX INOX

می توان به انواع انتقال سیالات در حد عمود و افق اشاره کرد.

متریال مورد استفاده در سری پمپ های پنتاکس PENTAX INOX

الکتروموتور

پوسته الکتروموتور در پمپ آب پنتاکس PENTAX INOX، آلومینیوم ، روتور و استاتور از ،ورق سیلیس دار، استاندارد و سیم پیچ اولیه و ثانویه کاملا از ،سیم مسی لاک خورده، می باشد. راه اندازی الکتروموتور با کمک خازن ذخیره آنی انجام می شود.

پروانه و دفیوزر

پروانه و دفیوزر و لوله داخلی کله پمپ PENTAX INOX همگی از جنس باکالیت ساخته شده است.

شافت

شافت یکپارچه و از آلیاژ استیل ریخته گری ساخته شده است. گفتنیست شافت تلورانس دور گیری شده است.

واسطه و کله پمپ

واسطه از آلیاژ چدن و کله پمپ از ورق استیل 304 ساخته می شود.

مشخصات فنی پمپ پنتاکس PENTAX CAM100.00

  • حد اکثر آبدهی (دبی) در پمپ آب پنتاکس PENTAX INOX ایتالیا 3 متر مکعب در ساعت (M3/H) می باشد.
  • حداکثر ارتفاع در پمپ آب پنتاکس PENTAX INOX ایتالیا 43 متر (M) می باشد.
  • الکتروموتور پمپ آب پنتاکس PENTAX INOX ایتالیا 1 اسب (HP) و سرعت دور آن 2900 دور در دقیقه (RPM) می باشد.
  • قطر دهانه مکش (دهانه ورودی) و دهانه رانش (دهانه خروجی) در پمپ های پنتاکس PENTAX INOX ایتالیا 1 اینچ می باشد.

شرکت پنتاکس

شرکت پنتاکس یکی از معتبر ترین شرکت های سازنده انواع پمپ های انتقال سیال می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در کشور ایتالیا می باشد. شرکت پنتاکس در ساخت انواع پمپ های زمینی خانگی ، پمپ های زمینی صنعتی، پمپ های کشاورزی فعال می باشد. همچنین این شرکت انواع پمپ های غرق آبی ( کفکش، لجن کش، شناور) را در سایز ها و انداره های متفاوت تولید می نماید. البته شرکت پنتاکس انواع پرشر سوئیچ و کنترلر های دیجیتال را نیز تولید می کند.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X