پمپ های شناور سایر

پمپ های شناور سایر

شناور SAER NR152

گروه صنعتی برقاب صنعت

شناور ها یک مدل از پمپ های سابمرسیبل(غرقآبی) هستند که از دو قسمت کاملا مجزا از هم (الکتروموتور-پمپ) تشکیل میشوند که توسط ۴ پیچ و مهره مقارن با هم کوبله می شوند و شافت موتور را داخل هزارخاری قسمت پمپ ثابت میکنند. الکتروموتور این شناور ها خازن بیرون بوده و توسط تابلو فرمان (منوآل، کنتاکتور دار، دیجیتال و …) کنترل می شود.

[psfw slug=”14603″]

 

در قسمت پمپ پروانه ها به صورت سری روی شافت سوار هستند، به شکلی که آب پس از عبور از خروجی پروانه قبلی وارد ورودی پروانه بعدی میشود. تعداد پروانه ها تعیین کننده حداکثر ارتفاع و قطر پروانه معین کننده حجم دبی پمپ است. از مزایای این تیپ از پمپ ها میتوان به قطر خارجی کم دستگاه(“۴،”۶،”۸ و …) اشاره کرد که باعث می شود در چاه های عمیق و نیمه عمیق که به صورت سوزنی حفر میشوند قابل استفاده باشد.گفتنی است شناور ها به دلیل دارا بودن پروانه های متوالی فقط جهت آب صاف قابل استفاده هستند.

جهت مشاهده انواع موتور شناور های سایر اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده انواع پمپ شناور سایر اینجا کلیک کنید

شناور SAER NS95
شناور SAER NS95

کمپانی سایر SAER

شرکت الکترو پمپ سایر در سال ۱۹۵۱ به وسیله ی Mr.Carlo Favella تاسیس گردید. این شرکت در حال حاضر توسط پسران او Franco Favella، Mauro ،Ivanca Favella مدیریت می‌شود و به ادامه ی فعالیت ۵۰ ساله ی خود در زمینه ی تولید موتورها و پمپ های سانتریفیوژی شناور و غیر شناور (سطحی) می پردازد.

با تولید انواع متنوع و کاملی از پمپ ها و الکترو پمپ ها (از پمپ های محیطی تا پیچیده ترین گروه های تقویت فشار و پمپ های اسپلیت کیس)، سایر saer راه حلی مطلوب و پاسخی ایده آل را به کلیه ی نیازهای صنعت آب ارایه می دهد. سایر SAER یکی از برجسته ترین تولید کنندگان پمپ ها و موتورهای شناور و غیر شناور (سطحی) در سراسر دنیا می باشد.

محصولات شرکت سایر SAER به تمام دنیا صادر شده و توسط مشاوران و شرکت های بین المللی معتبر به مصرف کنندگان در سراسر دنیا توصیه می شوند.

با توجه به توضیحات مذکور شرکت برقاب صنعت در بسیاری از پروژه های خود از این برند استفاده میکند و با اطمینان اقدام به فروش محصولات شرکت SAER می کند.

 

[psfw slug=”14601″]

پمپ های شناور سایر

پکی از مهمترین و متنوع ترین محصولات تولیدی کمپانی سایر پمپ ها و موتور های شناور می باشد. پمپ های شناور سایر از لحاظ سایز دهانه خروجی دارای تنوع زیادی می باشد، و از نظر ارتفاع قابل تامین داخل لوله همین طور، پمپ های شناور سایر در مدل های تا دهانه خروجی 3 اینچ دارای پوسته استیل و پروانه دفیوزر پشت هم می باشند و خروجی های از 3 اینچ بیشتر به شکل کاسه ای و دفیوزر بر روی بدنه می باشد.

جنسی که پروانه ها از آن ساخته شده اند در مدل های تا سایز خروجی 3 اینچ از تکنو پلیمر ( نوریل ) و در سایز های بالاتر از آلیاژ های برنج ، استیل و برنز می باشد.

موتور شناور SAER CL95
موتور شناور SAER CL95
موتور شناور SAER MS152
موتور شناور SAER MS152

موتور شناور های سایر

الکتروموتور های شناور سایر ایتالیا تا قدرت 10 اسب تمام استیل می باشند و قطر خارجی آنها 4 اینچ می باشد، گردانده این سری از موتور شناور های سایر بلبرینگی می باشد و دارای اورلود حرارتی می باشند. این مدل ها تا قدرت 4 اسب در دو مدل تکفاز و سه فاز تولید می شوند. و در قدر تهای بالاتر از 10 اسب قسمت واسطه و انتهای موتور شناور چدن می باشد سیم پیچ این سری از موتور شناور های سایر در سیم پیچ خود دارای چکت جداگانه می باشند. گردانده آنها به صورت کفگردی می باشد و قطر خارجی آنها از 6 تا 12 اینچ می باشد.

گفتنیست در قدرت های بالاتر از 20 اسب در بیشتر مدل ها استارت به صورت دو ضرب طراحی شده است که این موضوع در طول عمر بیشتر موتور بسیار تاثیر گزار است. پمپ ها و موتور شناور های ساخت کمپانی سایر از استاندارد های لازم از نظیر عمق نفوذ در مایع و ایمنی اتصال در سطح بالایی قرار دارند.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X