پمپ های کله بشقابی پنتاکس PENTAX CM

پمپ های کله بشقابی پنتاکس PENTAX CM

بشقابی سه فاز پنتاکس

گروه صنعتی برقاب صنعت

برقاب صنعت نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پنتاکس PENTAX

پمپ آب بشقابی پنتاکس PENTAX CM تکفاز

پمپ آب کله بشقابی تکفاز پنتاکس PENTAX CM 50 / 100 / 160 / 210 جهت پمپاژ آب از یک پروانه محیطی بهره می برند. اساس کار پمپ های بشقابی پنتاکس PENTAX همانند بسیاری از پمپ آب سانتیریفیوژ قانون گریز از مرکز می باشد.

اکثر مدل های سری پمپ های بشقابی پنتاکس PENTAX CM با تیپ پروانه باکالیت و پروانه برنجی ساخته می شوند. لازم به ذکر است که تمامی مدل های پمپ بشقابی PENTAX CM به صورت تک پروانه تولید می شوند. سزی پمپ آب کله بشقابی پنتاکس PENTAX CM جهت انتقال آب صاف و یا سیالاتی هم چگال آب قابل استفاده می باشد.

[psfw slug=”14603″]

جهت مشاهده پمپ های بشقابی پنتاکس اینجا کلیک کنید

پمپ بشقابی پنتاکس pentax cm
پمپ بشقابی پنتاکس pentax cm

 

موارد مصرف

از سری پمپ آب بشقابی پنتاکس PENTAX CM تکفاز جهت افزایش فشار داخل لوله کشی انواع اماکن (آپارتمان، ویلا، تجاری، صنعتی،…) استفاده می شود. همچنین در مصارف آبرسانی کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

متریال مورد استفاده در ساخت پمپ بشقابی پنتاکس PENTAX CM

الکتروموتور

پوسته الکتروموتور، پمپ های بشقابی پنتاکس PENTAX CM از آلیاژ آلومینیوم می باشد،  روتور و استاتور این پمپ ها از ورق سیلیس دار است، و سیم مورد مصرف در سیم پیچ الکتروموتور این پمپ ها از مس لاک خورده می باشد.

پروانه

پروانه مورد استفاده در سری پمپ های بشقابی پنتاکس PENTAX CM از دو مدل ،باکالیت، و ،برنج، ساخته می شوند. مدل های که در ساخت آن از پروانه برنجی (برنز) استفاده شده است در انتهای تیپ آنها از 01 و در مدل های پروانه باکالیت از 00 استفاده شده است.

واسطه و کله پمپ

آلیاژ مورد مصرف در ساخت واسطه و کله پمپ سری پمپ های بشقابی پنتاکس PENTAX CM چدن DNG می باشد.

شافت

شافت، سری پمپ های پنتاکس PENTAX CM یکپارچه و از آلیاژ استیل ریخته گری می باشد.

مشخصات فنی پمپ های بشقابی پنتاکس تکفاز PENTAX CM

  • حداکثر ارتفاع در سری پمپ های بشقابی تکفاز پنتاکس PENTAX CM ایتالیا 50.5 متر (M) می باشد.
  • حداکثر آبدهی (دبی) در سری پمپ های بشقابی تکفاز پنتاکس PENTAX CM ایتالیا 7.2 متر مکعب در ساعت (M3/H) می باشد.
  • توان الکتروموتور های مورد استفاده در سری پمپ های تکفاز پنتاکس PENTAX CM ایتالیا بین 0.50 اسب (HP) تا 2.2 اسب (HP) و سرعت  آنها همگی 2850 دور در دقیقه (RPM) می باشد.
  • قطر دهانه مکش (دهانه ورودی) و دهانه رانش (دهانه خروجی) در سری پمپ های تکفاز بشقابی پنتاکس PENTAX CM ایتالیا 1 اینچ می باشد.

پمپ های بشقابی پنتاکس PENTAX CMT سه فاز

پمپ آب کله بشقابی سه فاز پنتاکس PENTAX CMT 100 / 164 / 214 /310 /400 /550 جهت پمپاژ آب از یک پروانه محیطی بهره می برند. اساس کار پمپ آب بشقابی پنتاکس PENTAX همانند بسیاری از پمپ های سانتیریفیوژ قانون گریز از مرکز می باشد.

اکثر مدل های سری پمپ های بشقابی سه فاز  پنتاکس PENTAX CMT با تیپ پروانه باکالیت و پروانه برنجی ساخته می شوند. لازم به ذکر است که تمامی مدل های پمپ بشقابی سه فاز PENTAX CMT به صورت تک پروانه تولید می شوند. سزی پمپ های کله بشقابی سه فاز پنتاکس PENTAX CMT جهت انتقال آب صاف و یا سیالاتی هم چگال آب قابل استفاده می باشد.

[psfw slug=”14601″]

بشقابی سه فاز پنتاکس
بشقابی سه فاز پنتاکس

موارد مصرف

از سری پمپ های بشقابی سه فاز پنتاکس PENTAX CMT تکفاز جهت افزایش فشار داخل لوله کشی انواع اماکن (آپارتمان، ویلا، تجاری، صنعتی،…) استفاده می شود. همچنین در مصارف آبرسانی کشاورزی و انواع موتور خانه های استخر های کوچک و جکوزی های آپارتمانی و ویلایی مورد استفاده قرار می گیرد.

متریال مورد استفاده در ساخت پمپ بشقابی پنتاکس PENTAX CMT

الکتروموتور

پوسته الکتروموتور، پمپ های بشقابی سه فاز  پنتاکس PENTAX CMT از آلیاژ آلومینیوم می باشد،  روتور و استاتور این پمپ ها از ورق سیلیس دار است، و سیم مورد مصرف در سیم پیچ الکتروموتور این پمپ ها از مس لاک خورده می باشد.

پروانه

پروانه مورد استفاده در سری پمپ های سه فاز بشقابی پنتاکس PENTAX CMT از دو مدل ،باکالیت، و ،برنج، ساخته می شوند. مدل های که در ساخت آن از پروانه برنجی (برنز) استفاده شده است در انتهای تیپ آنها از 01 و در مدل های پروانه باکالیت از 00 استفاده شده است.

واسطه و کله پمپ

آلیاژ مورد مصرف در ساخت واسطه و کله پمپ سری پمپ های سه فاز بشقابی پنتاکس PENTAX CMT چدن DNG می باشد.

شافت

شافت، سری پمپ های سه فاز پنتاکس PENTAX CMT یکپارچه و از آلیاژ استیل ریخته گری می باشد.

مشخصات فنی پمپ آب بشقابی پنتاکس سه فاز PENTAX CMT

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان را می دهیم که جلب رضایت مراجعین هدف اصلی این گروه صنعتی (برقاب صنعت) می باشد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X